|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 13:56, 16 Lut 2015 Temat postu: KTM Exc 400- zablokowana kopka. |
|
|
Siema. Przede wszystkim chciałem się ze wszystkimi przywitać, jako że jest to mój pierwszy post na tym forum!
Problem jest następujący. Motocykl, w czasie jazdy bez żadnych objawów zgasł i zablokowało się kolo. Efekt? Motocykl z rozrusznika nie odpala, jest pykniecie i nic się nie dzieje, kopka zablokowana w górnym położeniu. Biegi normalnie wyskakują, z pycha nie odpala.
Generalnie się nie szarpalem, odstawilem żeby nic dodatkowo nie zjebac.
Olej w silniku poziom max, płyn tez jest. Serwis (oleje, płyny, łańcuszek rozrządu, regulacje ludów zaworowych, etc.) robiony ok. 45 litrów paliwa temu.
Moto zostawione u znajomego, w pobliżu awarii, tak że nie ma opcji żeby coś do piątku sprawdzić.
Jakieś pomysły?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 14:03, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
hej
ale tłok chodzi jak próbujesz na pych ? czy ciągnie sprzęgło/koło zablokowane ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 14:07, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nawet z 6 biegu nie dygło. Do tyłu nie pròbowałem. Ostatnio regulowałem mieszankę, śruba zgodnie z serwisòwką na 1 pełny obrót, tak że mam nadzieję ze nic nie przedobrzyłem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 14:09, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdź przesłone gaźnika czy kawałek się nie od łamał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 16:09, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
tak jest, sprawdź przesłonę , zrzuc kopułke zaworów i sprawdz czy wszystko na miejscu, zrzuć pokrywę magneta i zobacz tam,
jak w tych miejscach będzie ok,. - trzeba pruć silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 16:12, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Z tego co piszesz wynika, że silnik stoi na dębowo a więc chyba sam się domyślasz co Cię czeka?
Jeśli kopniak jest zablokowany, na rozrusznik nie ma reakcji(rozumiem, że w ogóle nie kręci?) i chwilę wcześniej go nie utopiłeś w jakimś bajorze to masz biedę...
Kiedy ostatnio remont był w nim robiony? Ile godzin ma tłok, korba, cylinder?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 17:37, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Ok. 45 litrów temu, czyli zaraz po zakupie. Okazało sie, ze jest nowa korba, tłoczek i tulejka Wtedy tez były regulowane zawory, założony został nowy lancuszek rozrządu, płyny, filtry, etc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 18:14, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Twoje zdanie nie trzyma się kupy.
Ty robiłeś remont po zakupie? Czy kupiłeś go niby po remoncie?
Ogólnie musisz zacząć rozkładać silnik najlepiej w jak najtańszej kolejności.
Czyli świeca, gaźnik, pokrywa zaworów, pokrywa sprzęgła. Jak tam nic nie ma to tak jak sugeruje Spidi coś zatarłeś - korba albo tłok.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 18:15, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Pon 18:33, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Czemu niby się nie trzyma? Kupiłem motocykl, stwierdziłem, że trzeba zrzucić górę i sprawdzić, w jakim stanie jest głowica, cylek, tłok, korba, etc. Jak postanowiłem, tak zrobiłem i motocykl znalazł się u mechanika. W trakcie rozbiórki mechanik stwierdził to co napisałem powyżej, czyli że jest nabita nowa tuleja oraz założony tłok Wossnera i korba HotRodsa. W związku z powyższym silnik został złożony, zainstalowano nowy łańcuszek rozrządu, splanowano głowice, wymieniono olej, płyny, filtry, etc.
No i zacząłem śmigać, zużywając od tamtego momentu do awarii ok. 45l paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartek85
Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:49, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Nie chce krakać bo ja to nawet jestem zwolennikiem tulei. Ale w 4T tuleja to się mija z celem przecie cylindry do 4T są tanie. Koledzy wyżej mają racje coś tu śmierdzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 20:34, 16 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Może przez to kręcenie śrubką składu mieszanki zubożyłeś za mocno skład,zrobiło się cieplej i może złapał tłok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Śro 13:32, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Poprosiłem dziś kumpla u którego zostawiłem Kata, żeby spròbował pchnąć moto na biegu do tyłu. Co się okazało? Mianowicie silnik się rozblokował i po chwili znowu to samo.
W sobotę moto idzie do mechanika, będę się starał na bieżąco informować.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Śro 14:48, 18 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
sprawdź gaźnik u mnie to samo było wpadł kawałek przesłony od gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mazi-1986
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okol. Krosna
|
Wysłany: Czw 18:03, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
Krzysiek, u Ciebie dużo zniszczeń zasiała pęknięta przesłoną?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Piteros1
Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: DBL
|
Wysłany: Czw 19:09, 19 Lut 2015 Temat postu: |
|
|
mazi-1986 napisał: | Krzysiek, u Ciebie dużo zniszczeń zasiała pęknięta przesłoną? |
tu to kwestia tego jak szybko silnik stanał ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|