|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 0:25, 07 Kwi 2014 Temat postu: KTM 450 EXC 2006 sprzęgło się slizga POMOCY |
|
|
Witam
Mam problem jak w temacie czyli sprzęgło mi się ślizga ale dopiero jak dostanie sporo obrotów, jak lecę sobie na 3 odkręcę manetkę do końca to moto trochę przyspieszy a potem wskakuje na wysokie obroty. Jaki może być tego powód? Dodam że tarcze, przekładki, sprężyny są nowiutkie oryginalne ktmy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wisnia1984 dnia Pon 0:27, 07 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 5:29, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A nie zmieniałeś ostatnio oleju na jakąś inną lepkość albo innego producenta?
Sprzęgło zwykłe czy jakiś Slipper czy też Rekluse?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 6 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 6:46, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
no i czy poskładane w/g manuala?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
IRO
Dołączył: 09 Paź 2013
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole / Wrocław
|
Wysłany: Pon 10:08, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jak strzelisz ze sprzęgła to co się dzieje wtedy?
Może nie masz luzu na klamce, albo wysprzęglik nie odbija do końca, ewentualnie zapowietrzony układ.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:21, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
oleju nie zmieniałem leje caly czas ten sam, sprzegł zwykłe standard, a jak pyszcze sprzegł jak stoi na obrotach to zgasnie,składałem z ksiazka
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 15:41, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli to nie to co sugeruje IRO.
Może i głupie pytania ale zadać trzeba:
Tarcze moczyłeś w oleju przed założeniem?
Ilość tarcz i przekładek taka jak w serwisówce?
Przekładka zaczynała i przekładka kończyła?
Tarcze na pewno od twojego modelu i rocznika - grubość 1,4mm. Bo są jeszcze 1,2mm.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:58, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
tak sprawdzalem jeszcze przed zalozeniem grubości, a tez namoczyłem i tylko dlatego bo ojciec mi tak powiedział bo inaczej bym nie moczył. a ciekawi mnie czy jak odłacze wysprzeglik ta pompke wyciągne palik ze srodka i sie przejade czy bedzie tak samo to bede miał pewnosc ze to nie wysprzeglik mozna tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:01, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
a tak dla pewnosci wsadzilem 8metalowych 2mm i 7 korkowych 1,4mm ale robilem to z servisowka do 2007 raczej nie ma roznicy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:13, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło KTM 450 EXC 2006
4 przekładki 1,4mm (na samym środku)
4 przekładki 1mm (dwie na początku i dwie na końcu)
7 tarcz 2mm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:18, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
dokładnie zapomiałem napisac o tych jedno milimetrowych. A jak z odłaczeniem wysprzeglika mozna tak sprobowac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 16:35, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
A to się dzieje zawsze i na każdym biegu?
Obroty rosną i koniec czy po jakimś czasie motocykl przyśpiesza?
Przed wymianą sprzęgła tego nie było?
Wymieniałeś płyn w pompie sprzęgła czy jest taka jak było kiedyś?
Coś jeszcze było robione oprócz tego sprzęgł?
Jak wykręcisz wysprzęglik to poleci olej z silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:58, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
wymieniałm sprzegło bo było spalone, a jak go wkrecam na obroty to dopiero po pewnym czsie wyje i nie idzie dalej i na każdym biegu juz tak samo dopiero jak popuszcze gazu to dopiero czuc ze idzie po wymianie sprzegła oddalem sam silnik do autoryzowanego serwisu na kapitalny remont tlok sworzeń i wszystkie lozyska simeringi, glowica zawory itd.. jak pytalemo sprzeglo to mowili ze jest w baro dobrym stanie bo wczesniej nic nie mowilem im ze wkladalem nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:01, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
nie chodzi mi o caly wysp. tylko sam palik a tloczek i cala reszte zamontuje spowrotem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
madart
Dołączył: 22 Gru 2012
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:06, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
moze ty masz problem z pompka przyspieszacza a nie ze sprzeglem?
Jesli sprzeglo slizga to motor sie wkreca na obroty a nie przypiesza
a ty piszesz ze po odkreceniu manety nic sie nie dzieje i dopiero potem 'wyje' czyli sie wkreca
jesli masz za maly/krotkilub dlugi wtrysk mieszanki to po odkreceniu manety masz bog czyli silnik prawie gasnie lub nic sie nie dzieje az do momentu kiedy ilosc paliwa i powietrza sie zgraja do prawidlowego dzialania silnika
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez madart dnia Pon 17:08, 07 Kwi 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wisnia1984
Dołączył: 07 Kwi 2014
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:10, 07 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
chodziło mi o to ze jak odkrecam do konca manetke to przyspiesza do jakiegos mometu okolo 50km/h i potem wyje juz na kazdym biegu jak szybko wzucam wyzszy bieg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|