Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM 620 1999r lc4 pomocy. BARDZO KOPCI

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek600




Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:18, 18 Lip 2016    Temat postu: KTM 620 1999r lc4 pomocy. BARDZO KOPCI

Witam wszystkich użytkowników mój problem wygląda tak.
Odpalam moto jeżdżę sobie na wolnych obrotach silnik chodzi ok
wyjeżdżam na pole odkręcam gaz a z tyłu chmura dymu puszcze gaz chodzi chwilę na wolny i jest ok.
Rozebrałem silnik, wymieniłem uszczelniacze zaworowe głowica sprawdzona
i jest pewna, pierścienie 3 sztuki nowe, uszczelki nowe wszystko oryginał.
silnik poskładany olej wlany stan ok,
Odpalam silnik chodzi ładnie wyjeżdżam na pole odkręcam i dalej to samo,
kopci jak szalony.
Co może go boleć olej wlewa się do komory wału i już nie wraca do skrzyni
to jest możliwe i z komory wału wyrzuca nadmiar ??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 17:15, 18 Lip 2016    Temat postu:

ok, a co z cylindrem? trzyma wymiar?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek600




Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:38, 18 Lip 2016    Temat postu:

Wymiar cylindra 101 równo.
Tłok 100,95.
Z tego co widzę to cylinder ma wybity wymiar 100.
Ktoś widocznie zrobił szlif na 101 bez położenia nicasila
w czasie wolnej jazdy jest ok a jak odkręcam gaz to
wygląda na to że cylinder puchnie i olej się przedostaje na górę tłoka,
nie wiem jak to inaczej wytłumaczyć.
Ale jeszcze tak przy okazji ten silnik to drugi w tym motorze.
Pierwszy silnik to 540 po rozebraniu to tłok w cylindrze miał luz na boki
dobre 0.5 milimetra i nie brał ani grama oleju kto to wytłumaczy??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 8:40, 19 Lip 2016    Temat postu:

jaki kolor ma ta chmura dymu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek600




Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:42, 19 Lip 2016    Temat postu:

Biało niebieski dym i jest go naprawdę dużo bardzo gęsta ta chmura,
olej kapie tłumikiem w gaźniku też jest w filtrze powietrza kałuża oleju.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 9:22, 20 Lip 2016    Temat postu:

to masz jakiś burdel w tym silniku

rozumiem, że masz wbitą żeliwną lub stalową tuleję tak?

albo ci pękły pierścienie
albo ktoś źle założył pierścienie
albo masz nagar w pierścieniach
pęknięty tłok?
źle dobrany tłok?
zły olej?
zatkana odma?
lejesz za dużo oleju do silnika

można by wymieniać i wymieniać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek600




Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:11, 20 Lip 2016    Temat postu:

Napiszę po kolei.

Cylinder nie ma żadnej tulei to jest nicasil ma wymiar 101.
Jeszcze jak ma wyglądać nicasil? U mnie widać błyszczącą powierzchnie
w tym miejscu co chodzą pierścienie.
Od góry do dołu widać ryski po honownicy prześwitują przez tą błyszczącą powierzchnie czy tak ma być może nicasil wytarty do zera?

Pierścienie założyłem nowe symbolami do góry mechanik zakładał.
Pierścienie w rowkach to wszystko jest ok.
Możliwe żeby od razu pękły?

Tłok jest ten co był nie jestem w stanie określić marki ale widać że świeży, nie jest pęknięty. jego wymiar to 100,90 pisałem wyżej że 95 ale to jest 90.

Olej, BEL-RAY 10w40 exp sunthetic, oleju wlewam 1.6 tyle co powinno być.

Odma gdzie może być zapchana tego nie sprawdzałem ???


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 22:56, 20 Lip 2016    Temat postu:

Oleju nie wlewa się tyle ile podaje producent, bo to jest całkowita pojemność układu. Nie zawsze (prawie nigdy) spuścisz cały olej.
Sprawdź poziom oleju tak jak nakazuje producent (oczko na deklu/bagnet).
W serwisowce wszystko jest dokładnie opisane.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 7:12, 21 Lip 2016    Temat postu:

Nowe pierścienie mogą pęknąć kiedy chcą. Często pękają podczas zakładania jak ktoś robi to nie umiejętnie.

Jak tłok stary to może mieć brudne lub zawalone rowki na pierścienie i te nie zgarniają.

Ty widać nie przyjmujesz opcji że coś podczas tego remontu poszło nie tak. Ja taką opcję bym przyjął bo jest to częsty powód. O pomyłkę lub pech przy remoncie nie trudno.

Jeżeli masz olej w w gaźniku i wydechu to twój silnik działa jak motopompa tylko, że do oleju.

Więc albo odma, albo poważna usterka układu tłokowego albo jakiś problem z uszczelniaczami zaworowymi - może jakiś pękł, zawinął się lub zsunął.



Odma to taki wężyk co wychodzi z silnika i najczęściej idzie do wlotu gaxnika lub do airboxa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek600




Dołączył: 26 Cze 2016
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:18, 21 Lip 2016    Temat postu:

Właśnie spuściłem olej było go jednak za dużo o 200 ml.
wyrównałem stan oleju silnik teraz chodzi nie rzyga olejem nie kopci na niebiesko.

Ale zobaczymy co dalej.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin