|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziad00
Dołączył: 11 Cze 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Wto 17:14, 11 Cze 2024 Temat postu: KTM EXC 200 regulacja gaźnika i siwy olej. |
|
|
1.Mam pytanie związane z regulacją gaźnika. Motocykl się dławił i nie dało się nim jechać, więc zmieniłem dysze główna z 180 na 178 i iglice. Potem motocykl zaczął normalnie jechać lecz szarpał w średnim zakresie obrotów, więc zacząłem opuszczać iglice i z każdym opuszczeniem było coraz lepiej, aż dojechałem z ustawieniem na ostatni ząbek iglicy lecz ktm nadal troche przerywa. Moje pytanie jest następujące: Czy jeśli chciałbym zmienić dysze główną z 178 na 175 to muszę także zmienić iglice na inną czy wystarczy zmienić pozycje iglicy na sam dół aby była wyżej? Chce zmienić dysze główną na mniejszą, ponieważ świecą jest jeszcze cała czarna i okopcona. Potem po zmianie dyszy regulować tak aby nie szarpał czy zmienić dysze na mniejszą i nie ruszać ustawień iglicy?
2. Moje drugie pytanie to dlaczego olej w skrzyni ma siwą barwę nawet podchodzi pod taką kawę z mlekiem? Po generalnym remoncie olej wymieniłem po 5 mth i był normalny lecz po następnych 10 mth zaczęło się ślizgać sprzęgło i olej był taki siwy, więc wymieniłem sprzęgło i zmieniłem olej z Motula 10w40 na Amsoil 80w sprzęgło przestało się ślizgać lecz olej nadal robi się taki siwy nawet po przejechaniu 1 mth? W czym może być problem czy to normalne? Płynu chłodniczego nie ubywa nic nawet po 10 mth i woda też się nie dostaje do skrzyni, ponieważ po wymianie sprzęgła przejechałem 1mth w suchym terenie i nie myłem motocykla. Może uszczelniacze na wale? No ale jeśli byłby walnięty uszczelniacz na wale to pobierałoby olej z skrzyni?
Motocykl to KTM EXC 200 z 2002 roku. Dzięki wielkie za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 9:10, 12 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
iglica i dysza głowna odpowiadaja za rózne partie obrotów, jakis %centowy wpływ ma jedno na drugie ale nieznaczny, jak ci przerywa w srodku a ogniem jest ok, to kombinuj z iglica ( daj uboższa )
2) starsze modele maja przekładki aluminiowe i one zawsze tak zabarwiaja olej
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziad00
Dołączył: 11 Cze 2024
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: Śro 14:38, 12 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
Dzięki wielkie za pomoc Henio!
Tak właśnie się zastanawiałem czy to nie przez przekładki bo racja w tym modelu są 4 aluminiowe i 2 stalowe. Problem rozwiązany.
W takim razie wymienię iglice i jak w średnim zakresie obrotów będzie już dobrze to zwrócę dopiero uwagę na dysze główną.
Mam jeszcze jedno pytanie przy okazji nie zakładając drugiego tematu. Po remoncie skrzynia działa perfekcyjnie lecz po 30 mth 2 i 3 zaczęła sprawiać problem. Otóż wcześniej jak zapinało się każdy bieg to było czuć, że wszedł do końca, że tak powiem ale teraz na 2 i 3 tego nie czuć nawet jeśli mocno się go wpina nogą tak jakby nie zaskakiwał do końca. Czasami nawet 2 i 3 nie wbije się do końca i jak wbijam z 2 na 3 i tak jakby się załączył luz i nie ma biegu. Na jesieni będę wymieniał tłok to na co zwrócić uwagę? Na stan wodzików i kół zębatych czy raczej winowajcą będzie wybierak biegów? Jeszcze jedno pytanko jak mam iglice NOZ F to do uboższej mieszanki to będzie NOZ G a nie NOZ E czy na odwrót?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:28, 12 Cze 2024 Temat postu: |
|
|
z iglica z głowy nie podpowiem - w serwisówce jest tabelka, mozna po niej wywnioskowac - na zime sa bogatsze nastawy, na lato uboższe, a tam beda rózne igły rozpisane, mozna dojsc która bogatsza która uboższa
co do skrzyni - kazdy element ma znaczenie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|