|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 11:41, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Sporo tych części wyszło "w praniu"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Nie 19:12, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
żółf napisał: |
No ale jeżeli już zdarzy się zalanie i silnik zgaśnie nim do komory spalania dostanie się woda, to większe szanse, że dalej pojedzie się 2t niż 4t, ale to wszystko zależy od stopnia zalania:) Jednak w takim przypadku jeżeli widziałbym, że woda przeszła mi przez filtr powietrza, to najpierw zastanowiłbym się kto może mnie podholować do domu, gdzie sprawdzę czy wszystko ok, niż próbował partyzanckich metod w lesie. Odpalanie po zalaniu to ostateczność. |
Po to trzeba wozić ze sobą klucz do świec
Kn0wS pomyśl też o hondzie crm 125, chociaż mało ich jest i o tej porze roku to może być ciężko kupić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kn0wS
Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:43, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Patrzyłem na Honde crm 125 ale zniechęciła mnie wiadomość że ma ona silnik od nsr 125, nie wiem może jest coś ze mną nie tak ale mam jakieś dziwne przeżycia i uważam że ten silnik jest słaby pod względem wytrzymałości i często się psuje, mogę się mylić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Jeżeli uważasz że silnik NSR ma niską wytrzymałość to zobaczysz co będzie przy SX.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:15, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
silnik od nsr 125 jest wytrzymalszy i zadszy w serwisie od sx czy exc ale co za tym idzie słabszy pod wzglendem osiagów no i moto tez wiecej wazy. Nasłuchales jakis bredni ze sie psuja, pewnie koledzy kupili jakies zdrutowane padla i zwalaja wine na motocykl...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kn0wS
Dołączył: 05 Gru 2015
Posty: 7
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 23:00, 06 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Okey, w takim razie muszę nadrobić trochę o silnikach od NSR, i tak kolega miał nsr i cały czas mu się psuła, dla tego moja reakcja na to.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 0:16, 07 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Przym napisał: |
Po to trzeba wozić ze sobą klucz do świec
Kn0wS pomyśl też o hondzie crm 125, chociaż mało ich jest i o tej porze roku to może być ciężko kupić. |
A co pomoże klucz do świec jak piach w cylindrze? Chyba że utopimy kata w zbiorniku wody destylowanej, wtedy pozbyć się wody i ogień!
Crm to bardzo fajny sprzęt, bo ma dość dobre osiągi i wytrzymały silnik, niestety wie o tym wiele osób i jeżeli już ktoś sprzedaje, to za dość wysoką cenę
Z takich wynalazków to jest jeszcze KDX, ale na żywo to go jeszcze niewidziałem:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Wto 21:36, 08 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
A ja po raz kolejny odradzam CRM. Przerabiałem ten temat...Niby silnik od taki sam jak w NSR ale są inne kartery - w NSR rozrusznik, w CRM kopka i to nie koniec różnic. Jak miałem problem z ułamaną pierdołą w karterzee to znalezienie kartera na wymianę - niemożliwe - skończyło się spawaniem, wyrobiony wieloklin od kopki - kolejny problem nie do rozwiązania od ręki, po prostu masakra. Nawet króciec od gaźnika jest inny niż w NSR 0 pod innym kątem, co uniemożliwia podmianę. Poza tym do enduro straszna charakterystyka (dla nowicjusza oczywiście) - niby mocna ale do 7000 wcale nie jedzie a utrzymać na wysokich obrotach to już trzeba umieć. Jest tego bardzo mało i bardzo mało używanych części - zwykły plastik to jest problem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|