|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:10, 25 Sie 2015 Temat postu: KTM EXC 125 Słaba moc na 1 i 2 biegu |
|
|
witam jak w temacie na 1 i2 motor slabo wkreca sie na obroty dopiero na 3 pokazuje swoja moc czy tak ma byc w ktm exc 125 2000 rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:58, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
co mają biegi do wkręcania się na obroty?
nic nie steruje prędkością obrotową silnika w stosunku do zastosowanego biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 21:58, 25 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Na jedynce motor powinien wkręcać się najszybciej, w końcu jest to najkrótszy bieg, szczególnie w exc.
Opisz problem bardziej szczegółowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 5:23, 26 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Przy okazji napisz kiedy był remont, jak długo masz motocykl i na jakim oleju jeździsz i jakiej mieszance.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:45, 26 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
To pierwsze moje enduro w ktm wymienilem tlok selekcja e cylinder na nikasilu dyfuzor czyszczony zawor wydechowy wyczyszczony gaznik czyszczony gaznik ustawialem wczesniej zalewal ipalil swiece mieszanka 1;40 olej motorex niedawno spalila sie cewka zaplonowa w statrze sam ja przewinolem moto dobrze wkreca sie na3 biegu a zauwarzylem przetarcie na przepustnicy 1 bieg tylko rusze motor niema mocy 2 bieg jest lepiej ale trzeba go wkrecac 3 dopiero odlot stawiam na gaznik albo zawor wydechowy moto 2000 rok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Czw 9:41, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
1. Pisz mniej haotycznie-czytaj swoje wiadomości
2. Gdzie dorwałeś selekcje e?!!!
3. Sprawdź membranę i gaźnik(wszystkie ustawienia, dysze, iglice i położenie iglicy), porównaj je z serwisówką. Chociaż nie są to typowe objawy problemu z podawaniem paliwa. A na luzie wkręca sie szybko? Szybko schodzi z obrotów?
4. Juz dawno powinieneś mię serwisówkę, wiec sprawdź wszystkie wartości w całym układzie zapłonowym i porównaj z tolerancją. Masz to pod koniec serwisówki.
5. Jeżeli do tej pory nie miałeś serwisówki to zamień się z kimś na Simsona.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 9:41, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
A jak ruszysz na pierwszym biegu i na tym pierwszym biegu go troszkę przepędzisz to nie ma poprawy?
Albo jak już jedziesz na tej 3 i po jakimś czasie zredukujesz do 1 lub 2 zwalniając naglę i nagle odwiniesz to też nie ma poprawy?
Jak ruszasz to nie dymi ci za mocno z tłumika?
Nie wiem jak jeździsz ale możliwe że robisz za bogatą mieszankę w olej i dlatego jak go troszkę przeciągniesz (do 3 biegu) to wtedy dostaje mocy.
A na 1 i 2 biegu zarzuca świecę przez olej.
Ewentualnie opisz dokładnie jak wygląda ten brak mocy lub nagraj filmik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:17, 27 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
witam czytam czytam wiadomosci 1,serwisowke posiadam 2budowe tego silnika znam na pamiec 3.moto kupilem z taka selekcja e tak mnie zapewniano nie mierzylem cylindra kupilem drugi tlok wosner E ,54.23 4.Membramy lekko odchylaly sie docisnolem podkladka sa letko .lekko uszczerbione 1mm 5. Iglica na 3 pozycji sruba od skladu mieszanki 0.75 obrotu jak odkrece na 1.5 pali swiece po przejechaniu 1 km albo zaleje swiece br9evx 6 .uszczela pod cylindrem 0.50 grubosc jest warzna 7.Filmik youTube Ktm exc 125 2000
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pią 5:35, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
Po pierwsze czytać się nie da:)
Po drugie z tego piszesz to chyba każdy uważa, że masz troszkę śmietnik w silniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:27, 28 Sie 2015 Temat postu: |
|
|
OK .ZACZNE OD WYMIANY KROK PO KROKU
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymi07
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:18, 04 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Hehe nie znam się za bardzo na silnikach itp ale przeglądam forum już nie od 1szego roku a autora tego tematu ciężko zrozmumieć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon
Dołączył: 25 Sie 2015
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:08, 06 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Po prostu szukam przyczyuny slabego wkrecania sie motoru na 1 i 2 biegu tak jak pisalem ktm osiaga pelna moc dopiero na 3 biegu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
delta6583
Dołączył: 24 Mar 2015
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:30, 11 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
Nie widziałem nigdy selekcji e ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pon 15:51, 21 Wrz 2015 Temat postu: |
|
|
nie czytalem całości tematu, ale miałem podobny problem po przewinięciu cewki.
na innym zaplonie szedł jak głupi. silnik po generalce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|