|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 12:33, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Panowie jeszcze taka mała sprawa a mianowicie mam problem z paleniem moto w okolicach zera stopni. Jak wyciągnę ssanie to nie ma szans go odpalić. Motor pali bez ssania ale za 4-5 kopem dopiero. Z rozrusznika nie chce palić, ale to chyba wina słabo naładowanego akumulatora.
Jak się zagrzeje to pali normalnie z rozrusznika i od pierwszego kopa.
Czy te motory pali się zimne bez ssania ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 12:38, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy od regulacji
podobno ten model ogólnie kiepsko palił ;P
ale wszystko wynika z regulacji gaźnika. zimą sie powinno troche bogaciej zrobic mieszanke, ale jak juz masz bogato, a dorzucisz ssanie - to moze byc za bogato i moze zalewac i przez to byc problem. albo odwrotnie - ma za ubogo i nawet na ssaniu nie pomaga. trzeba sie pobawic - sprawdzic mozna po tym czy np po odpaleniu kopci na czarno mocno - jak tak to znaczy że to jednak za bogato jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 12:41, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
sam nie dam rady, u nas lipa z kimś kto by dał radę to poustawiać. Wiosna idzie to może zacznie palić lepiej
Też przyczyną może być założenie Akrapa gdzieś czytałem...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Nie 12:43, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 14:33, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
zawsze przy ingerencji wylot - dolot powinno sie podregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zwirek03
Dołączył: 24 Lis 2015
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: xxx
|
Wysłany: Nie 15:55, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w 450 z 2008 roku było to samo z paleniem regulacja gaźnika nic dała na zimno trzeba było palić bez ssania i bez kręcenia manetką i zawsze palił za raz A jak się zapomniałem i wyciągnąłem ssanie bądź strzeliłem z manetki to dramat coś co zalewało więc dopiero jak zapalił na zzimnym to dopiero wtedy szybko ssanie wyciągnąłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 16:27, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
wpadłem na jeszcze jedną rzecz - ostatnio robiłem takiego exc-r bo grzechotał łancuszek po odpaleniu, - dodam że odpalał z trudem, napinacz okazał sie uszkodzony - mozna było go w rękach scisnać olej wypływał na łączeniach. po wymianie napinacza odpalał bez problemów - mysle ze kiepski napinacz moze dawac taki objaw - zmienia sie faza rozrzadu na poluzowanym łancuszku i ciezko odpalic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 21:43, 12 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Ja mam założony jeszcze przez poprzedniego właściciela napinasz mechaniczny.
Mam zamiar kupić Dirt tricks, ale to dopiero po sezonie,na razie chcę trochę pojeździć.
Co prawda zrobiłem dopiero 400km ale puki co jestem bardzo zadowolony z moto, przed remontem był słaby, po remoncie idzie na koło z gazu na 4 biegu
Właściwie ma tylko jedną wadę, strasznie szybko kończy się tylna opona
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Nie 21:45, 12 Mar 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 6:05, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy a jaki olej lejecie?
Jakie uszczelniacze proponujecie na lagi?
Jaki napęd?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Czw 12:42, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
pawel-krasnik napisał: | Koledzy a jaki olej lejecie?
Jakie uszczelniacze proponujecie na lagi?
Jaki napęd? |
Do silnika pelen syntetyk 10w50 lub 60, do lag 5W
np. Ari 116 sa ok. a najlepiej oryginalne.
DID VX2. Zebatki raczej stalowe a jak jest hajs to najlepiej Supersprox
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 14:00, 16 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Pisz to ci zalatwie dobre graty. Jak z krasnika to wbijaj do lublina info na pw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:43, 04 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Grzeje się. Czy Wasze 530 też sie grzeją?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 6:46, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
musza sie grzać niedogrzany silnik to zły silnik
temperatura pracy takiego silnika to 90 stopni więc ręką chłodnic nie dotkniesz kolanko ma duzo duzo wiecej podejrzewam że z 300 ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 20:44, 05 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
żeby nie było że nic się nie dzieje, zainwestowałem w biżuterię:
- pokrowiec na siedzenie
- naklejki na obręcze
a z wyprzedaży wyrwałem Airocha za 300 zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:22, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
Świetny kask. Też muszę zakupić ubranko. Niestety za dożo wydałem na moto Jednak 530 jest śliczna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:32, 06 Kwi 2017 Temat postu: |
|
|
dużo czasu pracy i pieniędzy kosztowało mnie doprowadzenie tego sprzętu do tego stanu. Myślę że jeszcze jakiś 1000 zł i będzie naprawdę igła
No dobra 1500 zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Czw 22:00, 06 Kwi 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|