|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 10:05, 02 Gru 2013 Temat postu: KTM EXC 450 2010 kilka pytań serwisowych |
|
|
witam mam kilka pytań odnośnie wymiany tłoka łańcuszka rozrządu.
jakie są sensowne przebiegi w mth ,obecnie mam 90mth wszystko cyka jak należny, zastanawiam się kiedy zrzucić czapkę i zrobić remont ,wyczytałem z wielu postów że przy 90 mth niema co jeszcze grzebać proszę o wasze cenne rady.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:07, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
wiem że to całkiem inne moto i ja mam jednak wytrzymalszy piec ale w starszych RFSach przebiegi po 300 mth to minimum. koło 500 mth potrafiły się jeszcze praktycznie mieścic w granicach zuzycia podejrzewam że w 450tce z 2010 kolosalnej róznicy nie będzie ;D na pewno 90 mth to mozna powiedzieć że dopiero co dotarty ;D bo taki przebieg to się robi w niecały sezon ;P spoko drugie tyle pociągnie jak nie więcej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 10:12, 02 Gru 2013 Temat postu: Re: KTM EXC 450 2010 kilka pytań serwisowych |
|
|
husa66 napisał: | witam mam kilka pytań odnośnie wymiany tłoka łańcuszka rozrządu.
jakie są sensowne przebiegi w mth ,obecnie mam 90mth wszystko cyka jak należny, zastanawiam się kiedy zrzucić czapkę i zrobić remont ,wyczytałem z wielu postów że przy 90 mth niema co jeszcze grzebać proszę o wasze cenne rady. |
A na jakich olejach smigacie ,ja obecnie leje ipone katana 10.60 ale myslaełem zaleć motul 300v off road 15.60.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 10:20, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
o olejach masz obszerny temat ;D poszukaj jest podklejony nawet chyba
wiekszosc osób leje 300V. sprawa dla mnie wygląda tak - masz kase lej 300V, tani nie jest ale na pewno 100% wystarczający. niektórzy kombinuja z nieco tanszymi olejami i tak na prawde to realnie cięzko powiedziec co się opłaca. 300V jest pewny, a inne jeżdza, silnik nie wybucha po odpaleniu... ale czy po 500 mth bedzie róznica miedzy jednym a drugim olejem - o takie testy raczej cięzko ;P i też co innego 2010 rok silnika a co innego 99 rok produkcji...
ja 300V 15w60 zalewam i jestem zadowolony, udaje mi sie go kupować za w miare rozsądną kase wiec oszczędnosc 5 zł/ litr na rzecz niepewnego oleju to dla mnie troche ryzyko ;D chociaz jeszcze jest cos takiego jak normy i specyfikacje i często większosc półsyntetyków po 30 zł / litr spełnia kryteria producenta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
husa66
Dołączył: 02 Gru 2013
Posty: 374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 10:23, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
dzięki za odpowiedz ,na ten sezon zaopatrzę się w motulka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 12:12, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
te 300mth to chyba trochę przegięcie, Heniu o ile dobrze pamiętam, to pisałeś że u Ciebie przy tym przebiegu korby w krzakach szukałeś napewno lepiej wymienić tłok częściej jak rzadziej np. po 150mth. Cylinder dłużej pojeżdzi, a drogi jest jak cholera. Poza tym sprawdź napinacz łańcucha rozrządu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:30, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
150 mth to dobry moment żeby wymienić tłok, a 100mth to dobry moment żeby mu się dobrze przyjrzeć.
Oczywiście wszystko zależy od tego jak motocykl był użytkowany i serwisowany. Generalnie nie ma reguły.
Olej ??? Temat rzeka Ale im częściej tym lepiej
500mth ??? O kurde, chciałbym to zobaczyć..
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 12:37, 02 Gru 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 12:45, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
kozioł - ja miałem 300 na liczniku, gdzie ja latałem sezon i ziomek od którego kupiłem sezon i kto wie ile jeździł pierwszy własciciel na niesprawnym liczniku. podejrzewam że przebieg to jakies 400-500 mth i dopiero wymiana tłoka korbe wymieniłem sezon później ;D bo wtedy dopiero siadła. wiec te 500 mth na korbe oryginalną to spoko mozna liczyć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 12:46, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | wiec te 500 mth na korbe oryginalną to spoko mozna liczyć. |
nooo fking wayyyy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 12:54, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Nie ma szans.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 14:40, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
nie wierzę w przebieg 500mth dla korby, nawet oryginalnej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:33, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
Chyba należało by wszędzie wspominać,że te 500mth to licznikowe.
Bo cały czas dręczy mnie temat liczenia motogodzin.
Jeśli jeden bak to jedna motogodzina a licznik pokazuje wtedy 3 mth
to 500mth licznikowych to jakieś 166mth i tutaj się zgodzę,że taki przebieg do wymiany tłoka jest realny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 19:49, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
mth to mth
Nie ma czegoś takiego jak 500mth to 166mth
Nie wiem dlaczego wam tak trudno zrozumieć takie duże przebiegi międzyserwisowe?
Wejdźcie sobie na jakieś konkretne forum ktm-a i zobaczcie jakie ludzie robią przebiegi.
Albo wejdźcie na allegro
u mnie np. jeden bak to są 3mth i co teraz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Zapek
Dołączył: 11 Maj 2013
Posty: 546
Przeczytał: 4 tematy
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: Pon 19:56, 02 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | mth to mth
Nie ma czegoś takiego jak 500mth to 166mth
Nie wiem dlaczego wam tak trudno zrozumieć takie duże przebiegi międzyserwisowe?
Wejdźcie sobie na jakieś konkretne forum ktm-a i zobaczcie jakie ludzie robią przebiegi.
Albo wejdźcie na allegro
u mnie np. jeden bak to są 3mth i co teraz? |
Ale ja nie neguję przebiegu takiego czy innego.
Tylko aby dana "miara" była wiarygodna to trzeba przyjąć jak to liczymy.
Olej wymieniasz co 10mth ?
Czyli co 3 baki czy co 10 ?
Wiem,że się uczepiłem tematu ale to tak jakbym napisał,że przejeździłem autem 10 lat i nic się nie zepsuło. Tyle,że rocznie zrobię albo 20tyś albo 2tyś.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|