|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian110
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 18:17, 04 Wrz 2016 Temat postu: Ktm exc 125 czy ktm exc 200 wszystko powyżej 2013r |
|
|
Witam mam pytanie co byłoby lepsze exc 125 życia exc 200
Na 125 jeżdżę już 3 lata zawody cross country i tego typu.
Cenie sobie lekkość motocykla ale i zarazem poręcznosc.
Pod uwagę biorę tylko te 2 modele. Będę używał go właśnie do cross country jazda po lesie potoki wawozy generalnie enduro.
Jakie rozwiązanie byłoby lepsze exc 125 czy 200. Exc 250 i 300 nie wchodzi w grę.
Za odpowiedzi z góry dziękuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:06, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
zdania są podzielone. generalnie oba motocykle prowadzą sie jak rowery, bo bazuja na jednej ramie i silniku tym samym. 200tka to rozwiercona 125tka.
wg mnie lepsza jest 200tka, jak dobrze ogarniasz już tą pojemnosc, róznica nie jest kolosalna ale 200tka duzo lepiej ciągnie z dołu.
chociaż słyszałem kilka opinii że 125tką jeździ sie lepiej, bardziej po obrotach sie daje ale jest przez to poręczniejsza - ile w tym prawdy nie wiem, wiem tylko że polatałem pare razy 200tką i mocy nie brakuje i jest mega poręczny ( mocy nie brakuje do tego co chcesz robic... chociaz na crosscountry na prostych odcinkach i w 500 EXC przydało by sie pare kucy wiecej ;D no i w górach na ostrych podjazdach długich też 200tka potrafi kleknąc, ale to juz na prawde podjazd taki że mało która 250/300 sie wdrapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian110
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:09, 04 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki bardzo za swoją opinię na pewno wezmę ja pod uwagę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian110
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:22, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Odświeżam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 19:13, 05 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Jeżeli trzeci sezon latasz na 125 dość logicznym wyborem będzie 200.
W zasadzie nie wiem dlaczego masz dylemat.
Jeżeli ogarniasz 125 to taka 200 nie będzie dla Ciebie wielkim zaskoczeniem.
Latasz w zawodach, wiec podejrzewam że mniej lub bardziej ważny jest dla Ciebie ich wynik, a więcej mocy w tej samej ramie tylko poprawi Twój czas (przynajmniej w teorii )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek525
Dołączył: 20 Lis 2013
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:22, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
EXC200 to świetny wybór!
Zdecydowanie lepszy dół niż 125 co daje bardzo dużo w ciężkim terenie i na różnego rodzaju przeszkodach. Można pobawić się też zaworem wydechowym i dostroić moto do swoich preferencji. Sam przesiadłem się z 3504t na EXC200 i od dwóch lat jestem zachwycony. Oczywiście wszystko zależy od tego do czego ma moto służyć - z tego co piszesz to jedynie w CC na przelotach może się męczyć ale 125 będzie się tam męczyć jeszcze bardziej. Za to w ciężki teren - super - poręczność 125 ale z lepszą charakterystyką silnika. Świetny motocykl do nauki techniki i rozwoju. (oczywiście pomijam tu osoby, które mają już wysokie umiejętności i dają sobie radę bez problemu np z 300-2t).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Maciek525 dnia Wto 8:26, 06 Wrz 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Przym
Dołączył: 22 Lut 2015
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Garwolin (Mazowieckie)
|
Wysłany: Wto 9:22, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
No proste że 200
A dlaczego większe nie wchodzą w grę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Damian110
Dołączył: 11 Sie 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:25, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Za ciężkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wuhacz
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 20:40, 06 Wrz 2016 Temat postu: |
|
|
Latam nieco starszym modelem z 07r i jest naprawdę fajny
Jak wspomniano bardzo poręczny. Przeloty dłuższe są możliwe, robiłem i po 40km jazdy powiedzmy ekonomicznej, ale rzeczywiście to nie jego klimat. W takim trybie na zębatkach 14-48 prędkości to niestety jakieś okolice 80km/h wg mnie. Jesli masz więcej miejscówek w niedalekiej odległości to zapakuj 13-50 i myślę będzie ok.
Jeśli jeździłeś już 125 to nawet bym się nie zastanawiał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|