|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Śro 9:31, 25 Mar 2015 Temat postu: Ktm exc 250 vs 350!! |
|
|
Witam jestem tutaj nowy.. jako że na następny sezon mam zamiar zmienić moto.. muszę się juz zacząć szykować żeby nie kupić jakiegoś szrotu..
aktualnie, Yamaha wr 450f 2005rok.
Mam zamiar zmienić na ktma exc bądz xc-f rok 2013 minimum.. (czytałem ze wczesniejsze miały dużo wad.) tylko zastanawia mnie pojemność..
aktualnie 450tka daje rade, nie mam z nią problemów od czasu do czasu serwis i jest wporządku, jazda jest okej.. chociaż przydałby się lepszy zawias i reakcja na gaz.
dlatego wtrysk. tylko niewiem co będzie wytrzymalsze.. 350tka czy 250? moc 250 napewno mi wystarczy, ew. zadam jakiegoś akrapa czy tam fmfa i napewno będzie trochę lepiej..
waszym zdaniem co jest lepsze?
teren.. ogólnie coś typu same podjazdy, ew. jakieś dluzsze trasy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:48, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Interwały wymian są praktycznie takie same. Obydwa motocykle dość często trzeba serwisować. Bardziej patrz na charakterystykę silnika bo 250 diametralnie inaczej jedzie od 350.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Śro 10:23, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
w sensie jest dużo słabsza? A nie podałem najważniejszego kwota jaką bedę mógł przeznaczyć to +/- 20tysięcy. Chciałbym kupić jak najtaniej, lub jak najlepiej wyposazonego żeby potem albo dostał jakiś grosz ,na jakieś dodatki itp.
Dodam że na dzień dzisiejszy rozglądałem się i ktm exc 350 2013 przebieg 83mth 21 tysięcy , bez dodatków troche goły :/ (+ stan silnika nie wiaadomo jaki) a exc 250 2013 przebieg 75mth akrapovic i pare róznych dodatków, + kooleś twierdzi ze po serwsiei i ze ma faktury 18.900 ale myslę ze bym urwał troszke
tylk oznowu nie chce kupić 250tki i potem załować ze nie wziołem 350 bo mi mocy brakuje.. no i sam nie wiem co będzie chociaż minimalnie trwalsze.
do tego doliczmy ze do następnej wiosny troche stanieja katy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 10:38, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
po WR450 , 250 będzie wydaława się za słaba, a dlaczego nie 450 na wtrysku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Śro 13:52, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
a więc tak Yamaha podoba mi się itp. silnik no nie mam nic do zarzucenia.. tylko jak patrze na ten nowy design yamahy to trochę mi się nie zbyt podoba.. bo tak to pewnie bym inwestował w wrke 13-15 rok, no a po za tym chyba pora zmienić na ktma..
Jeśli chodzi o exc 450 na wtrysku.. to wszyscy mi odradzają mówią że za cięzkie na podjazdy za dużo mocy itp.. do tego nie miałem okazji na takowym jezdzić.. i z tego co mi się wydaje silnik ktma będzie w pizdu mocniejszy od mojej terazniejszej wrfki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:19, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
moc mozna ograniczyc mapami, ciezki aż tak nie jest standardowo, jak ci sie yamaha starszą dobrze latało to nowszym ktmem bedzie jeszcze lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 14:30, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak masz możliwość to wpakuj cztery litery na kajtka 450 i spróbuj czy to to
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Śro 19:25, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Powiem tak Wr-fke kupiłem bo ktm był w stanie do wyrzucenia.. no i tak wyszło Jadzią latam już z ponad sezon +/- wszyscy z kim się spotkałem i zeszliśmy na temat moto.. pytają czy na podjazdy nie jest za ciężka czy nie topornie się prowadzi itp. Ja jakoś nie odczuwam tego za bardzo.. dla mnie jest wporządku. nie za ciężka nie za lekka, prowadzi się wporządku. poprostu czas zmienić na coś nowszego
Kurde mam taki problem że u nas nikt w ekipie ani w okolicy (przynajmniej nie słyszałem) żeby ktma 450tke miał a z tych lat co ja chce to już napewno nie.. u nas xc-f 250/ xc-f 350 lub yz-f 250 ew. jakkiś 2 pak.. niewiem kurde co robić. co prawda motor kupuje na następny sezon to moze jeszcze bedzie okazja
A pytanie.. Którego motora serwis będzie najdroższy? 250tki 350 tki czy 450? jeśli chodzi o styl jazdy. to czasem jest tak że jezdzimy spokojnie i długie trasy gdzie cały czas 3/4 tak że motor ma loozy, ale czasem jak podjazdy itp. to do oporu ile fabryka dała.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:03, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Miałem WR450 2010. Przy współczesnych (wtryskowych) EXC, WR jawi się jak relikt przeszłości. Jak dla mnie, różnice robi przede wszystkim zawieszenie. W EXC zawias jest w pełni ustawialny i kompatybilny z każdym sposobem użytkowania. W WR ustawianie zawieszeń to jakaś kpina. Zawsze wydaja się niedotłumione...
Silnik w EXC nie jest dużo mocniejszy niż w WR, ale ma mocniejszy dół i łagodniejszy przebieg krzywej momentu (450).
Na temat najnowszych WR się nie wypowiem, nie miałem przyjemności testować.
Czy 350 będzie mocniejsza od WR450 ??? Raczej nie.
Czy będzie lepszym motocyklem ??? na 100%
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Śro 21:01, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
czyli mówicie żeby o Jadzi nawet nie myśleć? :/
Jednak chyba celuję w 250tke lub 350tke.. a teraz pytanie.. jakie dodatki wy polecacie? aa.. i o co chodzi z tymi mapami zapłonu? jako że ja ciemny trochę w tych rzeczach bo do tego czasu jestem tylko na takich starszych typach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:31, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
dodatki sie dokupuje w zaleznosci od potrzeb ;P niektórzy bez płyty pod silnik sie nie obejdą, a inni wolą tą kase wrzucic w swiecidełka typu pokrywki f. oleju itp itd.
kazdy bajer z PP to jakistam plus, jedne maja wiekszy sens inne mniejsze
mapy zapłonu to regulacja "komputerka" który steruje wtryskiem, czyli ECU, mozesz sobie jednym pokrętłem ustawic żeby motocykl miał mniej mocy, wolniej wchodziłw obroty ( dobre na początek i np na sliskie warunki ) i tym samym pokrętłem wykrzesać pełną moc. mapy są konfigurowalne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:39, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
artek1596 napisał: | czyli mówicie żeby o Jadzi nawet nie myśleć? :/
Jednak chyba celuję w 250tke lub 350tke.. a teraz pytanie.. jakie dodatki wy polecacie? aa.. i o co chodzi z tymi mapami zapłonu? jako że ja ciemny trochę w tych rzeczach bo do tego czasu jestem tylko na takich starszych typach |
Pomyśl nad 350, ma mocniejszy dół i nie trzeba tak kręcić jak 250. Przy 350/250 exc przełącznik map to raczej zbędny gadżet.
Z dodatków na pewno przyda się osłona wysprzęglika, płyta pod silnik(jeśli nie ma), osłony tarcz, osłony chłodnic i osłony rąk. Jeśli jeździsz po kamieniach to w 350/250 warto pomyśleć o plastikowych osłonach na dekiel sprzęgła i pompy wody. Wentylator też się przydaje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Śro 22:00, 25 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
Jak dla mnie 350 po 450 będzie jak znalazł. 250 może Ci się wydawać zbyt słaba a 350 ma wystarczającą moc, oba motocykle będą o niebo zwinniejsze i lżejsze od twojej WR, przy czym 350 minimalnie cięższa ale nie sądzę, że ma to dla Ciebie jakieś znaczenie. I tak przesiadasz się na lżejsze moto a skoro na 450 nie narzekałeś to tym bardziej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
artek1596
Dołączył: 25 Mar 2015
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jurków.
|
Wysłany: Czw 7:05, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
okej no to bedę celował w tę 350tkę.. a czy rok 2013-2014 to dobra decyzja? bo słyszałem że 2011 - 2012 miał dużo błedów?
Jak patrze na tę ceny to mnie z nóg zwala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
3ndurek
Dołączył: 20 Cze 2014
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:51, 26 Mar 2015 Temat postu: |
|
|
artek1596 napisał: | okej no to bedę celował w tę 350tkę.. a czy rok 2013-2014 to dobra decyzja? bo słyszałem że 2011 - 2012 miał dużo błedów?
|
Tutaj masz mój temat i wyjaśnioną kwestię sprawy zapychającego się filterka
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/exc-250-f-exc-350-f-dylemat,9266.html
artek1596 napisał: |
Jak patrze na tę ceny to mnie z nóg zwala
|
Nie tylko ciebie, ja to dziś sprzętu nie kupiłem, celują w nówkę i tu jest problem, że z roku na rok ktm coraz droższy.
Bierz 350 po po przesiadce z 450 250 może być za słaba zwłaszcza dół.
co w 350 jest sporo lepsze.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 3ndurek dnia Czw 13:52, 26 Mar 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|