Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Exc 400- zablokowana kopka.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 19:36, 19 Lut 2015    Temat postu:

Gadałem dziś z mechanikiem, ktory mi sprawdzał silnik po zakupie. Stwierdził, że zwrócił wtedy szczególną uwagę na przesłoną gaźnika i nie zauważył żadnych pęknięć, rys, etc. Coś mi tu śmierdzi urwanym zaworem Rolling Eyes

Edycja, sobota-21.02.2015r.:
Koniec spekulacji Panowie i Panie. Przyczyną zatrzymania silnika, w trakcie jazdy był urwany zawór wydechowy, prawy.
Najpierw do sprawdzenia zaworki, zatem ściągamy okienka rewizyjne, w pierwszej kolejności ssące, szybka inspekcja i jest w porządku, następnie wydechowe i okazuje się że jeden jest zdecydowanie niżej niż drugi.
Decyzja, ściągamy głowice. Najpierw gaźnik i już zauważam opiłki, zatem dobrze być nie może. Dalej kolektor i z niego wypada kawałek trzonka zaworu, myślę totalny miazga. Po rozebraniu okazało się, że tłok jest totalnie zniszczony, a tulejka o dziwo nieruszona. Poniżej link do zdjęć głowicy.
Plan jest taki, że głowica do kapitalki, cylek z tulejką zostanie, dobierzemy jedynie odpowiedniego tłoka.

Link
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 14:06, 21 Lut 2015, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 13:56, 21 Lut 2015    Temat postu:

W poście powyżej opisalem przyczynę zatrzymana silnika, lecz widzę ze edycja posta nie skutkuje pozycjonowaniem tematu, jako temat z nowym postem. Dlatego dodaje tę wiadomość, żeby zainteresowani mogli się zapoznać z postępem prac.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 15:29, 21 Lut 2015    Temat postu:

to fajnego mechanika masz, ze ci wpadł zawór, lub chińskie zawory

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szo dnia Sob 15:34, 21 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 15:36, 21 Lut 2015    Temat postu:

masakra rzeźnia , ja bym tą tuleję wywalił też jeśli myślisz o dłuższym używaniu tego moto

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 15:45, 21 Lut 2015    Temat postu:

dlatego się pytałem kto robił remont

to są skutki wiary w czyiś remont kto sprzedaje motocykl

teraz przynajmniej będzie prawdziwy remont po którym moto pojeździ kilka lat


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Sob 16:43, 21 Lut 2015    Temat postu:

Witam

Czyja dobrze kumam Ty chcesz tą głowice reanimować!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 16:55, 21 Lut 2015    Temat postu:

Komentarze, w stylu "Zmień mechanika..." i tym podobne radzą zachować dla siebie, bo wiem z kim współpracuje. Po prostu, nie warto ufać sprzedającemu przy zakupie i zakładać, że nie mówi prawdy. Kto z Was na start wymienia wszystkie zawory?
Tuleja zostaje, ja jestem z niej zadowolony, niczego a tym bardziej mocy mi nie brakuje, jak ktoś jeździ w zawodach, ma dużo kasy to może inwestować w nowy cylek, ja 1,5tys. nie wydam. Zresztą tuleja tu nic nie zawiniła.
Priorytetem jest głowica, pójdą nowe zawory, sprężyny i co tam jeszcze będzie konieczne. Kasy nie będę żałował na to. Muszę też wymienić na wszelki wypadek dzwigienke zaworową, wydechową (ma ktoś może na sprzedaż? Very Happy ), bo mogła dostać w kość.

Chętnie skorzystam z waszych rad dotyczących odbudowy, za które z góry dziękuję Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:19, 21 Lut 2015    Temat postu:

dźwigienkę mam 130zł,
przemyśl sprawę cylindra- ładny używany do 400 to 500-600zł także nie ma tragedii nowy zestaw (cylinder + tłok) da radę za 2000 zł załatwić,
rozumiem, że dołu nie chcesz rozbierać? a korba na 100% prosta?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 17:27, 21 Lut 2015    Temat postu:

Będziemy w kontakcie odnośnie tej dzwigienki. Korba będzie oczywiście sprawdzona, a dòł się rozbierze, bo zbyt duże ryzyko że odłamki tłoka powpadały. Przy okazji solidnie się sprawdzi łożyskowanie, wał, etc.
A co masz dostęp do fajnych cylkòw, w takiej kasie? Smile

Odpowiadając na powyższe pytanie, to tak mam zamiar naprawiać tą głowicę. Ale to już eksperty ocenia, czy się nada.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Sob 17:29, 21 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Sob 17:36, 21 Lut 2015    Temat postu:

kup używkę będzie taniej tu widzę jeszcze gniazda do wymiany
pierwsza z brzegu
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Sob 17:38, 21 Lut 2015    Temat postu:

też popieram używaną głowicę
sądzę, że wyjdzie taniej niż regeneracja i będzie bardzie pro
racingsystem mogę polecić z allegro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 17:42, 21 Lut 2015    Temat postu:

to jeszcze zalezy w jakim stanie te gniazda zaworów w tych głowicach na allegro, jak ssace obrabiane cholera wie ile razy to długo nie pojezdzisz i na takiej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 17:53, 21 Lut 2015    Temat postu:

Już mowie dlaczego rozważam regenerację, nawet jeśli wyjdzie drożej niż zakup używanej. A no, dlatego że będę miał pewność co mam, a kupując wysyłkowo używkę istnieje ryzyko, ze znowu trafię na okazję i za pół roku będę rozpaczał, że silnik stanął, a przecież głowica nowa. Confused
Wszelkie sugestie co sprawdzić, wymienić, jakiej firmy mile widziane. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:14, 21 Lut 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Będziemy w kontakcie odnośnie tej dzwigienki. Korba będzie oczywiście sprawdzona, a dòł się rozbierze, bo zbyt duże ryzyko że odłamki tłoka powpadały. Przy okazji solidnie się sprawdzi łożyskowanie, wał, etc.
A co masz dostęp do fajnych cylkòw, w takiej kasie? Smile

Odpowiadając na powyższe pytanie, to tak mam zamiar naprawiać tą głowicę. Ale to już eksperty ocenia, czy się nada.


jeśli chodzi Ci o używany to miałem kiedyś i właśnie za takie kwoty, co do nowych myślę, że sam zdołasz wynegocjować taką cenę w salonie,

dobrze to sobie wszystko przemyśl jak już pchasz się w koszty to czy nie lepiej zrobić raz a porządnie, tuleja w tych silnikach to nie jest dobry pomysł
pzdr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szo




Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:22, 21 Lut 2015    Temat postu:

Komentarze, w stylu "Zmień mechanika..." chodzi o to ,ze idzie sprawdzić kiedy się kończy dany zawór

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin