|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:47, 28 Wrz 2015 Temat postu: ktm 500exc 6 days 2016r |
|
|
Witam w czwartek odbieram z salonu nowa 500 jakies wskazówki co sprawdzic czy wszystko powinno być ok ? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 17:30, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
no no ładnie, niech Ci odblokują gaźnik i wyjmą gwizdek z wydechu co by lepiej gadał, (o ile ma) no i ogien
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:32, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Zmień olej po kilku godzinach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 18:19, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
W miare szybko proponuje rozkręcić i przesmarować główkę ramy oraz tył (tam gdzie wahacz i amor). U mnie w nowej 450 na główce było odrobine smaru natomiast wahacz nawet nie smar tylko cos jakby psiknięcie oliwa...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
helmex
Dołączył: 26 Wrz 2015
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:25, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
i posprawdzac kazda srubke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:29, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
i niech ci w serwisie powiedzą w2szystko co i jak
plus dostaniesz serwisówke którą radze poczytac wolną chwilą tam wszystko bedzie opisane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:25, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
czy 500 jest blokowana? nie sądzę,; kolega odebrał swoją 450 pojeździł godzinę zmienił olej i potem od razu na drapak rodeo pogubił tylko listki od hanbarów (ale chyba w serwisie się nie popisali z montażem)
w mojej 300 nic się nie odkręciło ale profilaktycznie stawałem co jakiś czas i sprawdzałem czy wszystkie śruby są
po 1mth zmieniłem olej, 10 mth pojeździłem bez odkręcania na maksa, a później już normalnie
w zimie mam zamiar co nieco rozebrać i przesmarować i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:52, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
kolezanka w exc 200 miała fabrycznie blokady, ale w serwisie jak montowali z pudełka, to odmulili go, dostała jedynie pudelko z dyszami i iglicami do blokowania. plus jakiestam zapasowe chyba do ustawien podstawowych.
ale gdzies widziałem że w nowych moto montują jakies zwęzki na dolocie, w sensie jako blokada fabryczna żeby miał okreslona norme spalin itp. ale dziwne że nigdzie nie widziałem tego w obiegu, po co serwisy miały by to sobie zatrzymywac ciekawa sprawa, mysle że wszystko zalezy skąd moto jest z jakiego importu itp. wiec nawet 500ta moze byc blokowana
na 99% ma katalizator i mozna go wywalic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:01, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | no no ładnie, niech Ci odblokują gaźnik i wyjmą gwizdek z wydechu co by lepiej gadał, (o ile ma) no i ogien | Ten model jest na wtrysku;) wiec nie ma blokady
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:04, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | czy 500 jest blokowana? nie sądzę,; kolega odebrał swoją 450 pojeździł godzinę zmienił olej i potem od razu na drapak rodeo pogubił tylko listki od hanbarów (ale chyba w serwisie się nie popisali z montażem)
w mojej 300 nic się nie odkręciło ale profilaktycznie stawałem co jakiś czas i sprawdzałem czy wszystkie śruby są
po 1mth zmieniłem olej, 10 mth pojeździłem bez odkręcania na maksa, a później już normalnie
w zimie mam zamiar co nieco rozebrać i przesmarować i tyle |
I jak tam 300 sie sprawuje też miałem na nia chrabke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:06, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Ostatnio odbieraliśmy Freeride 350 w salonie KTM we Wrocławiu. Moto miało być "odblokowane" i pracownicy upierali się, że jest. Ale jak to, pytamy, przecież w wydechu są sitka a filtr powietrza jest w dławiącej obudowie...
Po przejażdzce utwierdziliśmy się wprzekonaniu, że moto jest w wersji 14 kW.. Sprzedawca dalej swoje - ODBLOKOWANY !!!
I co ??? Po konsultacji z innym dealerem (Kraków) okazało się, że moto jest nieodblokowane... Tak więc chłopaki z serwisu odblokowywali nowe moto pod dyktando fachowca z konkurencyjnego salonu . Brawo, brawo
Pozostaje tylko pytanie, ile KTM"ów lata po Wrocławiu w skastrowanej wersji
Wnioski ??? Warto wszystkiego samemu przypilnować...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 20:07, 28 Wrz 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:07, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kolezanka w exc 200 miała fabrycznie blokady, ale w serwisie jak montowali z pudełka, to odmulili go, dostała jedynie pudelko z dyszami i iglicami do blokowania. plus jakiestam zapasowe chyba do ustawien podstawowych.
ale gdzies widziałem że w nowych moto montują jakies zwęzki na dolocie, w sensie jako blokada fabryczna żeby miał okreslona norme spalin itp. ale dziwne że nigdzie nie widziałem tego w obiegu, po co serwisy miały by to sobie zatrzymywac ciekawa sprawa, mysle że wszystko zalezy skąd moto jest z jakiego importu itp. wiec nawet 500ta moze byc blokowana
na 99% ma katalizator i mozna go wywalic |
Tak bedzie wszystko wywalone jak przejade z 20h to położenie przepustnicy zmienie zawsze cos wiecej mocy bedzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:12, 28 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
KNKS napisał: | Ostatnio odbieraliśmy Freeride 350 w salonie KTM we Wrocławiu. Moto miało być "odblokowane" i pracownicy upierali się, że jest. Ale jak to, pytamy, przecież w wydechu są sitka a filtr powietrza jest w dławiącej obudowie...
Po przejażdzce utwierdziliśmy się wprzekonaniu, że moto jest w wersji 14 kW.. Sprzedawca dalej swoje - ODBLOKOWANY !!!
I co ??? Po konsultacji z innym dealerem (Kraków) okazało się, że moto jest nieodblokowane... Tak więc chłopaki z serwisu odblokowywali nowe moto pod dyktando fachowca z konkurencyjnego salonu . Brawo, brawo
Pozostaje tylko pytanie, ile KTM"ów lata po Wrocławiu w skastrowanej wersji
Wnioski ??? Warto wszystkiego samemu przypilnować... |
Ogladałem filmy na yt co trzeba zrobic ale zadna zblokowana nie była ale troche można pozmieniać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzziu
Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 203
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:48, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:51, 01 Paź 2015 Temat postu: |
|
|
Radzziu napisał: | Witam mam już bestie w domu tylko mam problem jak jeżdzę to strasznie lańcuch czaska o ślizgacze czy to normalne?? oto fotki
[link widoczny dla zalogowanych] | Wywal tą plastikową osłonę łańucha na górze wahacza. Łańuch może obijać się o ślizgi i wydawać dźwięki. W Ktm-ie na pds-ie zapamiętaj że łańuch lepiej jak jest za luźny niż za bardzo napięty. W serwisuwce masz opisane jaki ma być luz i tego się trzymaj.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|