Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM Exc 400- zablokowana kopka.
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 13:56, 16 Lut 2015    Temat postu: KTM Exc 400- zablokowana kopka.

Siema. Przede wszystkim chciałem się ze wszystkimi przywitać, jako że jest to mój pierwszy post na tym forum!

Problem jest następujący. Motocykl, w czasie jazdy bez żadnych objawów zgasł i zablokowało się kolo. Efekt? Motocykl z rozrusznika nie odpala, jest pykniecie i nic się nie dzieje, kopka zablokowana w górnym położeniu. Biegi normalnie wyskakują, z pycha nie odpala.
Generalnie się nie szarpalem, odstawilem żeby nic dodatkowo nie zjebac.
Olej w silniku poziom max, płyn tez jest. Serwis (oleje, płyny, łańcuszek rozrządu, regulacje ludów zaworowych, etc.) robiony ok. 45 litrów paliwa temu.
Moto zostawione u znajomego, w pobliżu awarii, tak że nie ma opcji żeby coś do piątku sprawdzić.
Jakieś pomysły?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 14:03, 16 Lut 2015    Temat postu:

hej
ale tłok chodzi jak próbujesz na pych ? czy ciągnie sprzęgło/koło zablokowane ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 14:07, 16 Lut 2015    Temat postu:

Nawet z 6 biegu nie dygło. Do tyłu nie pròbowałem. Ostatnio regulowałem mieszankę, śruba zgodnie z serwisòwką na 1 pełny obrót, tak że mam nadzieję ze nic nie przedobrzyłem Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Pon 14:09, 16 Lut 2015    Temat postu:

sprawdź przesłone gaźnika czy kawałek się nie od łamał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 16:09, 16 Lut 2015    Temat postu:

tak jest, sprawdź przesłonę , zrzuc kopułke zaworów i sprawdz czy wszystko na miejscu, zrzuć pokrywę magneta i zobacz tam,
jak w tych miejscach będzie ok,. - trzeba pruć silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Pon 16:12, 16 Lut 2015    Temat postu:

Z tego co piszesz wynika, że silnik stoi na dębowo a więc chyba sam się domyślasz co Cię czeka?
Jeśli kopniak jest zablokowany, na rozrusznik nie ma reakcji(rozumiem, że w ogóle nie kręci?) i chwilę wcześniej go nie utopiłeś w jakimś bajorze to masz biedę...
Kiedy ostatnio remont był w nim robiony? Ile godzin ma tłok, korba, cylinder?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 17:37, 16 Lut 2015    Temat postu:

Ok. 45 litrów temu, czyli zaraz po zakupie. Okazało sie, ze jest nowa korba, tłoczek i tulejka Shocked Wtedy tez były regulowane zawory, założony został nowy lancuszek rozrządu, płyny, filtry, etc.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 18:14, 16 Lut 2015    Temat postu:

Twoje zdanie nie trzyma się kupy.
Ty robiłeś remont po zakupie? Czy kupiłeś go niby po remoncie?

Ogólnie musisz zacząć rozkładać silnik najlepiej w jak najtańszej kolejności.
Czyli świeca, gaźnik, pokrywa zaworów, pokrywa sprzęgła. Jak tam nic nie ma to tak jak sugeruje Spidi coś zatarłeś - korba albo tłok.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Pon 18:15, 16 Lut 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Pon 18:33, 16 Lut 2015    Temat postu:

Czemu niby się nie trzyma? Kupiłem motocykl, stwierdziłem, że trzeba zrzucić górę i sprawdzić, w jakim stanie jest głowica, cylek, tłok, korba, etc. Jak postanowiłem, tak zrobiłem i motocykl znalazł się u mechanika. W trakcie rozbiórki mechanik stwierdził to co napisałem powyżej, czyli że jest nabita nowa tuleja oraz założony tłok Wossnera i korba HotRodsa. W związku z powyższym silnik został złożony, zainstalowano nowy łańcuszek rozrządu, splanowano głowice, wymieniono olej, płyny, filtry, etc.
No i zacząłem śmigać, zużywając od tamtego momentu do awarii ok. 45l paliwa.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartek85




Dołączył: 24 Cze 2011
Posty: 235
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:49, 16 Lut 2015    Temat postu:

Nie chce krakać bo ja to nawet jestem zwolennikiem tulei. Ale w 4T tuleja to się mija z celem przecie cylindry do 4T są tanie. Koledzy wyżej mają racje coś tu śmierdzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 20:34, 16 Lut 2015    Temat postu:

Może przez to kręcenie śrubką składu mieszanki zubożyłeś za mocno skład,zrobiło się cieplej i może złapał tłok Confused

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Śro 13:32, 18 Lut 2015    Temat postu:

Poprosiłem dziś kumpla u którego zostawiłem Kata, żeby spròbował pchnąć moto na biegu do tyłu. Co się okazało? Mianowicie silnik się rozblokował i po chwili znowu to samo.
W sobotę moto idzie do mechanika, będę się starał na bieżąco informować. Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiek919




Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Dynowa

PostWysłany: Śro 14:48, 18 Lut 2015    Temat postu:

sprawdź gaźnik u mnie to samo było wpadł kawałek przesłony od gaźnika

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mazi-1986




Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 302
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okol. Krosna

PostWysłany: Czw 18:03, 19 Lut 2015    Temat postu:

Krzysiek, u Ciebie dużo zniszczeń zasiała pęknięta przesłoną?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Piteros1




Dołączył: 07 Cze 2013
Posty: 493
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: DBL

PostWysłany: Czw 19:09, 19 Lut 2015    Temat postu:

mazi-1986 napisał:
Krzysiek, u Ciebie dużo zniszczeń zasiała pęknięta przesłoną?

tu to kwestia tego jak szybko silnik stanał ;/


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin