Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Czw 19:07, 20 Paź 2016    Temat postu: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału

Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 19:13, 20 Paź 2016    Temat postu: Re: KTM EXC 125 2003 brak mocy po wymianie wału

matiii63 napisał:
Witam
Podczas pewnego wyjazdu w teren motor się posypał. Urwało wał od strony magneta. Silnik wyciągnięty, nowe łożyska, wal. Złożone założone i brak mocy. Zawór wydechowy chodzi, w gaźniku zmienienie dyszy nic nie pomogło. Silnik wrzeszczy a nic nie jedzie. Na wysokich obrotach przerywa, strzela w tlumik.
Dodam iż nowy wal posiadał wypełniacze a stary popsuty nie. Może nowy wal miał przesunięte miejsce na klin magneta?


To skoro masz takie podejrzenia, to czemu tego nie sprawdzisz?
Tłok był wymieniany? Może brak kompresji?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 19:22, 20 Paź 2016    Temat postu:

Lewe powietrze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Czw 19:40, 20 Paź 2016    Temat postu:

Myślałem że lewe powietrze, wymieniłem uszczelniacz od magneta ale bez zmian. Na wale myślę że to będzie tak minimalna różnica że ciężko będzie zauważyć czy jest jakieś przesunięcie. Niestety nie pomyślałem o takiej możliwości przed montażem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Czw 20:39, 20 Paź 2016    Temat postu:

A znaki na zapłonie sprawdzałeś, czy się pokrywają?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Czw 21:23, 20 Paź 2016    Temat postu:

Ustawione na znaki tak jak było wcześniej

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matiii63 dnia Czw 21:31, 20 Paź 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Czw 21:31, 20 Paź 2016    Temat postu:

tam powinny byc 2 znaczki ? jedna kreska i dwie, tam fabryka daje mozliwosc przestawienia zapłonu ponad kreski w obie strony ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pią 11:41, 21 Paź 2016    Temat postu:

przez uszczelniacze wału dostaje się lewy olej
a lewe powietrze to na gumie od gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 11:47, 21 Paź 2016    Temat postu:

W setach magneto jest suche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Pią 18:28, 21 Paź 2016    Temat postu:

Przestawiłem z 2 kresek po lewej na tą po prawej. Różnica jest ale to jakby 70% pełnej mocy. Zna może ktoś przyspieszenie zapłonu w tych ktmach? Tym znakom w xx letnim motorze to już nie jestem przekonany ufać [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:03, 22 Paź 2016    Temat postu:

Stary manual w rękę i sprawdzasz na której kresce ma być twój zapłon.
Sprawdź też czystość i szczelinę w impulsatorze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Nie 20:25, 23 Paź 2016    Temat postu:

Zapłon ustawiony maksymalnie na prawo daleko od kresek. Dopiero w tym ustawieniu odżył, ale nie do końca- moment w którym dostawał kopa i szedł jak powinien przesunął się w całkiem górne partie obrotowe. Jaka powinna być szczelina w impulsatorze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Pon 7:30, 24 Paź 2016    Temat postu:

to ustawienie zapłonu ponad wyznaczmiki dało rade ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matiii63




Dołączył: 13 Kwi 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: OZIMEK

PostWysłany: Pon 16:44, 24 Paź 2016    Temat postu:

Można ustawić ponad i poniżej znaków (prawo lewo)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 17:11, 24 Paź 2016    Temat postu:

klin na wale sprawdzałeś?
może masz uszkodzony moduł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin