|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:37, 11 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
tłok sie sprawdza mierząc go i cylinder - wynikowo wyjdzie luz pasowania który serwisówka ma konkretnie przewidziany. w ksiazce serwisowej jest wszystko po kolei jak mierzyc, gdzie i czym rzeczywiscie serwisówka ma w opisie wymienic a nie sprawdzic - w nowszych modelach zwykle konczy sie na sprawdzeniu - wiec mozesz sie albo odniesc do serwisówki - wymienic i miec swiety spokój, albo obserwować temat i jeździc, osobiscie bym jeździł, pierwszym problemem ze zuzytym tłokiem bedzie pobór oleju, jakieś kopcenie, tak jak kolega wyzej napisał około 300 godzin fabryczne silniki robią bezproblemu - no chyba ze sie zdarzy jakis wypadek typu nie zamontuje filtra powietrza, zassie gdzies wode, wrzuci srubke do dolotu.... normalnie eksploatowana fura robi spoko 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pm2z
Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szwecja
|
Wysłany: Nie 13:07, 12 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
No i fajnie
Dzięki wszystkim za odpowiedzi. W takim razie odpuszczę temat tłoka itp.
Póki co zdjąłem całą "zbędną" elektrykę", ustawiłem zawieszenia pod standard (poprzedni właściciel jeździł tylko po szutrach), ustawiłem SAG.
Jak przyjdzie filtr oleju, to zmienię olej i w weekend uderzam na tor enduro. Wtedy pewnie powrócę z całą masą pytań
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|