Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Exc 400- zablokowana kopka.
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:50, 21 Lut 2015    Temat postu:

różnie z tym bywa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
StianEXC




Dołączył: 11 Cze 2014
Posty: 1229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:03, 21 Lut 2015    Temat postu:

A możecie mi przypomnieć na szybko jak sprawdzić czy zawór się nie kończy? Chodzi o mierzenie jakiegoś luzu szczelinomierzem ? ( nie mówię o luzach zaworowych )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Sob 21:57, 21 Lut 2015    Temat postu:

http://www.ktmracing.fora.pl/sx,3/urwany-zawor-wydechowy-450sx-05,2144-15.html

W linku powyżej znajdziesz odpowiedź.

Jakie macie doświadczenia ze sklepem ktmsklep.pl? Można się tam u nich potargować, czy sztywne ceny obowiązują?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:54, 22 Lut 2015    Temat postu:

ja tam nie kupowałem, ale kolega tak i rabaty miał dobre;-)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:58, 22 Lut 2015    Temat postu:

w dzisiejszych czasach sztywne to masz ceny w McDonaldzie Wink np. na allegro jedna z firma wystawia zestawy cylinder+tłok do 300exc za około 3000 a cena katalogowa 3800

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 12:10, 26 Lut 2015    Temat postu:

Czy korbowód z 520\525 00-07, taki jak w linku poniżej o numerze 03.6520 będzie pasował do mojego modelu. Z tego co się orientowałem, to powinien, ale wolę się upewnić Very Happy [link widoczny dla zalogowanych]

Jest sens interesować się Hot Rodsem?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mazi-1986 dnia Czw 12:57, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 14:52, 26 Lut 2015    Temat postu:

moim zdaniem nie,
bo średnica tłoka w 400 jest taka jak w 450 EXC czyli cylinder jest niższy; z kolei cylinder 450 EXC od cylindra 520/525 różni się średnicą (wysokość pozostaje ta sama); także moim zdaniem ten korbowód będzie pasować do 450,520,525 i być może do 250 (wszystkie EXC) ale w 400 będzie inny- krótszy,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 15:17, 26 Lut 2015    Temat postu:

Okazało się, że jednak jest inny niż w podanej aukcji, ale sprzedający ściągnie mi właściwy.
Jak na razie, powoli zaczynam kompletować części. Zamówiony cylek, uzywka niestety, ale jestem dobrej myśli, łańcuszek IWISA, korbowód Proxa i zestaw uszczelek na cały silnik Atheny.
W dalszej kolejności misja moim zdaniem najtrudniejsza, a mianowicie znalezienie i zakup wszystkich łożyska na dół silnika Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukas88lag




Dołączył: 26 Wrz 2013
Posty: 196
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Trzciana/Rzeszów

PostWysłany: Czw 15:40, 26 Lut 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Okazało się, że jednak jest inny niż w podanej aukcji, ale sprzedający ściągnie mi właściwy.
Jak na razie, powoli zaczynam kompletować części. Zamówiony cylek, uzywka niestety, ale jestem dobrej myśli, łańcuszek IWISA, korbowód Proxa i zestaw uszczelek na cały silnik Atheny.
W dalszej kolejności misja moim zdaniem najtrudniejsza, a mianowicie znalezienie i zakup wszystkich łożyska na dół silnika Confused


Ja wszystkie łożyska do swojego EXC 525 kupowałem w Albeco - [link widoczny dla zalogowanych] - żeby zobaczyć ceny musisz się zarejestrować, podane ceny to kwoty netto, czyli bez podatku, jeżeli nie bierzesz na firmę dolicz do tego 23% VAT. Mieli wszystko w dobrych cenach, mi przede wszystkim chodziło o łożyska na wał, ale jak przeanalizowałem ceny to reszta też bardzo dobrze wychodziła - ja do siebie same NTN'y kupowałem. Jeżeli masz jakąś dobrą hurtownie pod nosem to możesz zapytać, ale z łożyskami na wał bym nie kombinował tylko brał dokładnie takie jakie szły na pierwszy montaż - w tej hurtowni je dostaniesz.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez lukas88lag dnia Czw 15:43, 26 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 21:30, 16 Mar 2015    Temat postu:

Czy ktoś mi odpowie do czego w serwisòwce, w dziale dotyczącym rozmiaròw tłoka i cylindra odnosi się wartość 0,12mm, ktòra nazwana jest wear limit (stopień zużycia)?

Fragment:
Pistons assembly clearance
piston size I: 0.060 - 0.082mm
piston size II: 0.062 - 0.085mm
wear limit: 0.12 mm


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
sparci




Dołączył: 01 Gru 2014
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 12:21, 18 Mar 2015    Temat postu:

Max dopuszczalny luz tłok/cylinder

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kondzio
Gość






PostWysłany: Nie 0:44, 05 Kwi 2020    Temat postu: Zablokowany kopniak ktm 450

Zablokowany kopniak ktm koło stoj nie da się ruszyc biegi wchodzą normalnie jakie są przyczyny tego zblokowany tłok????

[/b][/list]
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 7:17, 05 Kwi 2020    Temat postu:

Prrzyczyn moze byc wiele. W tym np pekniety tlok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin