|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:24, 02 Maj 2014 Temat postu: KTM EXC 300 |
|
|
Witam wszystkich, od jakiś 3 tygoni jestem posiadaczem mojego pierwszego motoru. Wybrałem KTM EXC 300 z 2000r.
W temacie mechaniki jestem dość mocno "zielony"
Chciałem was zapytać czy muszę do sprzęgła wlać olej MAGURA BLOOD OIL MINERALNY? czy mogę użyć jakiegoś innego?
Pytam ponieważ jestem z małej miejscowości i takich olei nie da się tu nabyć a przez internet przesyłka kosztuje prawie tyle co drugi olej.
100ml wystarczy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:31, 02 Maj 2014 Temat postu: Re: KTM EXC 300 |
|
|
TomJBu napisał: | Witam wszystkich, od jakiś 3 tygoni jestem posiadaczem mojego pierwszego motoru. Wybrałem KTM EXC 300 z 2000r.
W temacie mechaniki jestem dość mocno "zielony"
Chciałem was zapytać czy muszę do sprzęgła wlać olej MAGURA BLOOD OIL MINERALNY? czy mogę użyć jakiegoś innego?
Pytam ponieważ jestem z małej miejscowości i takich olei nie da się tu nabyć a przez internet przesyłka kosztuje prawie tyle co drugi olej.
100ml wystarczy? |
hej
magura jest droga, lepiej wychodzi motorex, albo każdy mineralny płyn do hydrauliki siłowej (typu LHL)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:37, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Czy ten olej będzie dobry?
olej-total-lhm-plyn-mineralny-hydrauliczny-zielony
Na stacja benzynowych są różne oleje ale maja oznaczenia dot 5,1 dot 4, 3 itd. Jeden znalazłem jakiś tylko LH wieć nie wiem czy może być
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 21:51, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
dotów nie lej bo zjedzą uszczelki (chyba że masz pompe BREMBO nie MAGURA)
a ten total powinien się nadać, ważne że mineralny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 22:05, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
total jest na allegro litr za jakies 30 zł
Dałem ciała bo odkręciłem ostatnio przy kierownicy te "pudeleczko" oleju troche wyciekło, wpuściłem powietrze i sie zapowietrzył.
Teraz sboie tylko problem zrobiłem. Ale motor mam od nie dawna więc kręcę i sprawdzam gdzie się da.
Hamulce mam Brembo a na sprzęgle mam MAGURA
Taki olej mam na allegro do sprzęgła
MOTOREX HYDRAULIC FLUID 75 MINERAL PŁYN HAMULCOWY
może być?
Mam jeszcze pytanie, zanim wpuściłem powietrze, jak jadę na sprzęgle wciśniętym i robię przygazówki żeby było smarowanie to jest normalne że motor lekko chce jechać do przodu?
Jak stoję na luzie i nie dodam gazu wrzucając jedynkę motor gaśnie, pada sprzęgło czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Pią 22:08, 02 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:18, 02 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ten motorex też będzie dobry, jak będziesz odpowietrzał to przepychaj strzykawką od dołu tak żeby nie wtłoczyć powietrza, sprzęgło powinno być na wolnych obrotach też, powinno być tak że na rozgrzanym oleju , przy wciśniętym sprzęgle możesz odpalić moto na biegu, jeśli jest inaczej - albo nie wysprzęgla do końca (zapowietrzone) albo coś z zestawu tarcze/przekładki/sprężyny się kończy, zalej nowy płyn, odpowietrz, powinno być lepiej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:54, 04 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Mam jeszcze uszkodzoną prawą śrubę dystansową tylnego koła.
Na sklepie KTM'a nic nie znalazłem. Mogę zastosować byle jaką śrubę o tych samych wymiarach? O
bawiam się że nie jest uszkodzona śruba a gwint w który wkręcamy dystans. Macie jakiś sposób na naprawę?
Teraz między lewą a prawą stroną jest 4mm różnicy
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez TomJBu dnia Nie 21:55, 04 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|