Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 450 EXC sixdays 2015, ciężko pali.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Wto 10:04, 03 Wrz 2019    Temat postu: KTM 450 EXC sixdays 2015, ciężko pali.

Hej,
Mój sprzęcik z nalotem 218godzin, (tłok wymieniony przy 180 - wossner), ciężko odpala bez użycia manetki gazu. Nieważne czy ciepły, czy zimny, jeśli tylko lekko odkręcę manetkę przy kręceniu rozrusznikiem - odpala i pracuje równo, ma pełną moc. Jeśli po odpaleniu zgaszę go i próbuję ponownie odpalić, bez problemu odpali bez użycia manetki. Natomiast im dłużej czekam z odpaleniem po zgaszeniu, tym trudniej jest go znów uruchomić bez użycia manetki. Mam wrażenie, że podczas kręcenia na zamkniętej manetce, czuć paliwo. Airbox i filtr czyszczony regularnie, nie ruszany układ paliwowy od nowości (jestem 1szym właścicielem). Objawy te zaczęły się w okolicach 100mth i zdecydowanie postępują, jest coraz gorzej. Ktoś ma jakieś pomysły? Przepływomierz, wtrysk? Pompa paliwa/filtry paliwa?
Z góry dzięki.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 11:06, 03 Wrz 2019    Temat postu:

byc moze wtrysk przepuszcza paliwo czesty objaw im gorętszy silnik tym ciezej go uruchomic wtedy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Wto 13:00, 03 Wrz 2019    Temat postu:

To u mnie bez różnicy jaka temperatura, ale czas między gaszeniem a odpalaniem, im dłuższy tym ciężej pali, jak zgaszę i od razu odpalam, to od strzała zapali.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:26, 03 Wrz 2019    Temat postu:

zmieniasz regularnie filterki paliwa w szybkozłączce ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Śro 8:25, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Właśnie nie zmieniam, zastanawiałem się, które filtry od paliwa trzeba zmieniać i znalazłem jakieś w baku, ale nie podjąłem się ich wymiany, więc nooo kurde, tak jak mówię, cały tor paliwowy jest org od nowości.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:36, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Na szybkozłączce masz mały filtr paliwa, jego trzeba często zmieniać, zacznij od tego, 2min roboty. Duży filtr w baku tez przydałoby sie zmienić.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:50, 04 Wrz 2019    Temat postu:

dokładne, podstawowy serwis i powinno działać jak trzeba, przez brak wymiane filterków moze gorzej działac wtryskiwacz i stad mogą byc problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Śro 8:58, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Ok panowie dzięki, tak zrobię, a możecie podrzucić info który filtr w baku należy wymienić? To może od razu i to bym zrobił.
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 9:40, 04 Wrz 2019    Temat postu:

ten który jest przy cyferce 2# z dwiema opaskami obok, jak chcesz mam takei filtry z zamiennika ( a pewnie to to samo co oem |) i opaski bo o nie tez trudno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 10:32, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Koniecznie zmień filtr w baku, miałem podobny problem. Opaski możesz dać skręcane.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 11:21, 04 Wrz 2019    Temat postu:

skręcanych radze unikać, nie lapią ładnie po całym obwodzie, z czasem moze sie zrobić brzuch w jednym miejscu i uciekać cisnienie - miałem 2 takie przypadki. sa opaski skręcane cienkie z dość miekiej blaszki wtedy jakos sie to układa ale tez nie tak łatwo takie dostać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Śro 13:00, 04 Wrz 2019    Temat postu:

Będzie ORG, jeszcze nic w tym kacie nie jest z zamiennika oprócz tłoka. Wymienię i zobaczymy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
djmdp




Dołączył: 14 Mar 2015
Posty: 44
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wr0cland

PostWysłany: Wto 10:57, 15 Paź 2019    Temat postu:

Hej,
Kurde chyba załatwiłem wtrysk, okazało się, że nie miałem tego małego filterka w szybkozłączce, musiał wypaść kiedyś przy demontażu baku, a nie wiedziałem że takowy tam w ogóle jest, założyłem oczywiście nowy filterek, ale dalej mam to samo, szykuję się na wymianę tych filtrów w baku, ostatnia deska ratunkowa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin