Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

ktm exc 250, 2003 rok nie wkręca sie na obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomeks1112




Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:57, 28 Kwi 2015    Temat postu: ktm exc 250, 2003 rok nie wkręca sie na obroty

Witam, mam problem z moim ktm, mianowicie jak jest zimny to normalnie go odpalę, jak chce ruszyć to go dławi po delikatnym odkręceniu gazu i gaśnie, choć nie zawsze się tak dzieje bo czasami normalnie można mu delikatnie odkręcić i chodzi. Ma też coś takiego że bardzo wali w wydech, wręcz idzie ogień przy schodzeniu z obrotów. Kolejnym problemem jest tez to że na kopkę trzeba go kopać ze 3 razy i odpali jak jest ciepły a z rozrusznika nigdy choć kręci normalnie. Co byście na to wszystko powiedzieli?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bostorn




Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok/Lublin

PostWysłany: Wto 22:46, 28 Kwi 2015    Temat postu:

mowa o 4t? kiedy ostatnio regulowałeś zawory? sprawdż też kolor świecy.
Dodatkowe pytanie co ostatnio przy nim robiłes, jakie naprawy, wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 8:40, 02 Maj 2015    Temat postu:

Tak to 4t. Motor niedawno kupiłem i wszytko dobrze chodziło. Zawory sprawdzałem są dobre, luz odpowiedni, świeca lekko brązowa więc dobra. Co dalej?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 14:30, 02 Maj 2015    Temat postu:

-brudny, rozregulowany gaźnik
-filt powietrza ma byc czysty i nasączony
-uszkodzony moduł


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 19:31, 02 Maj 2015    Temat postu:

Filtr powietrza mam nowy. A jeśli chodzi o ustawienie gaźnika jakie teoretycznie powinno być seryjnie żebym mógł go sprawdzić?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomeks1112




Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:53, 06 Maj 2015    Temat postu:

Panowie, przeczyściłem gaźnik i podniosłem iglicę i motor wkręca się na obroty,pali do strzału kopka rozrusznik, tylko mam troszkę słaby dół nie idzie na koło i tak jak by go przymulało. Przestawiałem iglice na wszystkie pozycje i nic to nie dawało. W czym może być problem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomeks1112




Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 13:55, 06 Maj 2015    Temat postu:

A czy może to być zbyt wolna praca przyśpieszacza dokładnie ten wałek,sprężynka która dociska tę membrane?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Nie 21:58, 10 Maj 2015    Temat postu:

Polecam Ci przeczytać temat o ustawianiu gaźnika, tam praktycznie wszystkie kwestie zostały już poruszone Smile
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/gaznik-poprawna-regulacja-fcr-a,4610.html

Słaby dół to normalne dla tej pojemności. Co do dławienia przy szybkim wkręcaniu na obroty to musisz przeżyć albo kupić takie coś (zaciągnięte z innego tematu):

hacker33 napisał:
KTM nie posiada w gaźniku dyszy "leak jet".
Dlatego są takie ospałe przy odwijaniu. Dostają za dużo paliwa z pompki.
Jak chcesz aby chodził jak żyleta to musisz sobie sprawić coś takiego



Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Nie 22:01, 10 Maj 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 22:14, 10 Maj 2015    Temat postu:

Kolego kzq używasz(masz zamontowane) takie cudo?Jeśli tak to jakie wrażenia.Ja zdrutowałem pompkę ale mnie to nie rajcuje Confused nie dławi się co prawda ale.... Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Pon 15:50, 11 Maj 2015    Temat postu:

Nie posiadam czegoś takiego niestety, ale zniwelowałem trochę to dławienie wsadzając kulkę od łożyska pod membranę pompki przyśpieszacza ograniczając jego wyciskanie Very Happy, tylko nie pamiętam po której stronie ją umieściłem gdyż robiłem to dawno a przy moto nie grzebałem ostatnio, także można sobie kombinować zamiast wydać kasę na tą dodatkową regulację.

Zwróć też uwagę na takie 2 ramiona w gaźniku które wyciskają bolec pompki przyśpieszacza. Są w nich takie miedziane tulejki, ja miałem je bardzo wyrobione, chciałem je gdzieś kupić ale nigdzie nie było, więc je odwróciłem o 180 stopni i trochę lepiej dział, zwróć uwagę jak jest u ciebie.

Na tym schemacie numer 67 i 62 są takie ramiona i w nich są właśnie te miedziane tulejki.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Pon 15:58, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 19:17, 11 Maj 2015    Temat postu:

To jest jeszcze stary gaxnik,ja u siebie wsadziłem od EXC450 z 2004 roku,jest lepiej jeśli chodzi o pompkę przyśpieszacza(łatwiej jest zrobić regulację)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomeks1112




Dołączył: 28 Kwi 2015
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:09, 12 Maj 2015    Temat postu:

To co mi radzicie żebym zrobił?Żeby mi się to zbierało jak mu odkręcę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin