|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pią 16:05, 22 Kwi 2016 Temat postu: KTM 520 wymiana simeringa pompy wody |
|
|
Witam chłopaki mam model 520 exc wiem już że w tych rocznikach aby wymienić oringi muszę rozpołowić głowicę aby wyciągnąć cały dekielek z simeringiem ,ale pytanie do was czy jest możliwość wymiany samego simeringu na ośce pompy wody bez wyciągania całego dekielka ?
Mam uszkodzony sam simering na ośce i chciałbym go wyciągnąć tylko zastanawiam się czy ten simering jest wkładany od strony wirnika pompy czy od strony zaworów ,bo jeśli od strony wirnika pompy to może udało by się go wyciągnąć bez rozpoławiania głowicy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pią 19:54, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Cześć
Masz fiszkę od swojego modelu,jeśli nie to pobierz z forum jest tam to bardzo dokładnie pokazane,nawet nie trzeba czytać po Angielsku (obrazki załatwią sprawę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:50, 22 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
są dwa simmeringi i teoretycznie nawet dwa by sie dało wymienic tylko że to dosyc trudne bedzie, bo one są mega ciasno spasowane.
kumpel ostatnio zrobił myk że poluzował tylko pokrywe głowicy, udało sie wysunac cały ten krążek, złozyc i dokręcił - i nic sie nie rozszczelniło.
mozna tez chyba wymienic ten krązek na nowszy z otworkami pod sruby do wyciągania.
no i uszczelnaicze to tylko oryginał jak chcesz zeby podziałało jakiś czas. bo takie tanie zwykłe sklepowe sikaja szybko.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 5:22, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
rok 2002 już ma te otworki na śruby, przynajmniej u mnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:55, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
tak 2002 w góre ma, starsze nie mają ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Sob 16:44, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Juz nie produkuja tych aluminiowych kółek na ktorych sa osadzone uszczelniacze bez dziorek. teraz jak zamawiasz do RFS to tylko z dziorkami. Tak poza konkursem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 19:20, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Jak nie będzie wyjścia to będę próbował jak henio napisał popuścić pokrywę ale nie potrzeba mi wymieniać oringów na tym krążku(kółku ) tylko chodzi mi o sam ten simering na ośce pompy czy ktoś próbował albo czy jest możliwość wyciągnięcia go samego bez wyciągania tego krążka (kółka)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 19:27, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
oringi kosztują raptem z 6 zł - ja bym tak czy siak wymienił to po 1
po 2 wymieniac uszczelniacze same na motocyklu to katorga bedzie ;P
po 3 zapewne nie przyczyną są dokładnie same uszczelnaicze - pewnie to wałek jest juz kiepski
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 20:07, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No masz rację henio nie poleca się kombinować a koszt uszczelniacza nie wiesz jaki będzie plus ewentualnie to kółko, dekiel ale już nowy typ z możliwością wymiany? Chyba że jest możliwość przerobienie starego na nowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 20:21, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
ta wkładka kosztuje koło 35 zł, zestaw naprawczy oryginał ( a ptaktycznie tylko ten sie sprawdza) około 50 zł. - jakbys potrzebował mam dostęp do takich rzeczy.
i dodam że testowałem rózne uszczelnaicze te po kilka złotych to ciekły nim silnik odpaliłeś ;P corteco wytrzymały mi kilka miesiecy, tylko kosztowały z 12 zł sztuka, pare zł dopłącasz i masz oryginał który wytrzyma znacznie wiecej bo jest duzo ciasniejszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Sob 20:35, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Ok będę pisał do ciebie jak wyciągne ten uszczelniacz, simering może w poniedziałek uda mi się bez wyciągania tej wkładki i popuszczania dekla głowicy. Może uda mi się też przerobić ta wkładkę na nowy typ aby nie było problemów w przyszłości z wymianą tego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:13, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
na pewno mozna nawiercic i nagwintowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
StianEXC
Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:06, 23 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kolego warto kupić oem uszczelniacze. juz nie pierwszy raz robie kolo pompy u siebie i tym razem kupiłem nowa tulejke + oringi oba + uszczelniacze od Henia i mam pewność, że to wytrzyma. nie warto tutaj szukać oszczędności bo niedługo znowu zacznie kapać z dreny i od nowa rozbiórka Też tak kombinowałem jak pierwszy raz rozbierałem pompę - za 3 razem zamówiłem wszystko nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Norbi456
Dołączył: 28 Gru 2015
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Pon 15:40, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
chłopaki a możecie mi podać dokładne rozmiary uszczelniaczy oryginalnych ,wyciąłem dziś cały dekielek niestety nie udało się bez popuszczania głowicy .Chciałem porównać je z oryginałami .Szukałem dziś w manualu ale nie mogę znaleźć za nic .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|