|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:08, 22 Cze 2013 Temat postu: KTM EXC 125 2001 Problem z silnikiem. |
|
|
Witam,
Od pewnego czasu jestem właścicielem ktma ww. ^. Od paru dni mam problemy techniczne. A mianowicie : Odpali, jest rozgrzany i jadę się nim przejechać. przejadę z 1km i zaczyna łapać muła a po chwili gaśnie. Nie da się go odpalić dopiero jak się schłodzi. Wydaje mi się że jest za gorący
Już zrobiłem :
-wymieniłem świece na ngk br9eix
-filtr powietrza
-czyszczenie i regulacja gaźnika
-sprawdzałem termostat
Proszę o pomoc bo nie widzi mi się remont :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:10, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
ile oleju lejesz bo paliwka ? moto na tuleji czy żeliwie ? nie odpala.. ale jak próbujesz odpalić chociaż costam łapie ? czy kompletnie nic ? sprawdzałeś iskre na gorącym silniku ?
ostatnio gadałem z gosciem który dzieciakowi kupił ktma SX 65 chyba ( albo 85 wazne że malenstwo ) i były wsadzone jakieś słabe łozyska bez odpowiedniego luzu. i tez mówił że na rozgrzanym silniku łozyska sie zacieśniały i blokowały silnik aż gasł. ale pewnie kilka takich zamuleń i bedzie na zimnym silniku tak luźno że bedzie mozna sciągnąc pokrywe alternatorka i ręcznie sprawdzic cyz jest luz wyczuwalny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 16:12, 22 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:19, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że zrobiłem dobrą mieszankę.(ręki nie dam uciać). Palnuje kupić 2 litry benzyny zrobić mieszankę pewną i porównać kolory.Ta odpala z pierwszego strzała. Nie wiem, czy jest tam nikasil czy żeliwo. kupiłem rozgrzałem nową irydowa świece. Nadal to samo.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 16:26, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
to ile oleju dałes do paliwa ? moze za mało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:28, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Wydaje mi się że 200ml na 10l ale po tym wszystkich nie jestem pewny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Sob 16:33, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem puchnie tłok mieszanka jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 16:41, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Jakieś inne wyjścia ? Poprzedniego dnia jeździłem normalnie a następnego stało się w odlelosci 2km od domu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Sob 20:57, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
A jak kopiesz po "zdechnieciu" to jest lżej/ciężej czy normalnie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:11, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
mi jak puchło, to od razu m,ozna było normalnie kopnąc odpalał i chodził jak trzeba.
jak dla mnie troche za ubogo oleju.. jak jest np na żeliwie ciasno spasowane to moze puchnąc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Majster128
Dołączył: 07 Mar 2013
Posty: 173
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ladzin (Krosno)/Kraków
|
Wysłany: Sob 23:30, 22 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Cylinder w górę. Nie ma innego wyjścia. Szkoda klawiatury na spekulacje.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Majster128 dnia Sob 23:30, 22 Cze 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:40, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.
Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:22, 24 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Trek napisał: | Asteros2012
Normalnie. tylko że nie odpala.
Panowie dzisiaj mierzyłem kompresje. ~10 na zimnym. rozgrzałem go i zgasł wtedy wynosiło ~ 9 bar. O co chodzi ? |
Zdejmij tą głowicę i wszystko będziesz wiedział.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Trek
Dołączył: 22 Cze 2013
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:07, 29 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki Pany za pomoc ! Okazało się że gaźnik dostawał za mało paliwa ponieważ był zapchany filt paliwa pomiędzy gaźnikiem a kranikiem. Jeszcze raz dzięki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|