|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 17:25, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Rama poszła też do malowania, a w wahaczu łożyska i tule do wymiany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 17:26, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Śro 23:05, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
A czym to tak liźnięty ten silnik ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 23:21, 16 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
dałem do malowania proszkowego żeby go odświeżyć, wszystkie śrubki dałem do cynkowania bo zardzewiałe były.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 23:27, 16 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 23:48, 22 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
czekam już tylko na tylne koło.
W Piątek składam wszystko do kupy. Pokaże jak wyszło
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Wto 23:57, 22 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 9:34, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
wow ! jak nóweczka!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 17:36, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
kupiłem koła z 2015r. Dzisiaj jak założyłem przednie koło to okazało się że tuleje dystansowe są za krótkie.
Jakiej długości te tuleje powinny być ? wystarczy zamówić standardowe do EXC530
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 17:36, 23 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:48, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
To dziwne bo w obu modelach są te same tulejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Śro 17:52, 23 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
jest luz , dociągając aluminiową śrubę gwint w niej zerwałem a i tak luz był dalej... Ta tuleja powinna być taka jak moja na zdjęciu ?
Gość co sprzedał mi koło twierdzi że 14-16 są już inne tulejki i trzeba dokupić takie poniżej 2014.
Ktoś to może potwierdzić zanim kupię ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Śro 20:52, 23 Lis 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Pią 12:48, 25 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Tulejka ze zdjęcia jest taka jak trzeba do Twojego rocznika, czyli 2008-2009 napewno.
Nie wiem jakie są powyżej 2012 roku, ale weź to jeszcze raz dokładnie przeanalizuj, bo kolega miał podobny problem.
Najpierw ściskał śrubami zacisk osi i ciągle miał luz na kole.
Przy dokręcaniu koła przedniego pewne rzeczy trzeba robić po kolei, żeby nie ściągnąć do siebie goleni lag. Nie twierdzę, że nie wiesz, tylko rzucam trop.
W skrócie zaciski osi na końcu - najpierw lewą a na końcu prawą, tak by laga swobodnie ustawiła się na osi.
Z tego co się orientuję tylko z tyłu coś się zmieniło powyżej 2012 roku. Od 2003 wszystko idzie takie samo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ciernik dnia Pią 13:50, 25 Lis 2016, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
donPedro
Dołączył: 31 Sty 2016
Posty: 687
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:30, 26 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie ze sa inne tulejki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 21:39, 26 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Trochę popytałem i wychodzi że do koła 2015 powinny być inne tulejki.
Inna też powinna być ośka ( cieńsza ) niż moja. Problem w tym że moja ośka wchodzi w koło i to beż użycia młotka Piasta jest na bank 2015 bo jest na niej data.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:58, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Przecież wystarczy wejść w schematy części żeby zauważyć że tulejki są takie same. Model 2015 exc mają taką samą oś koła. Dopiero model 2016 exc ma cienką oś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 11:07, 27 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
każdy mówi co innego Ale też mi się wydaje że jest dokładnie to samo.
Jak założę tylni wahacz i koło to się temu lepiej przyjże - przednie koło będzie wtedy "w powietrzu"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Pon 19:59, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie nadszedł czas rozliczeń z mechanikiem. I tu pytanie jaki powinien być koszt robocizny za silnik +/- ???
Silnik został wyjęty z ramy i sam go do niej po remoncie włożyłem.
Zakres prac warsztatu:
korba, tłok, pompy oleju, zawory, łożyska, zimeringi.
Głowicę ( obrobioną z nowymi zaworami) i przebicie korby załatwiałem sam i płaciłem oddzielnie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Pon 20:00, 28 Lis 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 20:02, 28 Lis 2016 Temat postu: |
|
|
300-1500 zl. Zaleznie od mechanika... gwneralnie jak ktos tylko wymienil czesci i poskladal to zajelo mu to kilka godzin. Ale jak zajal sie tym fachowo - porzadnie wszystko pomyl posprawdzal wszystkie czesci - nie tylko rzucil okiem a bp pomierzyl. To zajmie to duuuuuuzo dluzej. Wiec rozbieznosc cenowa moze byc spora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|