|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:31, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
zaraz po pracy zobacze ten plastik(membrane) czy jest cały..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:32, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
bo troche go przytrzymuje na obrotach i dopiero wraca..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 7:44, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to nie plastik. Tak przy okazji rozwieje mit na temat rzekomego zastosowania tytanu do wykonania tej płytki. Nie wiem kto to wymyślił... Oddałem pękniętą płytkę do analizy i wynik jest prosty. duraluminium:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:05, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tylko wczoraj to rozbierałem i nie widziałem pęknięć może zobacze to tak bardzo dokładnie dziś... tylko ze moto ma przejechane 4000 km tylko ze rok stał i tak sie stało ze przestał normlanie sprawnie wracac z obrotów tak na chwile przytrzymuje i dopiero spada.. nie wiem czy za dużej dawki paliwa nie ma bo bardzo szybko sie grzeje no i trzyma obroty tak jakby nie przepalał.. ewentualnie jakas regulacja zaworów moze pomoc???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:28, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to za uboga mieszanka powoduje nadmierne grzanie silnika. Przyczyn nieschodzenia z obrotów może być kilka. sprawdź jeszcze czy przepustnica (ten wózek) nie ma za dużych luzów na prowadnicy w gaźniku, czy nie ma nieszczelności. sprawdź kolor świecy, sprawdź też czy guma łącząca go z głowicą jest szczelna.
pozDRo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 8:43, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak obroty na chwilkę zawisają a dopiero później schodzą to mieszanka jest za uboga.
jak obroty schodzą poniżej wolnych a później wracają to mieszanka za bogata (czasami nawet silnik potrafi się zadławić)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:56, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak obroty na chwilkę zawisają a dopiero później schodzą to mieszanka jest za uboga. podejrzewam ze to bedzie powód.. tylko jak to ustawic??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:59, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
świeca wymieniona gumy wszystkie szczelne... a moze paliwo jakies lipne jest??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:30, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
uboga mieszanka może byc spowodowana zasysaniem powietrza przez nieszczelną gumę miedzy gaźnikiem i głowicą ale to tylko jedna z możliwości.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:18, 22 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tamta guma jest sprawna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:00, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
powiedzcie mi do ustawiania dawki jest ta mała śrubeczka pod gaznikiem tam jakies duze ruchy muszą być?? i w którą strone dawke zmniejszamy/zwaiekszamy???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 10:18, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
tak to ta małą z ciężkim dostępem
powinna być 1.25 obrotu w tył od max wkręcenia - patrz manual str 46
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 12:22, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
sprawdze to.. tylko poznej ewentualnie rozkrecac tak???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:32, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
śrubka była wykrecona tak na 1,6
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|