|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:40, 04 Paź 2012 Temat postu: KTM exc 200 slizgające sprzegło |
|
|
Witam, jestem tutaj nowy i jeśli pisze w złym temacie to prosze o przeniesienie i przepraszam .
A wiec tak kupiłem ktm exc 200 z 2005 roku i ostatnio po wyjeździe na droge widze że sliga mi sprzeło i nie wiem co moze być tego przyczyną, czy sprzegło zapowietrzone poprzedni własciciel dolewał płynu ale nie odpowietrzał czy kwestia gdzies wyregulowania. W lesie 1,2,3,4 nie slizga dopiero na drodze przy dość dużym gazie predkosc około 60 km/h
Z góry dziękuje za pomoc, pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:27, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
sprzęgło nie odpowietrzone tym bardfzien nie powinno sie slizgac. jak sie slizga to albo tarcze do wymiany. ale zalany jakis słaby/zły olej ew jeszcze spręzynki moga byc do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 22:45, 04 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Odpowietrzyć i tak się przyda ale twój problem to element mechaniczny. Zdejmij dekiel i sprawdzasz grubości tarcz, mierzysz sprężynki porównując do minimalnych wartości wskazanych w serwisówce.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 13:03, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
dla spokoju wymień komplecik tzn tarcze, przekładki i spręzyny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:09, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Ok dzięki za odpowiedz. a powiedzcie mi czy musze miec płyn magura blood do odpowietrzenia czy moge użyć oleju hydraulicznego Catepilata? bo również jest bardzo dobry i mam w domu a magure musiałbym zamówić dopiero.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:38, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
magury się nie opłaca bo drogo i mało
kup LHM 15zł za 1litr sam na tym użytkuje i nie tylko ja i działa poprawnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Pią 18:02, 05 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
-=-DawiD-=- napisał: | Ok dzięki za odpowiedz. a powiedzcie mi czy musze miec płyn magura blood do odpowietrzenia czy moge użyć oleju hydraulicznego Catepilata? bo również jest bardzo dobry i mam w domu a magure musiałbym zamówić dopiero. |
Ja mam zalany "Akcela Nexplore", olej do hydrauliki siłowej i chodzi elegancko. Jak będziesz wybierał olej to pamiętaj że musi być mineralny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:59, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Witam, przymierzam sie do wymiany tego sprzegła bo sezon nadchodzi:P ma ktoś może schematy jak to wyglada? miał mi posłać wczesniejszy własciciel.. no ale brak kontaktu jak to po kupnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 19:16, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Masz dział serwisóek, tak masz pełno odnośników do stron ze schematami. Wsytarczy poszukać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
odkręcasz tylko dekiel sprzęgła później 5 śrub trzymajączych talerz sprzęgła i wyjmujesz spręzyny przekładki i tarcze wkładasz nowe skręcasz i po sprawie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:54, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | odkręcasz tylko dekiel sprzęgła później 5 śrub trzymajączych talerz sprzęgła i wyjmujesz spręzyny przekładki i tarcze wkładasz nowe skręcasz i po sprawie |
To silnika nie musze wyciągac?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 20:15, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Zobacz w serwisówkę i zobacz jak to wygląda.
Odpowiadając na pytanie to nie ma najmnijeszej takiej konieczności.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:21, 27 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
nie nie ma sensu
motocykl tylko połóż na boku żeby Ci się olej nie wylał lub spuść go wcześńiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
-=-DawiD-=-
Dołączył: 02 Paź 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 10:34, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
Witam panowie mam pytanko rozebrałem to sprzegło i wyglądami że tarcze są ok przekładki też sprężyny chyba też (długość 35-36mm). Ale jak nacisnę sprzegło to ten trzpień nie chce się wrócić i czy ma to coś do rzeczy czy go spręzyny dociśną jak złoże, i są na nim 3 podkładki wyciągnąć jedną ma coś to do rzeczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 11:15, 28 Mar 2013 Temat postu: |
|
|
to proste że bez sprężyn nie wróci
nic nie wyjmuj jak bylo tak zostaw
pomierz jeszcze grubość tarcz i porównaj ze serwisówką
swoją drogą ładne masz zęby na koszu sprzęgłowym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|