|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowik441
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:18, 13 Sty 2015 Temat postu: KTM 525 exc mało mocy. |
|
|
Witam zakupiłem KTM 525 exc z 2003r. Mój problem polega na tym że jest o wiele słabszy od innych 525 exc kolegów i to o wiele.
Oddałem go do mechanika na regulacje zaworów, gaźnika i przegląd ale nadal to samo.
KTM nie ma mocy żeby unieś na koło na 3 biegu na przełożeniu 52 zębów.
A kumpla na 4 na lajcie.
Co może być przyczyną? Są jakieś myki żeby poprawić moc?
Jak sprawdzić czy pompka przyśpieszaca jest ok ?
Czy wydech przelotowy by coś dał ? Ktoś mi coś gadał że niby od SXFów pasują prawda?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:23, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
a jechałeś osobiście nie moto kolegów?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowik441
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:31, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jechałem, jechałem i róźnica jest duża
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 22:33, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Przejedz sie na motocyklu kolegów zobacz czy rzeczywiscie jest róznica. Moze sprzegło sie slizga i nie oddaje mocy. Na 52z to powinien sie zachowywac jak szatan....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 22:37, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
w sumie dobra rada
wykręć też świecę i powiedz jak wygląda
teraz mi się przypomniało
kiedyś ktoś tutaj miał taki problem i grzebał rozkręcał a się okazało, że motor jest zdrowy tylko ma takie pierdolnięcie, że ciągle był uślizg koła przez co nie wstawała na koło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 22:38, 13 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nowik441
Dołączył: 25 Mar 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:04, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jeździłem kolegów 525 i są wiele mocniejsze od mojego i jest duża różnica. Sprzęgło też sie nie ślizga. No właśnie ma 52 zęby a tu tego nie czuć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Wto 23:21, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
oleju ubywa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 23:25, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Skoro masz kolegów pod ręką,sprzęgło się nie ślizga to przełóż od któregoś moto gaxnik i zobacz co będzie.Sprawdz też moduł zapłonowy czy ktoś czegoś nie modził.Moto pali ładnie od strzała,może komuś rozrząd przeskoczył o ząbek(osobiście nie wiem jak chodzi na przestawionym czy taki był by objaw nie doświadczyłem tego)Trzeba sprawdzić dysze,iglice ustawienie TPS,pompę przyśpieszacz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 0:14, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
tylne opony masz w pogobnym stanie jak u kolegów ? z przodu jaka masz zebatke ? czasami na zbyt krótkim przełożeniu motocykl jest zamulony bo kreci sie bez sensu po obrotach zamiast przekazywac moment na koło.
Dla przykładu miałem taka sutuacje na podjazdach gdzie na 2 biegu kreciłem prawie do odcinki a efekt słaby, na 3 biegu srednie obroty i motocykl wskakiwał po kopnym piachu pod wzniesienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 0:21, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ja stawiam na gaźnik , możesz mieć inne dysze, inaczej ustawiona iglicę lub pompkę,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 0:57, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Tez moze byc wina opony tak jak pisze wojo w dodatku w tych warunkach jakie teraz mamy słaba kostka na środku i moto niemalze łapie odcine a wogóle nie chce jechac tez tak miałem do niedawna i wiem jak sie zachowywał jak miałem prawie nówke. 14/50 chyba idealne do takiej maszyny. Zrób tak jak ci pisza podmien gaznik zeby go wykluczyc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 1:00, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
tez stawiam na gaznik. ja kiedys mialem tak ze na ssaniu walil ostre piony od razu. po spuszczeniu juz tak agresywnie nie szlo kolo w gore
a co do przelozen to ja zuwazylem ze na 48 zebach moto szlo lepiej niz np na 50. bo mocy nie braklo i momentu tylko wszystko szlo do przodu a nie w dol. jak mialem 52z to byl dla mnie troche za agresywny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Śro 12:42, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Jest jeszcze taka opcja, ze w przeszłości ktos pogrzebal mocniej i nie jest to 525 tylko 400. Tak dla żywotności. To jest realne bo np mi też kiedyś przeleciała taka myśl. Szczególnie kiedy i tak musisz wymienic cylinder podczas remontu generalnego. Twój opis by się mniej więcej zgadzal. One tak zależnie od pojemności 525/450/400 tak o jeden bieg niżej wchodzą na koło.
Jesli moja teoria jest prawdziwa na cylindrze jest chyba wymiar wybity.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Śro 12:45, 14 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 12:52, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jak juz to bardziej prawdopodobne ze to 450 bo 400 ma juz inny skok tłoka, 525 i 450 to to samo tylko srednica tłoka se róznia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 13:13, 14 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A gdzie kupiłeś ten motocykl?
Może masz go wykastrowanego do 12kW?
Wtedy byś miał blokadę otwarcia przepustnicy w gaźniku.
Sprawdź to, zajmie Ci 10 minut.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|