 |
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 10:48, 10 Lis 2014 Temat postu: ktm exc 125. jakie czesci kupić /moc |
|
|
Mam ktm exc 125 po remoncie. Dotarty dopiero ludzie mowia ze na 2/3 biegu powienien isc na 1 kolo a jego trzeba ze sprzegla na 1. Co to może być? . A jakie części mogę mu wrzucić by moc wzrosła? Rok 2001
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Pon 11:29, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa to jakie masz przełożenia. Druga sprawa co to znaczy iść na koło? Jednemu to seta będzie szła i z 4, a drugiemu 530 z 2 nie pójdzie - kwestia techniki i w tym udziału własnego, a ile samego motocykla:) Jak Ci mało mocy to zmień na 250 Albo nie przejmuj się i upalaj
No i jeszcze jedno - dyfuzor, żeby mieć pełną moc, musi być IDEALNY, żadnych wgniotek, ja mam małą wgniotkę na kolanku i spadek mocy czuć zdecydowanie, jak miałem poprzedni pokiereszowany to mocy nie było prawie wcale.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez żółf dnia Pon 11:31, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 14:59, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Jak wybebesze dyfuzor bedzia mial tez wiecej mocy chyba nie .? Posiadam maly wgniot ale na gruszce tej najwiekszej części dyfuzora ok 1cm sie wgniot
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Pon 17:19, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
To nie dt125 żebyś tam miał co wybebeszać. Poza tym dany dyfuzor jest liczony pod konkretny silnik aby uzyskać jak najbardziej optymalną charakterystykę oddawania mocy i wszelkie ingerencje mogą raczej zaszkodzić niż pomóc. Właśnie dlatego większe wgnioty na dyfuzorze pogarszają pracę motocykla 2t. Jego charakterystyczny kształt nie bierze się z czyjejś fantazji.
Prawdopodobne przyczyny braku ew mocy (zakładając ze faktycznie silnik jest po remoncie):
- Nie do końca dobrze wyregulowany gaznik
- Tak jak pisali wyzej, przełożenie
- Zasadnicza sprawa. W cylindrze masz tuleje czy nicasil?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Pon 17:23, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 19:44, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jeszcze jedna sprawa - to 2T wiec zawór otwiera sie dopiero od pewnych obrotów. jak sie uczyłem jeździc na gumie na 2T to najwiecej czasu mi zajęło ogarniecie kiedy otwiera sie zawór żeby nie poleciec na plecy. wiec pytanie do ciebie czy przypadkiem to nie jest kwestia twojej techniki, a raczej brak techniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Pon 20:44, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Przełożenia - zębatka? Tuleja jest wbita Tłok nominalny... Według serwisówki muszę chyba wyregulować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bazyl170
Dołączył: 23 Sie 2014
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opole
|
Wysłany: Pon 21:51, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
W exc masz biegi dłuższe niż w kx/cr/sx/yz/rm dlatego trzeba się bardziej postarać. Druga opcja jest też taka że masz tuleje a nie nicasil przez to może być lekki spadek mocy. A przy okazi tulei unikaj pałowania po naprawdę długich prostych motocykl na tulei grzeje szybko i kumpel w ec 125 zatarł 2 razy motor w tym sezonie przez taka głupia jazdę.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 23:26, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Co do " pójścia na koło ", to mi exc na przełożeniach 13/53 do 4. biegu pójdzie bez większego wysiłku, oczywiście nie jest to 525, że tylko otworzę gaz i już lecę na plecy, ale też nie muszę jakoś bardzo siłować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaziu97
Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: Wto 0:35, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Coś pokombinuje bo podjazdy robi bardzo dobrze i na torze to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Wto 14:54, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Tak, przełożenie to ilość zębów na zębatkach przód/tył. Jeżeli sprawdzisz wszystkie wyżej wymienione rzeczy oraz upewnisz się, że zawór masz wyregulowany poprawnie a nadal będziesz niezadowolony to niestety odpowiedzią będzie tuleja w cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 15:25, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
I w tym momencie protestuje. W secie już drugi sezon latam na tulei z racji mniejszych kosztów. Motor ani mi sie nigdy nie gotował, nigdy nie myslalem sobie że musze odpuścić bo tuleja. Spadek mocy jakiś jest na pewno, ale mój bez problemu idzie na jedno, w terenie to i nawet na 5 biegu np. wyjeżdżając z głębszej kałuży musze uważać żeby nie leżeć na plecach. Teraz mam kasę na nicasil, ale czytam opinie o nakładaniu przez niektóre firmy, jak po kilku motogodzinach łuszczy im sie i zastanawiam sie czy nie kontynuować"przygody" z tuleją.
Tak na marginesie, moze mi ktos wyjaśnić dlaczego po tulei nie mozna nałożyć nicasilu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:45, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
bo tuleja jest wbita i na nią nie nałożysz
poza tym otwór jest powiększany
jak juz to suzkaj uzywki na ebayu itp
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 19:59, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Czyli rozumiem że"powłoka" czyli po prostu tuleja jest dużo grubsza niż nicasil? Szukam wlasnie na amerykańskim, brytyjskim niemieckim ebayu, ale nic konkretnego nie znajduje, same używki nic nie warte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13900
Przeczytał: 29 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 20:27, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz nicasil to 98% cylindra to stop aluminium który jest powleczony warstwą cienką nicasilu to są ułmki milimetra grubosci.
jak ktos sie decyduje na tuleje, to sie taki cylinder roztacza i wciska tuleje żeliwną. wiec to co sie roztoczy ( gruba warstwa) juz jest nie do odratowania
ale jest jedna metoda - są od niedawna tuleje ale nie żeliwne, tylko do pokrycia nicasilem. wiec jest szansa że uda sie odratować cylinder po żeliwie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 20:43, 11 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Powiedz gdzie mogę takie coś zrobić? I czy jest to sprawdzone? Jakie są koszty?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|