Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc 125 problem z wysokimi obrotami.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pią 7:17, 04 Kwi 2014    Temat postu: ktm exc 125 problem z wysokimi obrotami.

Od kad kupiłem exc 125(1998r) mam problem żeby wszedł na max obroty . Od dołu wkreca sie dobrze aż do pewnego czasu , że przerywa jakby blokada na zapłonie ... Gaznik czyścilem świece tez. Może to być blokada na module ?. Jeśli tak jak ja zdjąć ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 7:25, 04 Kwi 2014    Temat postu:

zawór wydechowy trzeba skontrolować.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Pią 16:42, 04 Kwi 2014    Temat postu:

Gaźnik czyściłeś, ale czy regulowałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Maciej K.




Dołączył: 04 Mar 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Twardogóra

PostWysłany: Sob 7:09, 05 Kwi 2014    Temat postu:

sprawdź czy otwiera się zawór jezeli nie to bedziesz wiedział dlaczego się tak dzieję

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 14:25, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Gaźnik czyściłem i regulowałem . Żeby sprawdzić zawór trzeba go wyjąć czy jakieś inne sposoby są ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 15:53, 05 Kwi 2014    Temat postu:

A może masz zdławionego
Może masz złe dysze, złą iglicę, iglicę na złym rowku
Mój się kiedyś nie chciał wkręcać jak miał bogato na iglicy, szarpał, przerywał, masakra
Zapłon też już miałem przestawiany - masz chyba SEM skoro to 98?

Opisz dokładnie co się dzieje z motocyklem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Sob 16:11, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Iglica jest na samą górę ustawiona a dysze są oryginalne... Jadę obojętnie na jakim biegu i gdy już jest na ok 8-10tyś obrotów to przerywa jakby miał odcięcie .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 16:25, 05 Kwi 2014    Temat postu:

Można się tylko domyślać. Jak masz to daj o jedną większą główną dyszę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Pon 15:49, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Okazało sie , że to moduł jest zablokowany i odcina zapłon. Czy ktos wie jak go odblokowac?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 16:07, 07 Kwi 2014    Temat postu:

Pierwsze słyszę o tym aby były blokady na module.
Jeżeli tak jest faktycznie to pozostaje Ci kupno modułu bez blokady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 11:18, 09 Kwi 2014    Temat postu:

A czy ma jeszcze cos do tego świeca?. W serwisie powiedzieli , że świeca moze byc lewą ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:32, 09 Kwi 2014    Temat postu:

A masz jakiś obrotomierz, że wiesz, że odcina przy 8-10tys. obr.?
Ogólnie to 125 chyba nie będzie kręcić się wyżej niż te 10tys. Najlepiej sprawdź w manualu.

Ciężko doradzać Tobie...czy może też mechanikowi?
Po kupnie motocykla wymiana olejów, świecy, filtrów do podstawa.
Zacznij od podstawowych czynności serwisowych, regulacji zaworu wydechowego i gaźnika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 11:43, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Jestem nowy na forum więc moze mi ktoś powiedzieć co to manual?. Filtry , oleje płyny wymienialne ale świecę tylko wyczyscilem i przerwę ustalilem. Kolegą mial lc2 i do 14 kręcił. Fakt , że to dwie inne bajki ale zakres obrotów podobny.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Śro 11:45, 09 Kwi 2014    Temat postu:

Zawór jest jak powinien bo jest tak.jak na schemacie jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kaziu97




Dołączył: 04 Kwi 2014
Posty: 69
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Czw 16:13, 10 Kwi 2014    Temat postu:

Albo czy posiada ktos manual do exc ?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin