Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 250 F 2006

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk6433




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:17, 05 Cze 2014    Temat postu: KTM EXC 250 F 2006

Witam mam taki problem że KTM nie odpala zmieniłem tłoka na nowego jest dobrze dopasowany. Zawory są ustawione w dolnym limicie są po docieraniu w gniazda w głowicy więc nei ma mowy o jakiejś nieszczelności. Rozrząd jest dobrze ustawiony i zmieniłem napinacz na mechaniczny. Więc nei wiem w czym szukać przyczyny... dodam że gaźnik czyszczony. I po dłuższym kopaniu lub kręceniu rozrusznikiem świeca jest mokra... czasem jak kręce rozrusznikiem to sie odzywa wtedy jak kopnę to odpala i chodzi na ssaniu puszcze ssanie pochodzi z 30 sekund i gaśnie jakby brakło paliwa. Niewiem co się dzieje proszę o pomoc! pozdrawiam i dziękuje z góry

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:30, 05 Cze 2014    Temat postu:

niestety te sprzety są dosyc kapryśne na odpalanie, i zazwyczaj problem tkwi w ustawieniach gaźnika, ale nie ma jednej rady zrób to i tamto - po prostu trzeba pokombinowac troche

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Czw 21:31, 05 Cze 2014    Temat postu:

gaźnik czyszczony a czy wyregulowany? wygląda na problem z gaźnikiem skoro czasem odpala i chodzi przez chwilę

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk6433




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:33, 05 Cze 2014    Temat postu:

z tego co wiem to tam jest regulacja składu od spodu na ile ma być ustawione ? bo mam yyy na 1.5 obrotu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 21:40, 05 Cze 2014    Temat postu:

hehe widze że jeszcze wiele przed toba Very Happy te gaźniki mają kilkanascie róznych ustawien

raz że srubką od spodu - nie wiem ile ma byc wykręcona ale od tego jest serwisówka żeby sprawdzic, to jest ustawienie wyjsciowe, zazwyczaj się sprawdza ale teoretycznie od tego ustawienia moto powinien odpalac ale nie musi chodzic idealnie

dwa - ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej

trzy - kilka dysz, zalezy od gaźnika moze byc nawet 6 róznych dysz/rozpylaczy

cztery - iglica, raz że jej wysokosc, dwa ze jej kąty i wymiary

5- wolne obroty

6 - cała masa modyfikacji dotrysku paliwa, czas, ilosc
nie wszystko odpowiada za samo odpalanie ale akurat tylko iglica nie ma wpływu i niektóre dysze.

co do ustawien - sprawdź jeszcze wielkosci dysz względem oryginału, i zoabcz czy nie masz jakiegos tuningu, czasami do sportowego wydechu od razu ludzie montują inne dysze.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk6433




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:44, 05 Cze 2014    Temat postu:

hmmm a powiedz mi gdzie znajde jakie powinny być te dysze bo nawet szczerze to nei wiem co to za gaźnik ... wiem że keihin ale rozmiar jaki i to ustawienie tego dotrysku to tez nie wiem jak to ma byc ;/ ustawienie poziomu w komorze plywakowej? czym sie to tam ustawia :O bo tam jest ten zaworek który się czasem lubiał przywieśić i z nadmiaru mi waliło ale sie uregulowało gdzie sie to ustawia?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:42, 05 Cze 2014    Temat postu:

hej
tu masz manual
[link widoczny dla zalogowanych]

na 55 str masz dane gaźnika


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk6433




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:47, 05 Cze 2014    Temat postu:

ok a co myślicie o module? czy mialoby to cos wspolnego? a i kolego to nie ten silnik ja już mam RC4

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez patryk6433 dnia Czw 22:47, 05 Cze 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:49, 05 Cze 2014    Temat postu:

dokładnie serwisowka i do dzieła, tam wszystko jest rozpisane, jakie dysze, jak ustawic paliwo w komorze... itp itd

a jak chcesz sie dowiedziec co za co odpowaida to poszukaj manuala do yamahy 05-08 rok cos takiego tam jest fajnie rozpisane co i jak bo gaźnik jest tam ten sam.


a i taka rada - jak sie nei znasz to mozesz posprawdzac i poustawiac tylko zgodnie z manualem, ale dokładniejszej regulacji sam na oko nie zrobisz, chyba że metodą prób i błędów ale osobiscie bym sie w to nie bawił i czasali lepiej akurat gaźnik zlecic fachowcom


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
patryk6433




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 37
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 22:51, 05 Cze 2014    Temat postu:

ok ale uważacie że to bardzo prawodopodobne że to może być rozregulowany gaźnik?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 22:57, 05 Cze 2014    Temat postu:

10X bardziej prawdopodobne niż cokolwiek innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin