|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pon 16:37, 11 Lis 2019 Temat postu: KTM 450 EXC wtrysk strzela w tłumik |
|
|
Pany po ostatniej jeździe mój sprzęt zaczął co jakiś czas strzelać w tłumik. W tygodniu idzie na sprawdzenie zaworów, co jeszcze może być powodem? Filtry paliwa wymieniane, 30 godzin po wymianie tłoka, świeca też była wymieniana przy tłoku. Czasami przy przygwałtownym dodaniu gazu gaśnie, też jakby strzał w tłumik przy tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:52, 11 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
brzmi jak problem z pompa paliwa albo wtryskiwaczem - wiecej powiedzą odpowiednie pomiary ( czujnik zegarowy i pomiar cisnienia paliwa ) ewentualnie zewnetrzny test wtryskiwacza. chociaz takie zachowanie bardziej wskazuje na pompe paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Pon 19:53, 11 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
Dzięki Henio. Sprawdzę, czy ktoś u mnie ma sprzęt do takiego pomiaru. Czy powodem może być zamiennik filtra paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:01, 11 Lis 2019 Temat postu: |
|
|
moze byc - ale pod tym kątem że ciezko zdobyc fajne opaski które dobrze zaciskaja sie na tym filtrze, jak bedzie nieszczelność to własnie efekt moze byc taki jak powyzej - czyli słaba reakcja na gaz, zamulanie na wysokich obrotach. problemy z rozruchem ( nie wszystkie problemy musza wystepować jednoczesnie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 18:58, 18 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Temat powraca. Do tego przy gwałtownym dodaniu gazu strzał, gaśnie i potem ciężko odpalić. Zawory sprawdzone, pompa paliwa wymieniona (zamiennk), filtry nowe oryginalne, wtryskiwacz rozpyla ok, sprawdzony manualnie. Wydaje sie być trochę lepiej po podniesieniu obrotów. Dla ciekawostki kumpel ma w EXC 500 z 2012 dokładnie takie same objawy. Macie jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:09, 18 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
trzeba by zrobic jeszcze jakas diagnoze - pompa zamiennikowa moze nie podawac odpowiedniego cisnienia, zamiast zmienaic w ciemno lepiej jest zmierzyc cisnienie i jej wydatek. mozna by komputerem diagnostycznym wzbogacic mu mieszanke, da sie mu poprawic dawke na wolnych obrotach wtedy trudniej go zdławić, nie prycha jak sie trafi w "pusty suw" - ale to czesto urok duzych 4T.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriantix798
Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 13:21, 30 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Mam u siebie bardzo podobny problem do autora tematu. Z tym ze mój to EXC 450 RFS na gaźniku. Moto ładnie odpala na zimnym, w miarę rowno pracuje na wolnych obrotach, lecz problem zaczyna się gdy chce się go wkręcić na obroty, dzieje się tak raz na jakiś czas. Czasami przy delikatnym odkręceniu, czasami przy konkretnym. Po tym jak zgaśnie sam zawsze jest problem z odpaleniem, a przy normalnym zgaszeniu z przycisku pali na dotyk.
-zawory ustawione
-gaznik czyszczony, dawka minimalnych obr ustawiona na 1 obrót
Czy komuś udało się rozwiązać ten problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 16:43, 30 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
kazdemu kto wyregulował gaźnik sruba składu to jedna z bardzo wielu regulacji w tym motocyklu - reguluj dalej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriantix798
Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Pią 19:23, 30 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
A jak macie u siebie ustawiona srube mieszanki ? Ile obr ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 23:22, 30 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
nie ma kompletnie zadnego znaczenia kto jak ma ustawione - pytanie bardziej powinno brzmieć jakie macie dysze wolne - co i tak troche sensu nie ma - bo to sie ustawia indywidualnie pod dany motocykl, zacznij od ustawien fabrycznych potem ustawiaj według objawów - jak nie bardzo rozumiesz jak działa gaźnik - bo to podstawa żeby go wyregulować to albo zleć to komuś albo poczytaj - nawet w serwisówce są informacje, polecam z yamahy yzf/WR tam jest duzo ciekawych info
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Sob 7:17, 31 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
adriantix798 jest tyle postów na temat regulacji FCRa, że wystarczy poszukać, albo dogadaj się z Heniem. Ten temat dotyczy czegoś całkowicie inbego i niech tak zostanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
adriantix798
Dołączył: 27 Paź 2020
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Trybunalski
|
Wysłany: Sob 19:11, 31 Paź 2020 Temat postu: |
|
|
Wiem ze nowicjusz, to pewnie nie mam pojęcia... Ale miałem już parę motocykli na gaźnikach nie tylko singli ale rzędówki tez i zawsze ustawienia i synchronizacje robiłem sam, także jakies tam doswiadczenie z gaznikami mam.
Głównie chodzi mi o to ze jak moto strzeli w gaznik to później jest problem z odpaleniem ... a podczas normalnego zgaszenia jest wszystko spoko.
Może załączę filmik o co dokładnie mi chodzi.
https://youtu.be/46FWO6vOA4E
Przeczytałem temat i pomyślałem że nasze problemy maja cos wspólnego, ale jak radzicie skupić się na gaźniku, to tak zrobię.
Jak nie dam rady to będę Was prosił o pomoc w innym temacie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Nie 12:57, 01 Lis 2020 Temat postu: |
|
|
Moto w końcu ogarnięte, chodzi jak powinno. Powód - aż głupip się przyznać, za niskie obroty. Podniesione do prawidłowych w granicach 1850 i jak ręką odjął, nie gaśnie przy dodawaniu gazu. Profilaktycznie zmienię jeszcze świecę, bo jeszcze mu się zdarza strzelić w tłumik. Znowu fun z jazdy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Pajka dnia Pon 11:49, 02 Lis 2020, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Czw 18:03, 18 Mar 2021 Temat postu: |
|
|
May update dla potomnych. Kumpel podpiął pod kompa i wywaliło kilka błędów. Po wykasowaniu moto jak nowe. Jednak warto co jakis czas podpiąć pod kompa, w tym moto były błędy:
Błąd czujnika ciśnienia w cylindrze, błąd czujnika temperatury, czujnika położenia przepustnicy, wtryskiwacza i pompy paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|