|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Michał
Gość
|
Wysłany: Pią 20:27, 03 Kwi 2009 Temat postu: KTM EXC 450 Napęd |
|
|
Wiatm co Sądzicie o tym Napedzie Mam Zamiar Taki Kupic.
Łańcuch DID 520 VM 116 ogniw
Zębatka Tył SUNSTAR 50z
Zębatka Przód JT 14z
Wypowiedzcie sie czy to bedzie dobre zestawienie, Co Sadzice o łańcuchu Orginalnym KTMa. ?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 22:06, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
będzie dobrze, łańcuch ok, rozmiary zębatek tez good.
a oryginalnego łańcucha ktm nigdy nie używałem, tylko DID,ale może sprawdzę, nie wiem jak cenowo wychodzi
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:01, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Podłącze się pod temat wprawdzie mam EXC 400 z 2005 roku - ale to chyba to samo.
Musze zmienić napęd - mam 14/50 i niech tak zostanie - za mało latałem żeby to ocenić.
Pytanko ile łańcuch powinien mieć ogniw - swój liczyłem niby ma 114 - ale on strasznie jest wyciągnięty i może ktoś go skrócił....
Larsson oferuje - 118 ogniw:
[link widoczny dla zalogowanych]
Myślałem własnie o tym + oczywiście zebatki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Pon 20:03, 12 Lis 2012, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pon 20:15, 12 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Wyjścia nie masz. Musisz kupić łańcuch 118 ogniw i potem przy montażu o tyle ile potrzebujesz skrócić go. Ja u siebie chyba skracałem o 3-4ogniwa nie pamiętam.
14/50 seryjne przełożenie exc 400.
i nie wiem ale zębatki rk są w miarę ok, ale łańcuch jakoś bardziej did mnie przekonuje niż rk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 22:44, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
No dobra napęd nabyty - Panowie poradźcie świeżemu (przeszukałem forum, ale może słabo i nic nie znalazłem)jakieś myki przy wymianie - typu np jak w DRZ cie zebatka zdawcza na Loctite ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 22:51, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
to nie myki tylko normalne złozenie. ksiązka serwisowa do łapy i masz wszystko opisane
zębatka zdawcza - podkładka musi dociskac zębatke, jak nie to ją podginasz tak żeby przy skręcaniu sciskała zębatke. sruba na klej. to samo tył zębatka, warto sruby na klej wziąc bo sie potrafia wykręcic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Keny
Dołączył: 21 Lis 2011
Posty: 269
Przeczytał: 4 tematy
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Inowrocław
|
Wysłany: Śro 7:26, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Testowałem wiele łańcuchów ale wg. mnie najlepszy jest Tshubaki 520mx alpha xrg 118 , wytrzymał mi cały sezon i na chwilę obecną jeszcze się trzyma zdrowo, co do śruby mocującą zębatkę przy wałku zdawczym proponuję zakupić nową śrubę w serwisie wraz z podkładką (jest w komplecie) cena 12zł w KTM-ie. Śruba ta ma już nałożony klej. Nie warto kombinować z "przeklepaniem podkładki" ponieważ cena ww. kpl. mówi sama za siebie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:21, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Na który klej Loctite to wklejacie?
Faktycznie kupię nową tą śrubę z podkładką - tylko w Wa-wie to chyba jest na grochowskiej jakiś dealer KTM
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 8:42, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
looknij w manuala
loctite243 i 60Nm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:38, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Kurcze sciągnałem manual - ale tam mam tylko o silniku i zawiasie - podrzuć jakiś link proszę do kompletnej dokumentacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 14:28, 14 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Szukaj a znajdziesz.
Były tematy o serwisówkach w dziale serwis, ale tu masz dobrą serwisówkę
Kod: | moto.tt.free.fr/explorer/KTM_SX_EXC_4T_2000_2003_Engine_Repair_Manual_english.pdf |
Wrzuciłem linka jak kod, bo jako url nie działał
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 14:28, 14 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|