Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sejwicz




Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 11:12, 18 Lis 2019    Temat postu: KTM EXC

Witam, zalozylem temat odnosnie pomocy w wybraniu motocykla. Pochodze ze slaska a dokladnie z Rybnika, jest u nas tutaj duzo hald, lasow i gorek. Zamierzam kupic moto, 8 lat temu jezdzilem na rmz 125 full crossie. Mialem wtedy 14 lat. Pozniej jakos zamilowanie do crossow mi przeszlo a teraz mam duzo wolnego czasu, adrenaline dostarcza mi tylko zima i narty wiec chce kupic enduro. Nie interesuje mnie zaden tor a wiem ze pod wzgledem enduro to tylko ktm. Co by ktos z was polecal do 15 tys. Mam stycznosc z rmz 450 od kolegi, yzf 250 2t i crf 450. Wiec te pojemnosci nie robia na mnie wrazenia. Na kazdym daje rade powyjezdzac pod haldy, pokrecic full manete. Jedynie waga jest tutaj roznica. 250 2t to rowerek ale znowu jak to w crossach, duza gora a dol jak w motorynce a 450 za ciezka, taki kloc ale liniowa moc. Myslalem nad exc 200 2t albo 250 2t/4t. Niestety nikt z mojej okolicy a z moim znajomych nie ma takiego motocykla. Jezdzilem tylko na full crossach ktore trzeba krecic a wiem ze enduro jest calkiem inne. Potrzebuje waszych opinii badz osoby ktore maja takie enduro. Chcialbym sie dowiedziec jak sie zachowuja, czy sa awaryjne, czy lepiej kupic trupa a zrobic w nim porzadny remont, od ktorego roku najlepiej kupic, ktory rocznik unikac, serwisowki jak wygladaja przy jezdzie amatorskiej( nie bede go palowac jak edek z kexa) zadne zawody nie wchodza w gre, normalne wypady niedzielne badz raz w tygodniu dla odchamienia sie od pracy i troszke adrenaliny zeby bylo Very Happy jesli sie dowiem wszystkiego to usune temat. Z gory dzieki 😁

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 11:50, 18 Lis 2019    Temat postu:

na takie haldy i jazda na przoetach lepiej wypada kupic 4T jakas 400-450 spko maszyny, 2T na podjazdy tego typu wcale nie sa dobre - lepsze na podjazdy gorskie gdzie nie ma wyjezdzonych sciezek na wprost tylko trzeba podjezdzac i omijac przeszkody.
200 w 2T bedzie za słabe oczywiscie mozna palowac pod czerwone pole i wszystko do wyjechania, ale to lepsza fura w ciezki teren niz podjazdy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sejwicz




Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 12:12, 18 Lis 2019    Temat postu:

henio12323 napisał:
na takie haldy i jazda na przoetach lepiej wypada kupic 4T jakas 400-450 spko maszyny, 2T na podjazdy tego typu wcale nie sa dobre - lepsze na podjazdy gorskie gdzie nie ma wyjezdzonych sciezek na wprost tylko trzeba podjezdzac i omijac przeszkody.
200 w 2T bedzie za słabe oczywiscie mozna palowac pod czerwone pole i wszystko do wyjechania, ale to lepsza fura w ciezki teren niz podjazdy


Masz racje, ale 450 w 4t to klocek. Jezdzilem nim kilkanascie razy i mi nie podchodzi. Mocy ma duzo to super sprawa, ale jest ciezki haha. Co bys powiedzial o 250 w 4t(exc badz sx, jakie sa roznice miedzy nimi, serwisowka mth i od ktorego rocznika szukac?) Kiedys w tych tematach siedzialem ale przez 8 lat duzo rzeczy sie pewnie zmienilo. A moze lepiej kupic jakiegos kxf, rmz, yzf albo husqvarne? Tylko se japonce maja full crossy jedynie wr250. Jakos sie uparlem na tego ktm, legendarna marka. Tylko szukajac na olx w cenie exc 250 4t rocznik 2008 moge miec rmz 2013 na wtrysku. A wlasnie, od ktorego roku exc 250 4t jest na wtrysku?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Sejwicz dnia Pon 12:15, 18 Lis 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:20, 18 Lis 2019    Temat postu:

250 tez jest dosyc ciezkie, jezeli chodzi po sucha wage jest niewiele lzejsze od 450tki, - czuc natomiast na pewno roznice podczas samej jazdy. tylko ze 250 w 4T na strome piony jest dosc slabym sprzętem (mocowo ) sx to crossowka exc to enduro - wiec roznice pewnie znasz. rocznik szukaj taki na jaki cie stać. na pewno nie lepiej kupowac crossówek do enduro - sam o tym wspomniales. huska z nowszych lat to ktm w innych plastikach, wiec bez roznicy. japonia w enduro od dawna nie bardzo ma cokolwiek do powiedzenia. 250 exc-f na wtrysku jest od 2012 roku. roznica z cen nie bierze sie z nikad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sejwicz




Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 13:07, 18 Lis 2019    Temat postu:

Wlasnie ogladalem oferty 450tek na olx. Co chwile rzuca mi sie w oczy RFS, to jakies oznaczenie silnika? Co do 450 i 250 to roznica w kilogramach moze jest mala, ale jest duza roznica w prowadzeniu. 250 jest bardziej elastyczne, przewidywalne i mozna go odkrecac na maxa a przy 450 dwa razy zawsze myslalem nad tym czy manetkw odkrecic do 3/4. Rece targalo, ogolnie nie przyjmeny motor pomimo iz waze 100kg

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 14:08, 18 Lis 2019    Temat postu:

tak oznaczenie silnika z modeli 00-07,
chyba poniosło cie jak 250tka bardziej elastyczna Very Happy wyzej tez podkreslilem ze w prowadzeni urzeczywiscie na plus jest 250tka.
w takim razie proponuje troche dorzucic i kupic EXC-F 350tke,
albo 400tke z rocznków 2008-2011 EXC-R


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 14:57, 18 Lis 2019    Temat postu:

Exc 450 -2008-2011 będzie idealne .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sejwicz




Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 15:22, 18 Lis 2019    Temat postu:

jachu1111 napisał:
Exc 450 -2008-2011 będzie idealne .


jachu1111 przedzial rocznikowy ktory podales co sugeruje? Moze sie ktos wypowie o silniku 450 exc 2008-2011? Plusy, minusy, wady, zalety, ile ma mocy w km? I najlepiej co ile mth sie cos wymienia i przyblizony koszt. Z gory dzieki byki, bo po zimie na bank cos bede kupywal wiec mam czas aby na spokojnie na tym forum wszystko sie dowiedziec Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:27, 18 Lis 2019    Temat postu:

Mam taki od 6 lat Moto bezawaryjne prowadzenie mega . Tłoki amator i 200 mtg poleci . Znajomy ma 400 exc i na tłoku ma 350 mtg i nie ma zamiaru zmieniać zresztą w tym Temacie można książkę pisać. Co do reszty nie kupuj RFS to stara konstrukcja może dobra ale zawieszenie w nowszych modelach Bajka . Tobie jako amatorowi gwarantuje ,że nie raz 450 z pod tylka ucieknie . Jak kupisz nie zajezdzoone Moto to będziesz zadowolony . A co do kosztów to Enduro takie Hobby jak będziesz za mocno Żydził kasę na serwis Moto to odwróci się to przeciwko Tobie że zdwojoną siłą .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:28, 18 Lis 2019    Temat postu:

sugeruje jeden model. plusy sa ze moto jedzie, minusy ze sie psuje jak to kazda wyczynowka. szkoda doszukiwania sie nie wiadomo czego. ile ma mocy - producent tego nie podaje, to nie ma istotnego znaczenia. koszta wynikaja od zakresu prac, 1000-10000 zł. co ile mth - obsluga silnika wg producenta to pewnie 100-150 godzin.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Sejwicz




Dołączył: 18 Lis 2019
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rybnik

PostWysłany: Pon 15:42, 18 Lis 2019    Temat postu:

Dzieki za cenne informacje. Byle by tylko znalezc moto ktore nie jest zajechane i dobrze serwisowane Very Happy a jak z tym oryginalnym licznikiem mth w ktm? Czytalem gdzies ze on poprostu pokazuje godziny pracy silnika ale nie na najwyzszych obrotach, nawet liczy je na biegu jalowym jak pyrka sobie na stojaku. Czy to prawda?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:45, 18 Lis 2019    Temat postu:

No tak licznik mtg liczy jak silnik zaraz zacznie pracowac

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 15:47, 18 Lis 2019    Temat postu:

czyli jak kazdy inny licznik, chociaz ja mam wrazenie ze nie liczy mth jak sie nie kręci koło ( u mnie nie liczył mth jak miałem uszkodzony czujnik przy kole) a znaleźc nie zajechana sztuke jak to bywa w PL - loteria Smile
jak chcesz to 250tke mam z 16stego roku za 20 tysiecy w 4T. stan sprawdzony niski przebieg


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 15:59, 18 Lis 2019    Temat postu:

Moja 450 ma 590mtg i jeździ i wygląda super. Znajomi mają z 2017roku to gorzej wyglądają i mają zajechane je na maxa w porównaniu do mojej z 2009r

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:09, 22 Lis 2019    Temat postu:

Ale że co? Że rocznik 2017 nie teges, czy może owi kolesie nie kochają szczerze swojego żelaza?

Pozdrawiam rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin