|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michaal19995
Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Śro 19:06, 02 Lut 2022 Temat postu: Ktm exc 250 2t 2016 - regulacja gaźnika |
|
|
Witam ! Jestem posiadaczem ktm'a 250 2t 2016r w wersji sixdays.
Motor zakupiłem razem z dyfuzorem hgsa, mam go od roku i nie robiłem żadnych regulacji gaźnika.
Dołożyłem ostatnio membrane 4force i chciałem dobrze ustawić gaźnik. Czy seryjnymi ustawieniami można się sugerować ?
Dodam, że na wolnych obrotach czasami po odpaleniu musze mu minimalnie trzymać manetkę gazu żeby się troche "przepalił", bo gasnie... Ale na rozgrzanym jest ok.
Kwestia tylko wykorzystania potencjału dyfuzora i 4force
Będę wdzieczny za odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:29, 02 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
nie mozna tylko trzeba sie nimi sugerowac
zmieniajac wydech i dolot potrzebujesz bogatszych nastawów - wiec sugeruj sie serwisówką i dorzuć cos od siebie, odpal, ocen i koryguj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
michaal19995
Dołączył: 02 Lut 2022
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Czw 21:57, 03 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
Dzięki za odpowiedź. Powiem szczerze, że jestem w temacie blady.
Chętnie bym spróbował coś podziałać, ale boje się, że mogę więcej szkody narobić niż to warte...
Możesz podpowiedzieć co mogę "dorzucić od siebie" zakładając że będą już domyślne serwisowe ustawienia? Bardziej zabawa z iglicą, czy którąś z dysz?
Jest sens ruszac srube regulacyjna od powietrza przy gaźniku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:13, 03 Lut 2022 Temat postu: |
|
|
pytajac czy jest sens ruszac sruba mam pewnosc ze nie bardzo masz pojecie o regulacji - próbuj metodą prób i błędów ale temat gaźnika jest ogromny, poczytaj ksiązki serwisowe chociazby, naucz sie zasady działania - wtedy mozemy pogadac o pomysłach na regulacje, inaczej to nie ma sensu - jak nie zamierzasz przy tym grzebać regularnie zleć to komus, sruba składu to podstawa - zaczynasz kręcic tym nim zaczniesz grzebac przy dyszach, czy kręcic dyszami czy iglicą - wszystkim, kazdy element odpowiada za cos innego regulujesz tam gdzie jest problem - a zeby wiedziec gdzie jest problem trzeba miec swiadomosc co za co odpowiada i w jakim stopniu, no i oczywista oczywistość zeby wiedziec czy jest jakis problem czy nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|