|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmexc50
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:24, 17 Lip 2014 Temat postu: KTM EXC 50 Problem |
|
|
Witam, na forum jestem tu nowy!
Opowiem wam cało historię o moim KTMIE EXC 50.
To tak kupiłem go za 500 zł
Nie miał tłoka, oraz tłumika był wstanie opłakanym
ale postanowiłem go zrobić. W cylindrze robiłem tuleje bo nicasil był już zniszczony, miałem duży problem z doborem tłoku bo ja z początku nie wiedziałem że to jest KTM EXC 50 i ten poprzedni właściciel też nie wiedział. Kupiłem taki tłok [link widoczny dla zalogowanych] okazał się że stukał w głowicę to dorobiłem 4mm uszczelkę pod cylinder.
Po złożeniu okazało się że na nic jest gaźnik więc kupiłem gaźnik drugi z allegro taki: [link widoczny dla zalogowanych] oraz dokupiłem tłumik z Derbi Senda oczywiście go przerobiłem bo nie pasował. Nadszedł czas na odpalenie, odpalił ale chodził dziwnie i dalej chodzi dziwnie na 5 i 6 strasznie muli nie ma siły i w ogóle. Dodam że słabo wchodzi w obroty i nie ma wolnych obrotów, moim zdaniem problem tkwi w filtrze powietrza ponieważ mam samą obudowę filtra a nie mam wkładu filtra ani tego plastiku co zatyka z góry pod siedzeniem wlot powietrza. Również mogę napisać że mam linkę gazu z komara. Sory że napisałem to tak dziwnie, że może nie każdy to zrozumie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 13:42, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
Gaźnik do regulacji.
To nie jest tak że kupisz gaźnik pierwszy lepszy, zamontujesz go i będzie chodził jak przecinak.
Musisz teraz od podstaw wyregulować wolne obroty, średnie obroty, wysokie obroty itd.
Nie jest to łatwa sprawa zwłaszcza jeżeli zbudowałeś małego Frankensteina.
Druga sprawa wstawiając inny tłok /wyższy/ zmieniłeś kąt otwarcia wszystkich okien w cylindrze co też przejawi się w jakiejś dziwnej pracy, spadku mocy itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmexc50
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 13:52, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
moc jest ale słąby v-max
no ale śruba od wolnych obrotów wkręcona na maxa i dalej nie ma wolnych obrotów
proszę o poradnik jak wyregulować ten gaźnik krok po kroku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ktmexc50
Dołączył: 16 Lip 2014
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:44, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
dziś zwiększyłem przerwę na świecy do 0,7mm i mam teraz mokrą świecę jaka powinna być prawidłowa przerwa na świecy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:58, 17 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
jak masz nacudowane w silniku (nie prawidłowy tłok) to dalsza zezba w tym nie ma wiekszego sensu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|