|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:44, 30 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
wiec wracajac do tematu ciagle walcze z moim 525 wracajac do dawki z mxc i ustawienia 1,25 nic nie pomoglo okazalo sie ze moj moto to zwykly exc z bakiem od mxc ustawilem dawke na 2,5 i wszystko jest jak nalezy na wolnych ladnie pracuje odpala swietnie nie grzeje sie i normalnie schodzi z obrotow i co mi powiecie na ten temat??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 7:29, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
to napiszcie chociaż ile macie ustawione w swoich exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:14, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
w ten sposób nie wyregulujesz gaźnika!. Ten sam silnik w moto może pracować różnie na dwóch identycznych gaźnikach. W tym samym motorze dwa identyczne gaźniki będą potrzebowały różnych ustawień. To sprawa indywidualna.
Nie można się odnosić się do ustawień w innych motocykli. Motocykle się zużywają i każda część w każdym moto w innym stopniu i w każdym gaźniku w innym stopniu. Gaźnik regulujesz tak aby pracował poprawnie w Twoim moto. Te ustawienia mogą się różnić od innych moto i to dość znacznie.
Jeśli Ci to pomoże to w moim SX 520 śrubkę regulacji składu mieszanki na wolnych mam wykręconą na 2.25.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 8:30, 01 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 9:07, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dokładnie, to zalezy nawet od regionu w którym mieszkasz, jak bym pojechał w góry to musiał bym przestawić gaźnik... te dane z serwisówki są podawane orientacyjnie dla konkretnego cisnienia itp itddd w maszynie fabrycznie nowej. po 100 mth jak sie nie myle serwisówka zaleca wymiane przepustnicy ( albo tylko tej przesłony tytanowej ) bo sie robi luz i moto nie pracuje jak trzeba. załoze sie że moto ma wiecej nalatane bez wymiany - wiec teraz zadne ustawienia fabryczne nie bedą ok. ja mam jakieś 2.5 obrotu... choc moto równie dobrze pracuje na 2 jak i na 3 obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:25, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
wiadomo ze jak motocykl zimny to jest bardziej wrażliwy na dawki wiec na zimnym przy dawce 2 dłużej na ssaniu przy zimnym i dawce 2.5 praktycznie ssanie to chwila i juz pracuje ładne a jak sie rozgrzeje to i tak bedzie chodził nawet przy dawce 1.5 tylko ze zawory sie wypalają.. wiec ja narazie zostawiam na 2.5 i dzis jeszcze przereguluje zawory bo przy szybkim ruchu manetką gazu sie zaczął dławic..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:25, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
to dławienie to może zależeć od pompki. Przy jej mechanizmie masz regulacje. Mozna ustawić tak, że wtrysk paliwa nastąpi przy większym otwarciu przepustnicy co sprawi że nie będzie się dusił przy nagłym dodaniu gazu z na niskich obrotach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 22:54, 01 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ktora pompka?? gdzie jest ta regulacja ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:41, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
ja Cie nie rozumiem zabierasz sie za remonty i ustawienia moto, a nie wiesz co gdzie jest ? pompka podaje paliwo mechanicznie tzw dotrysk paliwa. regulacje masz pod miejscem gdzie wpinasz linki od gazu. to jest regulacja jedna, bo druga regulacja jest cała membranka w srodku która moze miec rózne wymiary ( tzn sama membranka ma te same, ale na niej jest taki trzpien wystajacy i w zaleznosci od gaźnika moga miec rózne wysokosci )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:06, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
rozebrałeś gaźnik i nie wiesz co gdzie jest? lukaszd7 oddaj ten motocykl do zrobienia komuś, kto zna się na tym:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:01, 02 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Spokojnie panowie gaznik ustawiony na 2.5 gaznik wyczyszczony juz dawno wszystko złożone zawory wyregulowane wszystko cyka jak należy i ta reakcja na gaz sie zmieniła tylko teraz zaciekawiła mnie ta pompka i musze to sprawdzic..
Zresztą to moj 3 ktm musze sie nauczyc wszystko robic ojciec ma warsztat samochodowy wiec jest gdzie i czym działać..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lukaszd7 dnia Wto 10:04, 02 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 7:47, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, więc tak zawory ustawione reakcja na gaz jest dobra najmniejszy ruch manetką i bardzo szybki reaguje na gaz i nie zamula tylko dodaje zdjecie świecy czy nie jest za mała dawka paliwa dodaje zdjecie świecy ocencie [link widoczny dla zalogowanych]
po za tym wszystko chodzi bardzo dobrze zawory były na 0.05 ustawiłem na takie ciasne 0.10 sacy i wylot.. motcykl stoi na warsztacie wiec zawsze cos mozna jescze zrobic [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 9:29, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
hmm swieca dziwna, niby kolor ładny, ale sama elektroda chyba troche zbyt biała. ja bym podkręcił dawke paliwa.
co do warsztatu - dziwne, moto na serwisie całe w błocie...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:16, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
wiedziałem ze zwrócicie uwage na to błoto.. ale cóż musiałem szybko działac i tylko z powodu czasu takiego brudasa działam.. Ale własnie kolor świecy mnie też zastanawia taka aż czerwona sie wydaje jakby temp była wysoka ustawiłbym wieksza dawke paliwa bo wiadomo srubke od mieszanki zostaiwłem na 2.5 obr. jezeli mozesz to podpowiedz mi jak to zwiekszyc dawke paliwa..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:25, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dzis go dobrze rozgrzalem i znow to samo przy szybkim odkreceniu manetki znow sie dlawi.. nie wiem czy ruszac zawory czy zwiekszyc dawke paliwa tylko nie wiem jak ta dawke zwiekszyc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|