|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:42, 20 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Koledzy skrzywiłem kierownicę. Jaką kupić? Opłaci się kupować jakaś lepszą?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:57, 20 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
co to znaczy lepsza ? na pewno nie opłaca sie kupowac słabcyh tanich/chinskich kierownic bo jedna gleba postojowa i kiera do wyrzucenia.
najlepiej jakis renthal/protaper, oryginalne mozna załatwic w niezłej kasie jc PW
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 11:06, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Po miesiącu czekania na zawory zamówione w ktmsklep kolejna informacja że termin uległ zmianie z 25 na 30 sierpnia. W między czasie cena zaworów zmieniła się z 970zł na 1500zł - bardzo jestem ciekawy jak podejdą do tego.
Czekam cierpliwie bo nie mam jeszcze cylindra zamówionego w motozona. Miały być 3-4 tygodnie a beszczelna Pani po 4 tygodniach powiedziała łaskawie że jeszcze 3 tygodnie , i żebym czytał ze zrozumieniem-masakra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 12:12, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
tak to jest jak sie kupuje " okazje do remontu" z przebiegiem realnym z 500mth+
ani to taniej nie wychodzi ani nic sie nie jeździ, nie rozumiem takich ludzi jak ty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 13:04, 26 Sie 2017 Temat postu: |
|
|
Hehe no coś w tym jest , ale to trzeba by nowy sprzęt kupić. Właśnie się rozpadł mojemu kumplowi SX350 po dwóch sezonach i koszta remontu jeszcze większe niż 530.
A co do okazji przecież tu nigdzie nie jest napisane że to okazja była. Okazje nie istnieją
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 13:06, 26 Sie 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:34, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
ja tam wole kupować okazje do remontu jak te po remoncie na olx czy alledrogo bo kupi się taki np po remoncie za 15 tys a i tak potem trzeba wydać z 5 przy dobrych wiatrach silnika nie obadasz co siedzi a tak kupisz do remontu np 8 tys i może mniej wydasz jak ten po remoncie i wiesz co siedzi w silniku a to co up pisał to niedbalstwo sklepów bo części powinny być dostępne do każdego modelu nawet z lat 80 ale taka firma ktm niema cześci do starszych to może kupią nowy model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 20:28, 03 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
często nie mają częsci z kilku powodów
1) skonczyły im sie stany magazynowe, firma motocyklowa pewnie z 90% częsci produkuje u podproducentów, czyli np zawory zamawia z firmy X, zamówi sobie milion sztuk, jak juz wyprzeda wszystkie to firma X może juz nie istnieć i trzeba kombinować i szukać kto to wyprodukuje za rozsądną kase i w odpowiedniej jakości
2) to magazyny - co roku wchodza nowe modele, nowe częsci, a magazyny sie magicznie nie powiększa wiec rzeczy które juz mineły sa wycofywane pomału i to praktyka wielu firm bo...
3) nikt nie zapłaci zaraz ceny takiej jak miało by sie opłacać. własnie np mozna sobie policzyć ze miejsce magazynowe kosztuje, do starszych modeli powstaje duzo zamienników i producent zaczyna też wychodzić z częsci na których nie zarabia
chociaz zdarzaja sie dziwne skoki i braki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
raion80
Dołączył: 07 Wrz 2016
Posty: 76
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:52, 06 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
zgadzam się z tobą ale jako duża firma powinna mieć możliwość do produkowania cześć przeważnie chodzi o części silnikowe których nie można przeważnie dobrać z zamienników ani dokupić z używek bo są podobnie skatowane a brakuje na magazynie czyli widocznie się sprzedawały że ich nie mają dostępnych a wiadomo magazyny w magiczny sposób się nie powiększają ale myślę 10000 sztuk np jakiś łożysk zaworków innej drobnicy silnikowej gdzie niestety nie można dokupić nigdzie bo ktm zastosował taki ze nikomu się nie opłaca tego produkować na skale fabryczna a wiadomo że chińczyki lubi podrabia japonie no chyba że mamy naprawiać motocykle na zasadzie polak potrafi zastosować łożysko korbowodu od ursusa c330 być może takie łożysko jest wieczne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 20:17, 12 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
no więc znowu zmiana terminu dostępności zaworów na 20.10.17 jaja jakieś.
Zostaje zakup zaworów z PROX i teraz mam pytanie czy do tych zaworów mogę dołożyć ori sprężyny zaworowe? bo te są dostępne w KTM.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Śro 19:07, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Odnośnie dostępności części do starych modeli to pewnie jest określony czas, przez jaki muszą zapewnić dostęp do części, potem to loteria, coś może gdzieś zalegać na magazynach, ewentualnie jest możliwość wyprodukowania elementów. Koszty magazynowania części, ewentualnie oprzyrządowania do produkcji są znacznie wyższe niż potencjalny zysk ze sprzedaży, tak samo dla podwykonawcy jak i producenta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 19:14, 13 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
przecież te zawory szły do 2011r 6 lat to stary motor ? bez jaj.
Pozatym zawory mają się okazuje tylko trzeba sobie poskładać z pojedyńczyh elementów komplet - oczywiście cenowo wychodzi to 60% drożej.
Wszystko już jest. Głowica w Poniedziałek do odbioru i możnasz znowu się cieszyć
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 15:46, 23 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 16:16, 23 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
Nicasil by MotoZona, termin realizacji w ogłoszeniu 3-4 tygodnie.
Realnie, wrócił do mnie po 54 dniach
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 16:17, 23 Wrz 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 17:15, 23 Wrz 2017 Temat postu: |
|
|
i jeszcze takie cudeńsko udało się wyrwać za 230zł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 17:30, 23 Wrz 2017, w całości zmieniany 6 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel-krasnik
Dołączył: 05 Mar 2017
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:05, 02 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
Koledzy, jaki powinien być luz zaworowy? Podobno ten książkowy nie jest idealny?
Może ktoś wrzucić link do materiałów jak krok po kroku dokręcać sprzęgiełko rozrusznika?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel-krasnik dnia Pią 21:10, 02 Lut 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:03, 02 Lut 2018 Temat postu: |
|
|
w ksiazce serwisowej na pewno jest opisane jak dokręcic
a co do luzu - ustaw taki jak serwisówka mówi i nie kombinuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|