Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 525 exc mało mocy.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowik441




Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:18, 13 Sty 2015    Temat postu: KTM 525 exc mało mocy.

Witam zakupiłem KTM 525 exc z 2003r. Mój problem polega na tym że jest o wiele słabszy od innych 525 exc kolegów i to o wiele.
Oddałem go do mechanika na regulacje zaworów, gaźnika i przegląd ale nadal to samo.
KTM nie ma mocy żeby unieś na koło na 3 biegu na przełożeniu 52 zębów.
A kumpla na 4 na lajcie.
Co może być przyczyną? Są jakieś myki żeby poprawić moc?
Jak sprawdzić czy pompka przyśpieszaca jest ok ?
Czy wydech przelotowy by coś dał ? Ktoś mi coś gadał że niby od SXFów pasują prawda?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:23, 13 Sty 2015    Temat postu:

a jechałeś osobiście nie moto kolegów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowik441




Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:31, 13 Sty 2015    Temat postu:

jechałem, jechałem i róźnica jest duża

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Wto 22:33, 13 Sty 2015    Temat postu:

Przejedz sie na motocyklu kolegów zobacz czy rzeczywiscie jest róznica. Moze sprzegło sie slizga i nie oddaje mocy. Na 52z to powinien sie zachowywac jak szatan....

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 22:37, 13 Sty 2015    Temat postu:

w sumie dobra rada

wykręć też świecę i powiedz jak wygląda

teraz mi się przypomniało
kiedyś ktoś tutaj miał taki problem i grzebał rozkręcał a się okazało, że motor jest zdrowy tylko ma takie pierdolnięcie, że ciągle był uślizg koła przez co nie wstawała na kołoSmile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 22:38, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nowik441




Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 23:04, 13 Sty 2015    Temat postu:

jeździłem kolegów 525 i są wiele mocniejsze od mojego i jest duża różnica. Sprzęgło też sie nie ślizga. No właśnie ma 52 zęby a tu tego nie czuć

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Wto 23:21, 13 Sty 2015    Temat postu:

oleju ubywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Wto 23:25, 13 Sty 2015    Temat postu:

Skoro masz kolegów pod ręką,sprzęgło się nie ślizga to przełóż od któregoś moto gaxnik i zobacz co będzie.Sprawdz też moduł zapłonowy czy ktoś czegoś nie modził.Moto pali ładnie od strzała,może komuś rozrząd przeskoczył o ząbek(osobiście nie wiem jak chodzi na przestawionym czy taki był by objaw nie doświadczyłem tego)Trzeba sprawdzić dysze,iglice ustawienie TPS,pompę przyśpieszacz.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 0:14, 14 Sty 2015    Temat postu:

tylne opony masz w pogobnym stanie jak u kolegów ? z przodu jaka masz zebatke ? czasami na zbyt krótkim przełożeniu motocykl jest zamulony bo kreci sie bez sensu po obrotach zamiast przekazywac moment na koło.
Dla przykładu miałem taka sutuacje na podjazdach gdzie na 2 biegu kreciłem prawie do odcinki a efekt słaby, na 3 biegu srednie obroty i motocykl wskakiwał po kopnym piachu pod wzniesienie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 0:21, 14 Sty 2015    Temat postu:

ja stawiam na gaźnik , możesz mieć inne dysze, inaczej ustawiona iglicę lub pompkę,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 0:57, 14 Sty 2015    Temat postu:

Tez moze byc wina opony tak jak pisze wojo w dodatku w tych warunkach jakie teraz mamy słaba kostka na środku i moto niemalze łapie odcine a wogóle nie chce jechac tez tak miałem do niedawna i wiem jak sie zachowywał jak miałem prawie nówke. 14/50 chyba idealne do takiej maszyny. Zrób tak jak ci pisza podmien gaznik zeby go wykluczyc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 1:00, 14 Sty 2015    Temat postu:

tez stawiam na gaznik. ja kiedys mialem tak ze na ssaniu walil ostre piony od razu. po spuszczeniu juz tak agresywnie nie szlo kolo w gore

a co do przelozen to ja zuwazylem ze na 48 zebach moto szlo lepiej niz np na 50. bo mocy nie braklo i momentu tylko wszystko szlo do przodu a nie w dol. jak mialem 52z to byl dla mnie troche za agresywny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Śro 12:42, 14 Sty 2015    Temat postu:

Jest jeszcze taka opcja, ze w przeszłości ktos pogrzebal mocniej i nie jest to 525 tylko 400. Tak dla żywotności. To jest realne bo np mi też kiedyś przeleciała taka myśl. Szczególnie kiedy i tak musisz wymienic cylinder podczas remontu generalnego. Twój opis by się mniej więcej zgadzal. One tak zależnie od pojemności 525/450/400 tak o jeden bieg niżej wchodzą na koło.
Jesli moja teoria jest prawdziwa na cylindrze jest chyba wymiar wybity.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 12:45, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:52, 14 Sty 2015    Temat postu:

jak juz to bardziej prawdopodobne ze to 450 bo 400 ma juz inny skok tłoka, 525 i 450 to to samo tylko srednica tłoka se róznia

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 13:13, 14 Sty 2015    Temat postu:

A gdzie kupiłeś ten motocykl?
Może masz go wykastrowanego do 12kW?
Wtedy byś miał blokadę otwarcia przepustnicy w gaźniku.
Sprawdź to, zajmie Ci 10 minut.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin