Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 EXC 2006 sprzęgło się slizga POMOCY
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia1984




Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 19:34, 09 Kwi 2014    Temat postu:

i juz po klopocie ale przyczyna byla blacha, skonczylo sie na wymianie opony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 19:38, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Przyczyny "usterek" niektórych maszyn mnie po prostu ostatnio załamują.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 20:29, 09 Kwi 2014    Temat postu:

wisnia1984 napisał:
i juz po klopocie ale przyczyna byla blacha, skonczylo sie na wymianie opony


Guy with axe Guy with axe

no dobra , nawet Mike Brown na ISDE 2012 , gdzie startował 500 EXC, po pierwszym dniu narzekał na ślizgające się sprzęgło, okazało się że to orająca 500 się ślizga Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wisnia1984




Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 13:18, 10 Kwi 2014    Temat postu:

a mi poluzował sie uchwyt co trzyma opone i opona sie obkrecala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 18:15, 05 Sie 2015    Temat postu:

Siemanero Chłopacy!
Pacjent Exc 400 2002rok.
Objawy. Na zimnym silniku, przy ruszaniu czuć jak by zgrzytanie, chrobotanie i mam wrażenie że sprzęgło ślizga, szczegòlnie jak dodaje wiecej gazu. Po nagrzaniu właściwym problem znika. Olej to Motul 10w40, w połowie interwału wymiany, problem pojawił się w zasadzie 15l benzyny temu Very Happy
Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy, zużyte sprzęgło, za powietrze nie, jak myślicieli?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Śro 18:38, 05 Sie 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 19:43, 05 Sie 2015    Temat postu:

chrobotanie kosza to akurat w tych silnikach norma. Sprubuj mniej gazu przy ruszaniu. Moze dodajesz za duzo gazu kiedy jeszcze jestes w trakcie wysprzeglania. W momencie kiedy masz poł spzrzegło mało gazu. Sprubuj tak i zobacz czy dalej chrobocze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 19:56, 05 Sie 2015    Temat postu:

No zdecydowanie nie odbywa się to płynnie, co wcześniej nie występowało i w dodatku po nagrzaniu znika. Czuje, że potrzebuje cały mechanizm więcej czasu żeby nastąpiło przeniesienie napędu i odbywa się to z szarpnięciem. Ostatnio dużo strzałów sprzęgła, dużo jazdy na pòłsprzęgle było no i mogło paść.
W razie czego, brać OEM, czy EBC też jest ok. Czy można coś na tym etapie ogarnąć, żeby np. klamka lżej chodziła, wyżej brała, etc.?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 21:37, 05 Sie 2015    Temat postu:

zmień olej na inny miałem podobnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 20:31, 07 Sie 2015    Temat postu:

Jaki ten motul?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 4:56, 08 Sie 2015    Temat postu:

No pełen syntetyk, ten tańszy 10W40. Teraz jednak przechodzą na 300V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin