Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc 125. jakie czesci kupić /moc
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 9:40, 12 Lis 2014    Temat postu:

Zawór wyregulowalem ale to chyba zębatki ... a xo daje ta glowica tuningowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 14:57, 13 Lis 2014    Temat postu:

albo membrana V-force?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 16:09, 13 Lis 2014    Temat postu:

głowica tuningowa pozwala zwiekszyć stopien kompresji. zawór v-force poprawia przepływ i zaworowanie mieszanki do cylindra.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 20:25, 13 Lis 2014    Temat postu:

Jesli jest jakiś + to w takim razie jaki jest - tego?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 20:32, 13 Lis 2014    Temat postu:

Jeżeli chodzi o głowice to moze nie tyle tłok, co na pewno korba i łożyska dostają bardziej po dupie, bo muszą pokonać większy opór(wyższy stopień sprężania). Jezeli chodzi o membranę to minusów brak.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Czw 20:34, 13 Lis 2014, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 8:33, 14 Lis 2014    Temat postu:

Duzo zyskam na mocy przy zmianie tych czesci?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:04, 14 Lis 2014    Temat postu:

bez sensu zyskać moc takimi rzeczami wg mnie. ma to sens jak ta moc jest Ci na prawde niezbędna. a i tak założe sie że nie wykorzystasz od razu potencjału sprzętu. a zwiększając moc, zmniejszasz wytrzymałość. moim zdaniem lepiej żeby sprzet dłuzej pochodził bezproblemowo, niż zyskać 1KM wiecej dla kilku mth krótszej pracy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pako




Dołączył: 15 Lis 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Międzyrzec Podlaski

PostWysłany: Sob 12:10, 15 Lis 2014    Temat postu:

henio12323 dobrze ci mówi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 14:38, 27 Lis 2014    Temat postu:

Wznawiam. Mam 1600zl na wydatek na części? Co kupić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 17:38, 27 Lis 2014    Temat postu:

Kup silnik od 200 i będzie git lub te części które są potrzebne do przeróbki a jak ma być 125 to
Cylinder na niskailu
Wał od SX
Gaźnik PWK 39 AG
Zapłon 2k2 40W lub 2k1 od sx jak nie potrzebujesz świateł
Splanuj głowicę, zrób komorę spalania. Najwyżej będziesz lał 100 oktanowe paliwo
Porting kanałów
Tłok z jednym pierścieniem
Zawór Vforce
Tuningowy wydech
Łańcuch bezoringowy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 17:44, 27 Lis 2014    Temat postu:

ale chłopie po co Ci ta moc? wrzuc jakies filmiki jak wymiatasz że potrzebujesz duzo wiekszego buta

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Czw 19:28, 27 Lis 2014    Temat postu:

po co męczyć i tak wyżyłowany sprzęt takimi przeróbkami ? Jezeli chcesz wiece jmocy to kup sobie 250cm wtedy nie bedziesz miał wiecej mocy przy dłuższym serwisie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 22:48, 27 Lis 2014    Temat postu:

125 mieści sie w kategorii do cross country. Okey niebawem coś wrzucę na dniach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Pią 14:32, 28 Lis 2014    Temat postu:

Dlaczego tak bardzo odradzacie mu taki "tuning"? Jeśli chce i ma pieniądze to czemu nie?

Ja bym jednak taką kolejność polecał:
1. Upewnienie się, że wszystko jest OK (ewentualna wymiana) z watą w tłumiku, zaworem membranowym i dyfuzorem.
2. Dobre zestrojenie gaźnika.
3. Modyfikacja oryginalnej głowicy.
4. Poprawienie niedociągnięć we wszystkich kanałach cylindra.
5. Akcesoryjny dyfuzor.

I z tym wszystkim może się zmieścisz w budżecie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 13:36, 29 Lis 2014    Temat postu:

Wreszcie normlna osoba która nie dyskryminuje tylko pomaga. A powiedz mi jakie firmy zajmują się robienie głowic? A jeśli chodzi o niedociągnięcia w kanałach cylindra tzn?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin