Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 525 -> 540 ?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 21:06, 21 Lis 2011    Temat postu: KTM 525 -> 540 ?

musze wymienic tłok i cylek, kolega Wójo polecił zestaw 540 ;D znalazłem okazyjnie zestaw w UK [link widoczny dla zalogowanych]
co o tym myslicie ? miał ktos z tym doczynienia ? wychodzi 2200 zł. w serwisie ktma za oryginał tłok i cylek ( bez uszczelek) za 2300 mam. wiec praktycznie bardziej mi sie to opłaca. mialem taki plan żeby kupic to i wsadzic 2 uszczelki pod głowicą, albo poszukac jednej grubszej żeby nieco rozpręzyć komore spręzania - moc i tak wzrosnie, ale spadnie dodatkowe obciązenie wału - tak przynajmniej robi kumpel przy tuningu chinskich skuterków - cylinder 80, 2 uszczelki pod głowice spada kompresja a moc wzrasta i tak. bałem sie o rozrząd ale oryginalny łancuszek iwisa i tak jest na tyle luźny ze na napinaczu zostaje z 4-5 zabków. ( a pozostaje z 10 których sie nie uzywa xd ) . co o tym pomysle myślicie ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pon 21:46, 21 Lis 2011    Temat postu:

Ja bym zostawił serię.


henio, zobacz skrzynkę. wysłałem Ci wiadomość


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 12:12, 22 Lis 2011    Temat postu:

2200pln? £509 x 5.13 = 2600pln (2650 z przesyłką), w sumie i tak niezła cena Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 17:22, 22 Lis 2011    Temat postu:

tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach Razz ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 17:25, 22 Lis 2011    Temat postu:

henio12323 napisał:
tzn niby tak wychodzi jak ktos ma kase w złotówkach Razz ja mam kase w funtach i zarabiałem jak była po blisko 4.50 wiec taki przelicznik stosuje ;P

ahh hehe dobre Smile no to zdecydowanie sie opłaca Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:46, 22 Lis 2011    Temat postu:

Henio tak z ciekawości zapytam. Bez problemy ogarniasz seryjne 525, czyli czy potrafisz wykorzystać pełną moc 525??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:54, 22 Lis 2011    Temat postu:

zalezy gdzie Very Happy na asfalcie jednak czasem mi brakuje kilku dodatkowych koni, to samo na traskach CC, choc do turystycznej jazdy jest wystarczający. na torze z kolei EXC słabo sie prowadzi, nie wiem co ma innego w stosunku do SX, ale SXem moge ciasniej brac zakręty, ogólnie jak by bardziej reagował na skręt. wiec na torze moje EXC nadgania słabe "sterowanie" odejsciem Very Happy i na zawodach na zakręcie wszystkie sety siedziały mi na ogonie, ale po wyjsciu juz tylko jadły piach Very Happy czasami tez przydało by sie wbic wyzszy bieg, niz piłowac na nizszym. choc to po częsci zadanie przelozen ;P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin