|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Śro 9:40, 12 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Zawór wyregulowalem ale to chyba zębatki ... a xo daje ta glowica tuningowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 14:57, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
albo membrana V-force?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:09, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
głowica tuningowa pozwala zwiekszyć stopien kompresji. zawór v-force poprawia przepływ i zaworowanie mieszanki do cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 20:25, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jesli jest jakiś + to w takim razie jaki jest - tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 20:32, 13 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o głowice to moze nie tyle tłok, co na pewno korba i łożyska dostają bardziej po dupie, bo muszą pokonać większy opór(wyższy stopień sprężania). Jezeli chodzi o membranę to minusów brak.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 20:34, 13 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pią 8:33, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Duzo zyskam na mocy przy zmianie tych czesci?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 9:04, 14 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bez sensu zyskać moc takimi rzeczami wg mnie. ma to sens jak ta moc jest Ci na prawde niezbędna. a i tak założe sie że nie wykorzystasz od razu potencjału sprzętu. a zwiększając moc, zmniejszasz wytrzymałość. moim zdaniem lepiej żeby sprzet dłuzej pochodził bezproblemowo, niż zyskać 1KM wiecej dla kilku mth krótszej pracy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pako
Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Międzyrzec Podlaski
|
Wysłany: Sob 12:10, 15 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
henio12323 dobrze ci mówi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 14:38, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Wznawiam. Mam 1600zl na wydatek na części? Co kupić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 17:38, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Kup silnik od 200 i będzie git lub te części które są potrzebne do przeróbki a jak ma być 125 to
Cylinder na niskailu
Wał od SX
Gaźnik PWK 39 AG
Zapłon 2k2 40W lub 2k1 od sx jak nie potrzebujesz świateł
Splanuj głowicę, zrób komorę spalania. Najwyżej będziesz lał 100 oktanowe paliwo
Porting kanałów
Tłok z jednym pierścieniem
Zawór Vforce
Tuningowy wydech
Łańcuch bezoringowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 17:44, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ale chłopie po co Ci ta moc? wrzuc jakies filmiki jak wymiatasz że potrzebujesz duzo wiekszego buta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Czw 19:28, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
po co męczyć i tak wyżyłowany sprzęt takimi przeróbkami ? Jezeli chcesz wiece jmocy to kup sobie 250cm wtedy nie bedziesz miał wiecej mocy przy dłuższym serwisie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Czw 22:48, 27 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
125 mieści sie w kategorii do cross country. Okey niebawem coś wrzucę na dniach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Pią 14:32, 28 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Dlaczego tak bardzo odradzacie mu taki "tuning"? Jeśli chce i ma pieniądze to czemu nie?
Ja bym jednak taką kolejność polecał:
1. Upewnienie się, że wszystko jest OK (ewentualna wymiana) z watą w tłumiku, zaworem membranowym i dyfuzorem.
2. Dobre zestrojenie gaźnika.
3. Modyfikacja oryginalnej głowicy.
4. Poprawienie niedociągnięć we wszystkich kanałach cylindra.
5. Akcesoryjny dyfuzor.
I z tym wszystkim może się zmieścisz w budżecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Sob 13:36, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Wreszcie normlna osoba która nie dyskryminuje tylko pomaga. A powiedz mi jakie firmy zajmują się robienie głowic? A jeśli chodzi o niedociągnięcia w kanałach cylindra tzn?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|