|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 20:51, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | kup oryginał, jak słabe pasowanie to mozna wkleic na klej, te gumowe są kiepskie a skąd wiesz ze puszcza olej ? |
Ostatnio jak przybywał w skrzyni i ubywało w silniku to został wymieniony właśnie ten uszczelniacz. Miał być oryginalny..., z 300km było dobrze, ale niestety teraz problem powrócił.
Widać na zewnętrznej bieżni wytarcie więc się kręcił w gnieździe.
Ten nr uszczelniacza co podałem jest ok ?
Jak on ma być wsadzony ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 20:55, 23 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:04, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
oryginalny jest stalowy, numer który podałes prawidłowy. stalowy wklejasz na klej i powinno byc ok. która strona ? - trzeba by zajrzeć do serwisówki, ale zawsze sie daje "spręzynką" w strone wyzszego cisnienia - czyli jak olej wypływa przez uszczelniacz smarując wał, to spręzynką do srodka pokrywy
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:12, 23 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | oryginalny jest stalowy, numer który podałes prawidłowy. stalowy wklejasz na klej i powinno byc ok. która strona ? - trzeba by zajrzeć do serwisówki, ale zawsze sie daje "spręzynką" w strone wyzszego cisnienia - czyli jak olej wypływa przez uszczelniacz smarując wał, to spręzynką do srodka pokrywy |
dzięki za pomoc !
Ostatnia szansa z tym uszczelniaczem, jak nie to kartery pod nóż
Mało info o tym ale chyba zaryzykuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 21:16, 26 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | oryginalny jest stalowy, numer który podałes prawidłowy. stalowy wklejasz na klej i powinno byc ok. która strona ? - trzeba by zajrzeć do serwisówki, ale zawsze sie daje "spręzynką" w strone wyzszego cisnienia - czyli jak olej wypływa przez uszczelniacz smarując wał, to spręzynką do srodka pokrywy |
Wciśnij pierścień uszczelniający wału korbowego. w osłonę sprzęgła z otwartą stroną skierowaną w stronę wnętrza.
- Nasmarować wargę uszczelniającą.
Sprężynką w stronę pokrywy czy silnika ? Na moje oko sprężynką w stronę pokrywy.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Wto 21:17, 26 Cze 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 6:43, 27 Cze 2018 Temat postu: |
|
|
jak na zdjęciu to sprezynka do dołu, tak tez jest opisane i tak widać. - cisnienie idzie przez pokrywe do wału - od strony spręzynki cisnienie jeszcze bardziej dopchnie warge uszczelniacza do wału i bardziej uszczelni - w drugą strona moze przepuszczać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 12:23, 12 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Problem z olejem rozwiązany w 100%. Pomógł ori uszczelniacz w deklu.
Następny problem brak iskry diagnoza klękł moduł... Jest sens kupienia używanego modułu? Czy trzeba się szarpnąć i zakupić nowy w KTM ?
Druga sprawa to cewka statora ( ta zalana ebonitem ) ma sprawność 80-85%, wymieniać to czy jeździć tak?
Diagnoza z serwisu:
"Cewka statora ma nieco zaniżone napięcie (około 80-85% normy ale nadal działa)
Te cewki niestety dość często ulegają przegrzaniu i przepaleniu więc prawdopodobnie w niedługim czasie może wymagać naprawy.
Oryginały trafiają do nas do naprawy nawet w pierwszym sezonie po zakupie.
Nowe uzwojenie nieco grubszym drutem kosztuje 300-350 pln zależnie od stanu karkasa (zwęglony podnosi cenę do 350pln)
Poniżej procedura dla modułu.
Sprawdzenie wstępne modułu przed naprawą jest bezpłatne w terminie 2-10 dni od dostarczenia, zależnie od kolejki.
Jeśli moduł jest uszkodzony to jest możliwość naprawy ale nie każdy egzemplarz da się uratować.
Czy uda się go naprawić będziemy wiedzieć po usunięciu zalewy i zlokalizowaniu uszkodzeń.
Koszt oczyszczenia z zalewy i lokalizacji uszkodzeń wynosi orientacyjnie 50-350 pln
zależnie od rodzaju i rozmiaru uszkodzeń, od rodzaju, ilości, objętości usuwanej masy zalewowej.
W przypadku zalewy żywicznej, twardej zaczynamy od testu podatności na chemię, temperaturę
oraz inne metody bezpiecznego usuwania zalewy i jeśli zalewa jest oporna informujemy czy da się ją usunąć.
Koszt naprawy połączeń, wymiany elementów, uszczelnienia i testowania wynosi 50-150pln
W przypadku gdy moduł jest nienaprawialny klient decyduje czy odbiera nienaprawiony moduł
pokrywając koszty lokalizacji uszkodzeń i oczyszczania z zalewy
czy rezygnuje z odbioru modułu nie ponosząc kosztów.
