|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Czw 14:01, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
a tak po za tym to mówicie że rocznik 2012 też wchodzi w gre? przepomne że mowa o exc-f 350/xcf ew 250
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemes
Dołączył: 03 Sie 2014
Posty: 232
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lublin
|
Wysłany: Czw 14:54, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Im nowszy tym lepszy:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Pią 2:24, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
okej panowie. No to bedę szukał 2013 lub wyżej. Ewentualnie 2012 i trudno jakoś mu damy rade
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
K2kt
Dołączył: 01 Sty 2015
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 14:01, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Kolega kupił niedawno exc 350 sixdays 2014 czy tam 2015(wersja Argentina). Przedtem jeździł na 450 z 2009, potem 450 z 2012 roku i teraz właśnie 350.
Uważa, że najlepszy z tych trzech. Wiadomo lepszy od 2009 bo lżejszy a od 2012 lepszy bo też lżejszy, ale ten z 2012 zbyt porywczo oddawał moc.
Szczerze to bym wybierał excf 350 albo 250. 450 nie wchodzi w gre bynajmniej u mnie i u wielu z naszej ekipy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Pią 15:30, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
u mnie podobnie exc 450 raczej nie wchodzi w gre.. Yamahe mam dość przytłumioną i napewno nie jest na maksa odblokowana. a moc jest wystarczająca. Chce zmienić na ktma.. a powiedzcie mi 350tka ma tylko rozrusznik od 2012?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:37, 27 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
artek1596 napisał: | Chce zmienić na ktma.. a powiedzcie mi 350tka ma tylko rozrusznik od 2012? |
Wszystkie exc 350 mają kopniak i rozrusznik, sxf ma tylko rozrusznik
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 16:38, 27 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Sob 9:46, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
aaaa model xc-f?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 10:21, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
artek1596 napisał: | aaaa model xc-f? |
w/g ktm.com ma kopkę i e-start
[link widoczny dla zalogowanych]
ale na fiszkach z częściami nie ma
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KristofSX dnia Sob 10:25, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:07, 28 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
artek1596 napisał: | aaaa model xc-f? |
Modele 2011-12 mają kopniak. Od 2013 juz nie mają kopniaka i miejsca na montaż w kraterach bo to silnik z sx-f(ze skrzynia exc).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 14:15, 28 Mar 2015, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Czw 19:22, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie a co wy powiecie na model sx-f 350? bo ceny dużo niższe..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 20:17, 02 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Na tor motocrosowy SX OK, w teren i las daruj sobie.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Czw 20:18, 02 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Pią 7:42, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
sxf nie nadaje się do lasu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:44, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Sxf możesz używać do enduro ale wymaga to większych umiejętności niż jakbyś miał excf. Wynika to z różnicy w budowie i charakterystyce motocykla.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 12:55, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Crossy w enduro i lesie bardziej męczą. Zawieszenie jest na tyle sztywne/twarde że ręce szybko drętwieją, większość dziur czujesz na kręgosłupie itp. Poza tym znając życie w lesie będziesz go topił w jakiś bagnach a silnik w crossówkach dostaje od tego bardziej po "dupie" niż jakbyś nim jeździł po torze motocrossowym (poszukaj sobie jakiś wykresów z hamowni i zobaczysz co ma gdzie więcej mocy i momentu obrotowego). Dodatkowa różnica to brak termostatu- na przelotówkach silnik idzie niedogrzany itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Pią 12:59, 03 Kwi 2015 Temat postu: |
|
|
Kurde :/ Najbardziej odpowiadał by mi model exc-f lub xc-f no ale tak patrze po tych cenach i no... mało to one nie kosztują.. a tak patrze po tych sx-fach i idzie go dość taniej kupić i miałbym zapas no nie a powiedzcie mi jak z trwałością silnika sx-f?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|