Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ktm exc 450 rfs problem z wolnymi obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk987456




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 14:10, 05 Sie 2018    Temat postu: Ktm exc 450 rfs problem z wolnymi obrotami

Witam. Mam pewien problem z ktm exc 450 rfs. Niedawno wymieniałem tłok i cylinder, założyłem tuleje. Mam problem z ktm, ponieważ nie mam wolnych obrotów, czym jest to spowodowane? Dodam, że dzieje się to na rozgrzanym silniku. Dwa razy robiłem tak, że odkręciłem świece wyczysciłem i motor chodził. Dziwny zbieg okoliczności? Czy może fajka, cewka łapie przebicie?
Wcześniej motor gasł mi rozgrzany, cylinder poszedł do poprawki, teraz problem z wolnymi obrotami.
Pomocy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
r2r




Dołączył: 15 Kwi 2016
Posty: 154
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:32, 05 Sie 2018    Temat postu:

Te silniki nie lubią tulei, za dużo ciepła produkują żeby na niej dobrze to działało.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:57, 05 Sie 2018    Temat postu:

jak po czyszczeniu swiecy jest lepiej to pewnie gaźnik do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 20:49, 05 Sie 2018    Temat postu:

Skoro za dużo ciepła to może rozwiązaniem jest jakiś wentylator?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 21:19, 05 Sie 2018    Temat postu:

jeżeli zamontujesz go w komorze spalania to tak Very Happy
główną wadą tulei jest gorsze oddawanie ciepła w stosunku do nicasilu. Mówiąc obrazowo chłodnice będą zimne, ale sama tuleja będzie gorąca, a tym samym tłok itp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk987456




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 21:22, 05 Sie 2018    Temat postu:

Teraz to już trocche za późno, narazie muszę zrobić coś z obrotami

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 6:35, 06 Sie 2018    Temat postu:

grzanie i przegrzewanie to jedno - ale gaźnik na pewno da sie dostroić pod panujace warunki, mi brzmi na zalewanie jakies mocne, moto dymi jak odkręcisz gazu ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patryk987456




Dołączył: 23 Kwi 2017
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 8:54, 06 Sie 2018    Temat postu:

Właśnie ktm nie dymi, poszperam coś w gaźniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Śro 11:58, 08 Sie 2018    Temat postu:

Po wymianie tłoka i tulei powinieneś wyregulować gaźnik.
Jeżeli tego nie zrobiłeś to masz przyczynę.

Dobrze jakbyś napisał lub sam sobie sprawdził dlaczego i z czego czyścisz tą świecę?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin