Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm exc 250 vs 350!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 13:24, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Wszystko zależy gdzie i jak jeździsz. Dane dotyczące wymian/remontów masz podane w instrukcji. Przy jeździe amatorskiej czasy podane dla jazdy "zawodowej" przy których masz wymienić np. tłok możesz pomnożyć razy 2 (3 maksymalnie jeżeli serio go nie pałujesz). Przykładowo dla Sx 125 (w domu mam tylko dwusuwy) wymianę tłoka możesz przeciągnąć maksymalnie do 50-60 mth. To już jest serio maksimum i tylko przy częstym czyszczeniu filtra powietrza, dobrych olejach, jeździe na dogrzanym silniku itp.

Jeszcze jedna sprawa- koszty utrzymania. To że kupisz motocykl za ileś tam tysięcy to jest dopiero początek wydatków. Zawsze jest coś do wymiany.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Pią 13:26, 03 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artek1596




Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków.

PostWysłany: Pią 14:59, 03 Kwi 2015    Temat postu:

a powiedzcie mi .. ile mth podaje serwisówka? Smile i czy dużo mniej trwały jest silnik niż w exc?

Ważę 70kg wzrost 182.. jezdzimy raczej.. sprawa wygląda tak.. zależy od chęci i pogody ale zazwyczaj jezdzimy albo gdzieś dalej albo podjazdy oraz jazda samemu czyli tak powiedzmy 2-3h takiej zabawy to liczmy 3:2:1 ..
wiem że cięzko jest określić ale ile średnio tłok? rozrząd itp?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fourier




Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Silesia

PostWysłany: Pią 15:18, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Kolego- czytać umiesz pisać też. Sorry ale nikt Ci nie będzie szukał podstawowych rzeczy (masz tam podane ile l paliwa to jedna mth). Masz stronę KTMa tam jest wszystko - 2 min roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:40, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Ziomek ty się zastanów wogóle czy to jest sport dla ciebie bo jeszcze nic nie kupiłeś a już narzekasz jakie to drogie w zakupie, utrzymaniu itd. To jest drogi sport niestety i co nie kupisz to będziesz w to pakował dobrowolnie lub z przymusu nie małe pieniądze. Nie ważne czy kupisz 125sx czy 500exc.
Nie stać cię na exc z danego roku to albo dozbieraj albo kup starszy model. Kupno sx-a z powodu braku funduszy na exc, jest złą drogą. Interwały serwisowe masz podane w serwisuwkach które są ogólno dostępne.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
janexc200




Dołączył: 27 Gru 2011
Posty: 367
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:05, 03 Kwi 2015    Temat postu:

lepiej wziąc stary model enduraka niż nowszy z crossa, co z tego że mniej zapłacisz jak koszty serwisu szybko to wyrównają a zostaniesz z męczącą skrzynią, kołkowatym zawiasem i kołem 19 które nie robi w terenie,
jeśli dobrze ci sie jezdzi na wuerze to smigaj dalej, dla amatora przejscie na nowsze 4t prawie nic nie daje, sam śmigam na starym 525 - niby tłuk itd, ale nowe 4T jakos mnie nie rzucają na kolana, co innego 2T Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artek1596




Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków.

PostWysłany: Pią 16:23, 03 Kwi 2015    Temat postu:

Panowie spokojnie Smile odrazu spinacie.. dobra chyba już wszystko wiem, dzieki wszystkim Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artek1596




Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków.

PostWysłany: Czw 7:20, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Kurde Panowie.. mam 2 pytania.. Strasznie mnie bierze na ktma 450tke tak sobie myślę czy nie jest to moja alternatywa.. rok tak około 2012.. kata bym kupił tylko czy on nie jest za ciężki.. dużo cięższy od wrfki? i pytanie jak to jest z wtryskiem .. bo słyszałem ze na gazniku duzo lepsze są..



@ edit

a i panowie powiedzcie mi w którym modelu zaszły największe zmiany i najlepiej wam sie jezdziło od roku 2006 do 2011 Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez artek1596 dnia Czw 7:28, 16 Kwi 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 8:30, 16 Kwi 2015    Temat postu:

od WRFki ciezszy nie jest. wtryski są spoko sprzęty o niebo lepiej pracują.... toeretycznie są też zywotniejsze. ale w praktyce trzeba o nie non stop dbać lejąc czyste paliwo ( syf w baku jest pratycznie niedopuszczalny ) co sprawdzanie zaworów zaleca sie wymiane filterka paliwa na przewodzie. a jak sie zaleje to praktycznie wszystko na serwis musi isc ( jak sie zaleje gaźnik to przechylisz na bok spuscisz wode i jedziesz dalej ) są i wady i zalety. ale ja jak bym zmieniał to wolał bym sztuke na wtrysku

po 2007 było przejscie na nowąrame i nowy silnik- jedna wieksza zmiana, potem tylko zmiany kosmetyczne silnika, po 2012 roku znowu nowa rama i nowszy silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
artek1596




Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jurków.

PostWysłany: Czw 8:46, 16 Kwi 2015    Temat postu:

Dzięki Smile od Ciebie zawsze można liczyć na porzadną odpowiedz ...

Własnie polecają mi tez exc 450 2008 rok, a o zalanie to raczej nie mam się co bać bo po wodzie raczej rzadko jezdzimy, ale z drugiej strony przezorny zawsze bezpieczny hah Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 18:01, 16 Kwi 2015    Temat postu:

mam 450 exc 10 r i jest wypas mocny i zrywny a te kilka kilo to bez przesady w zawodach nie startujesz przecież. jezdziłem tez 350 exc i moc podobna do 450 exc ale podobno sie sypią szybko te motory . 500 exc też wypas jak masz w okolicach dużo płaskiego . skoro ogarniasz 250 wr to śmiało bierz 450 exc najlepiej na wtrysku z 14 roku albo nówke se wez i bedziesz sie cieszył

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin