|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 13:46, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
W USA to jest "przemysł" . W Polsce raczej sam się musisz tym zająć. W głowicy trzeba ustawić "squish gap", w secie będzie to na poziomie 1-1,1 mm, a kanały trzeba dopasować do karterów, ewentualnie wyrównać okna i w kanale wydechowym (przy zaworze otwartym na maksa) dopasować wszystkie elementy aby nie było stopni, schodków i nierówności, na koniec polerka kanału wydechowego.
To co podaję to nie jest żaden tuning, a tylko usprawnianie, ale efekty są odczuwalne. Znajdź sobie książkę Grahama Bell'a lub poszukaj na necie i trochę ja o tym pisałem w temacie "EXC six days" w galerii.
Ale w pierwszej kolejności upewnij się, że wszystko inne jest w nienagannym stanie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Sob 13:56, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
7 MTH mam na tulei z tłokiem . tuleja nowa wbijana w Białym Stoku. Według serwisówki ustawię wszystko. Ponąć łańcuch odgrywa jakąś rolę. O-ringowy i bez oringowy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Sob 14:10, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
O-ringowy stawia większe opory.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:04, 29 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz tuleje,... a chcesz ładować wiecej kasy w tuning to totalny bez sens. zacznij od wymiany cylindra. potem oceniaj czy jest sens pchać kase i czas gdzie indziej.
co do łancucha oringowy stawia najwiekszy opór, Xringowy stawia sporo mniejszy ale jednak wciąż, bezoringowy stawia najmniejsze opory, ale bez oringów w błocie szybko leci. i ja bym wolał mimo wszystko X ringowy zarzucić
znaczenie ma też nawet opona, czesto ludzie do piździków szerokie nawet 140stki zakładająco sensu nie ma i tylko maszyne zamula
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|