W przypadku rezygnacji z odbioru klienci nie ponoszą kosztów wykonanych czynności.
Jeśli odesłany ma być otwarty i oczyszczony z zalewy nienaprawiony układ to
koszt oczyszczania i lokalizacji może zostać pobrany w granicach 50-350pln
plus koszt przesyłki zwrotnej 17pln
Gdyby coś było niejasne proszę pytać.
Terminy są uzależnione od rodzaju zalewy (szybkość działania, wnikania chemii w zalewę),
od rozmiaru uszkodzeń czyli ilości usuwanej zalewy.
Przy prostych uszkodzeniach gdy usuwamy mały fragment zalewy w miejscach występowania typowych uszkodzeń
terminy wynoszą 2-3 tygodnie od decyzji o rozpoczęciu naprawy,
przy stopniowym oczyszczaniu kolejnych fragmentów płyty następne fragmenty są usuwane w terminach
około tygodniowych co może trwać kolejne kilka tygodni (kilka cykli leżakowania w chemii).
Jeśli klient od razu decyduje się na oczyszczanie całej płyty wtedy termin lokalizacji uszkodzeń
nie powinien przekroczyć 3 tygodni ale koszt oczyszczenia jest górny
czyli do 350pln plus koszt naprawy do 150pln.
Terminy dla zalewy żywicznej, twardej, odpornej na chemię i odpornej na inne metody bezpiecznego usuwania mogą być dłuższe."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Czw 21:06, 12 Lip 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pią 22:16, 28 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
Było tak pięknie przez jakieś 1000km, tylko paliwo, smar na łańcuch i czyszczenie filtra paliwa
Jako że życie nie znosi próżni zaczyna mi coś szwankować rozrusznik. Objawy takie, że co któryś raz słychać jakby tylko przekaźnik jak cyknie a dalej cisza, nie kręci. Kopne z buta pojeżdżę chwilę i rozrusznik kręci. Gdzie zacząć szukać przyczyny zanim coś się grubiej wysypie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 7:25, 29 Wrz 2018 Temat postu: |
|
|
albo nie styka przekaźnik dobrze, albo pada rozrusznik - i sie zatrzyma w takiej pozycji z której nie moze wystartowac, warto go rozebrac i wyczyscic, zobaczyc w jakim stanie szczotki, komutator zapolerowac zwykle znacznie poprawia to sytuacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 17:47, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | albo nie styka przekaźnik dobrze, albo pada rozrusznik - i sie zatrzyma w takiej pozycji z której nie moze wystartowac, warto go rozebrac i wyczyscic, zobaczyc w jakim stanie szczotki, komutator zapolerowac zwykle znacznie poprawia to sytuacje |
oddałem rozrusznik do sprawdzenia wymienili w nim szczotki i powiedzieli że jest ok. Przekaźnik przy próbie wyczyszczenia się rozsypał i czekam na nowy.
Wsadziłem rozrusznik do motoru podałem bajpasem prąd na + rozrusznika z akumulatora i cisza rozrusznik nie kręci... To tak powinno być ? akumulator naładowany do pełna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 18:41, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
powinien zakręcic, chyba że brakuje mu masy, albo plus podałes za cienkim przewodem/ kiepsko zmasowane z aku czy klema rozrosznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 18:45, 09 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | powinien zakręcic, chyba że brakuje mu masy, albo plus podałes za cienkim przewodem/ kiepsko zmasowane z aku czy klema rozrosznika |
plus podałem przewodem który biegnie od przekaźnika do rozrusznika, więc na bank dobrze.
minus nie podałem bo myślałem że wystarczy przykręcić rozrusznik i masa powinna być.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:00, 10 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
plus podaj z akumulatora do rozrusznika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 17:14, 10 Paź 2018 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | plus podaj z akumulatora do rozrusznika |
przeczyściłem kleme minus i miejsce podłączenia jej do ramy.
Po wymianie szczotek rozrusznik kręci jak zły
dzięki za pomoc !
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 17:15, 10 Paź 2018, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 21:30, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
Znowu problem...
Dzisiaj chciałem zapalić motor żeby chwilę pochodził ( sprawdzałem stan oleju ), motor łądnie zapalił, pochodził chwilę, kiedy chciałem dodać gazu zgasł, często tak ma jak jest zimny i jest dodatkowo zimno na dworze.
Pokręciłem rozrusznikiem ale moment padł aku po zimie, więc zabrałem się za kopanie, niestety bez rezultatu... Podłączyłem aku pod prostownik, wróciłem jak się aku naładował, kręce kręce coś tam złapał ale zgasł...
Teraz kopka została w górnym położeniu a rozrusznik wybija przekaźnik.
Co się mogło stać ? od czego zacząć szukać ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:40, 20 Mar 2019 Temat postu: |
|
|
co to znaczy ze kopka zostala w górnym połozeniu ? ze silnik stoi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|