Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc 125. jakie czesci kupić /moc
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 10:48, 10 Lis 2014    Temat postu: ktm exc 125. jakie czesci kupić /moc

Mam ktm exc 125 po remoncie. Dotarty dopiero ludzie mowia ze na 2/3 biegu powienien isc na 1 kolo a jego trzeba ze sprzegla na 1. Co to może być? . A jakie części mogę mu wrzucić by moc wzrosła? Rok 2001

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
żółf




Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Karpacz

PostWysłany: Pon 11:29, 10 Lis 2014    Temat postu:

Pierwsza sprawa to jakie masz przełożenia. Druga sprawa co to znaczy iść na koło? Jednemu to seta będzie szła i z 4, a drugiemu 530 z 2 nie pójdzie - kwestia techniki i w tym udziału własnego, a ile samego motocykla:) Jak Ci mało mocy to zmień na 250 Smile Albo nie przejmuj się i upalaj

No i jeszcze jedno - dyfuzor, żeby mieć pełną moc, musi być IDEALNY, żadnych wgniotek, ja mam małą wgniotkę na kolanku i spadek mocy czuć zdecydowanie, jak miałem poprzedni pokiereszowany to mocy nie było prawie wcale.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Pon 11:31, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 14:59, 10 Lis 2014    Temat postu:

Jak wybebesze dyfuzor bedzia mial tez wiecej mocy chyba nie .? Posiadam maly wgniot ale na gruszce tej najwiekszej części dyfuzora ok 1cm sie wgniot

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Pon 17:19, 10 Lis 2014    Temat postu:

To nie dt125 żebyś tam miał co wybebeszać. Poza tym dany dyfuzor jest liczony pod konkretny silnik aby uzyskać jak najbardziej optymalną charakterystykę oddawania mocy i wszelkie ingerencje mogą raczej zaszkodzić niż pomóc. Właśnie dlatego większe wgnioty na dyfuzorze pogarszają pracę motocykla 2t. Jego charakterystyczny kształt nie bierze się z czyjejś fantazji.

Prawdopodobne przyczyny braku ew mocy (zakładając ze faktycznie silnik jest po remoncie):

- Nie do końca dobrze wyregulowany gaznik
- Tak jak pisali wyzej, przełożenie
- Zasadnicza sprawa. W cylindrze masz tuleje czy nicasil?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Pon 17:23, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 19:44, 10 Lis 2014    Temat postu:

jeszcze jedna sprawa - to 2T wiec zawór otwiera sie dopiero od pewnych obrotów. jak sie uczyłem jeździc na gumie na 2T to najwiecej czasu mi zajęło ogarniecie kiedy otwiera sie zawór żeby nie poleciec na plecy. wiec pytanie do ciebie czy przypadkiem to nie jest kwestia twojej techniki, a raczej brak techniki Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 20:44, 10 Lis 2014    Temat postu:

Przełożenia - zębatka? Tuleja jest wbita Tłok nominalny... Według serwisówki muszę chyba wyregulować

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bazyl170




Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opole

PostWysłany: Pon 21:51, 10 Lis 2014    Temat postu:

W exc masz biegi dłuższe niż w kx/cr/sx/yz/rm dlatego trzeba się bardziej postarać. Druga opcja jest też taka że masz tuleje a nie nicasil przez to może być lekki spadek mocy. A przy okazi tulei unikaj pałowania po naprawdę długich prostych motocykl na tulei grzeje szybko i kumpel w ec 125 zatarł 2 razy motor w tym sezonie przez taka głupia jazdę.

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
punk891




Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Słupsk

PostWysłany: Pon 23:26, 10 Lis 2014    Temat postu:

Co do " pójścia na koło ", to mi exc na przełożeniach 13/53 do 4. biegu pójdzie bez większego wysiłku, oczywiście nie jest to 525, że tylko otworzę gaz i już lecę na plecy, ale też nie muszę jakoś bardzo siłować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 0:35, 11 Lis 2014    Temat postu:

Coś pokombinuje bo podjazdy robi bardzo dobrze i na torze to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Wto 14:54, 11 Lis 2014    Temat postu:

Tak, przełożenie to ilość zębów na zębatkach przód/tył. Jeżeli sprawdzisz wszystkie wyżej wymienione rzeczy oraz upewnisz się, że zawór masz wyregulowany poprawnie a nadal będziesz niezadowolony to niestety odpowiedzią będzie tuleja w cylindrze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 15:25, 11 Lis 2014    Temat postu:

I w tym momencie protestuje. W secie już drugi sezon latam na tulei z racji mniejszych kosztów. Motor ani mi sie nigdy nie gotował, nigdy nie myslalem sobie że musze odpuścić bo tuleja. Spadek mocy jakiś jest na pewno, ale mój bez problemu idzie na jedno, w terenie to i nawet na 5 biegu np. wyjeżdżając z głębszej kałuży musze uważać żeby nie leżeć na plecach. Teraz mam kasę na nicasil, ale czytam opinie o nakładaniu przez niektóre firmy, jak po kilku motogodzinach łuszczy im sie i zastanawiam sie czy nie kontynuować"przygody" z tuleją.

Tak na marginesie, moze mi ktos wyjaśnić dlaczego po tulei nie mozna nałożyć nicasilu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:45, 11 Lis 2014    Temat postu:

bo tuleja jest wbita i na nią nie nałożysz
poza tym otwór jest powiększany
jak juz to suzkaj uzywki na ebayu itp


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 19:59, 11 Lis 2014    Temat postu:

Czyli rozumiem że"powłoka" czyli po prostu tuleja jest dużo grubsza niż nicasil? Szukam wlasnie na amerykańskim, brytyjskim niemieckim ebayu, ale nic konkretnego nie znajduje, same używki nic nie warte

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 20:27, 11 Lis 2014    Temat postu:

jak masz nicasil to 98% cylindra to stop aluminium który jest powleczony warstwą cienką nicasilu to są ułmki milimetra grubosci.

jak ktos sie decyduje na tuleje, to sie taki cylinder roztacza i wciska tuleje żeliwną. wiec to co sie roztoczy ( gruba warstwa) juz jest nie do odratowania


ale jest jedna metoda - są od niedawna tuleje ale nie żeliwne, tylko do pokrycia nicasilem. wiec jest szansa że uda sie odratować cylinder po żeliwie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Wto 20:43, 11 Lis 2014    Temat postu:

Powiedz gdzie mogę takie coś zrobić? I czy jest to sprawdzone? Jakie są koszty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora  
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin