Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

KTM EXC 450 2010 kilka pytań serwisowych
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 10:05, 02 Gru 2013    Temat postu: KTM EXC 450 2010 kilka pytań serwisowych

witam mam kilka pytań odnośnie wymiany tłoka łańcuszka rozrządu.
jakie są sensowne przebiegi w mth ,obecnie mam 90mth wszystko cyka jak należny, zastanawiam się kiedy zrzucić czapkę i zrobić remont ,wyczytałem z wielu postów że przy 90 mth niema co jeszcze grzebać proszę o wasze cenne rady.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:07, 02 Gru 2013    Temat postu:

wiem że to całkiem inne moto i ja mam jednak wytrzymalszy piec Very Happy ale w starszych RFSach przebiegi po 300 mth to minimum. koło 500 mth potrafiły się jeszcze praktycznie mieścic w granicach zuzycia Very Happy podejrzewam że w 450tce z 2010 kolosalnej róznicy nie będzie ;D na pewno 90 mth to mozna powiedzieć że dopiero co dotarty ;D bo taki przebieg to się robi w niecały sezon ;P spoko drugie tyle pociągnie jak nie więcej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 10:12, 02 Gru 2013    Temat postu: Re: KTM EXC 450 2010 kilka pytań serwisowych

husa66 napisał:
witam mam kilka pytań odnośnie wymiany tłoka łańcuszka rozrządu.
jakie są sensowne przebiegi w mth ,obecnie mam 90mth wszystko cyka jak należny, zastanawiam się kiedy zrzucić czapkę i zrobić remont ,wyczytałem z wielu postów że przy 90 mth niema co jeszcze grzebać proszę o wasze cenne rady.


A na jakich olejach smigacie ,ja obecnie leje ipone katana 10.60 ale myslaełem zaleć motul 300v off road 15.60.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 10:20, 02 Gru 2013    Temat postu:

o olejach masz obszerny temat ;D poszukaj jest podklejony nawet chyba

wiekszosc osób leje 300V. sprawa dla mnie wygląda tak - masz kase lej 300V, tani nie jest ale na pewno 100% wystarczający. niektórzy kombinuja z nieco tanszymi olejami i tak na prawde to realnie cięzko powiedziec co się opłaca. 300V jest pewny, a inne jeżdza, silnik nie wybucha po odpaleniu... ale czy po 500 mth bedzie róznica miedzy jednym a drugim olejem - o takie testy raczej cięzko ;P i też co innego 2010 rok silnika a co innego 99 rok produkcji...

ja 300V 15w60 zalewam i jestem zadowolony, udaje mi sie go kupować za w miare rozsądną kase wiec oszczędnosc 5 zł/ litr na rzecz niepewnego oleju to dla mnie troche ryzyko ;D chociaz jeszcze jest cos takiego jak normy i specyfikacje i często większosc półsyntetyków po 30 zł / litr spełnia kryteria producenta.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
husa66




Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Pon 10:23, 02 Gru 2013    Temat postu:

dzięki za odpowiedz ,na ten sezon zaopatrzę się w motulka.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 12:12, 02 Gru 2013    Temat postu:

te 300mth to chyba trochę przegięcie, Heniu o ile dobrze pamiętam, to pisałeś że u Ciebie przy tym przebiegu korby w krzakach szukałeś Wink napewno lepiej wymienić tłok częściej jak rzadziej np. po 150mth. Cylinder dłużej pojeżdzi, a drogi jest jak cholera. Poza tym sprawdź napinacz łańcucha rozrządu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:30, 02 Gru 2013    Temat postu:

150 mth to dobry moment żeby wymienić tłok, a 100mth to dobry moment żeby mu się dobrze przyjrzeć.
Oczywiście wszystko zależy od tego jak motocykl był użytkowany i serwisowany. Generalnie nie ma reguły.
Olej ??? Temat rzeka Laughing Ale im częściej tym lepiej Very Happy

500mth ??? O kurde, chciałbym to zobaczyć..


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 12:37, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 12:45, 02 Gru 2013    Temat postu:

kozioł - ja miałem 300 na liczniku, gdzie ja latałem sezon i ziomek od którego kupiłem sezon i kto wie ile jeździł pierwszy własciciel na niesprawnym liczniku. podejrzewam że przebieg to jakies 400-500 mth i dopiero wymiana tłoka Smile korbe wymieniłem sezon później ;D bo wtedy dopiero siadła. wiec te 500 mth na korbe oryginalną to spoko mozna liczyć.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 12:46, 02 Gru 2013    Temat postu:

henio12323 napisał:
wiec te 500 mth na korbe oryginalną to spoko mozna liczyć.
Shocked
nooo fking wayyyy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 12:54, 02 Gru 2013    Temat postu:

Nie ma szans.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KozioŁ




Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Łomża

PostWysłany: Pon 14:40, 02 Gru 2013    Temat postu:

nie wierzę w przebieg 500mth dla korby, nawet oryginalnej Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 19:33, 02 Gru 2013    Temat postu:

Chyba należało by wszędzie wspominać,że te 500mth to licznikowe.
Bo cały czas dręczy mnie temat liczenia motogodzin.
Jeśli jeden bak to jedna motogodzina a licznik pokazuje wtedy 3 mth
to 500mth licznikowych to jakieś 166mth i tutaj się zgodzę,że taki przebieg do wymiany tłoka jest realny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 19:49, 02 Gru 2013    Temat postu:

mth to mth
Nie ma czegoś takiego jak 500mth to 166mth
Nie wiem dlaczego wam tak trudno zrozumieć takie duże przebiegi międzyserwisowe?
Wejdźcie sobie na jakieś konkretne forum ktm-a i zobaczcie jakie ludzie robią przebiegi.
Albo wejdźcie na allegro

u mnie np. jeden bak to są 3mth i co teraz?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Zapek




Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Śląsk

PostWysłany: Pon 19:56, 02 Gru 2013    Temat postu:

hacker33 napisał:
mth to mth
Nie ma czegoś takiego jak 500mth to 166mth
Nie wiem dlaczego wam tak trudno zrozumieć takie duże przebiegi międzyserwisowe?
Wejdźcie sobie na jakieś konkretne forum ktm-a i zobaczcie jakie ludzie robią przebiegi.
Albo wejdźcie na allegro

u mnie np. jeden bak to są 3mth i co teraz?


Ale ja nie neguję przebiegu takiego czy innego.
Tylko aby dana "miara" była wiarygodna to trzeba przyjąć jak to liczymy.
Olej wymieniasz co 10mth ?
Czyli co 3 baki czy co 10 ?
Wiem,że się uczepiłem tematu ale to tak jakbym napisał,że przejeździłem autem 10 lat i nic się nie zepsuło. Tyle,że rocznie zrobię albo 20tyś albo 2tyś.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 20:22, 02 Gru 2013    Temat postu:

Posiadam fabryczny licznik mth i z niego korzystam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin