KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:57, 22 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
hej.
jeździłem sprzętem przez 3 sezony to wiem chyba wszystko
Silnik jest nie do zajechania, oczywiście jeśli wszystko serwisujemy. ja w swoim w tamtym roku wymieniłem wszystko co się dało - tłok, pierścienie, korbę, łożyska na wale, w skrzyni, uszczelniacze, rozrząd itp.
rozrząd przy intensywnej jeździe wymiana co jeden sezon, olej co 10 - 15 mth, zawieszenie wymiana oleju raz na sezon, ewentualna wymiana uszczelniaczy - raz na sezon, luzy zaworowe, 2-3 razy w sezonie (sprawdzenie), sprzęgło wymieniłem raz (w sumie to profilaktycznie), płyn w układzie sprzęgła - wymieniamy raz na sezon, łożyska na pds - w zależności od eksploatacji, płyn chłodniczy - raz na sezon.
słaby punkt to łożyska w tylnym kolei tylna piasta (właśnie wymieniam)
ogólne wrażenia z jazdy są świetne, bike jest węższy niż nowsze 450, i mam wrażenie że zwrotniejszy (jeden sezon jeździłem 450sx) silnik ma powera i jest dosyć ostry, potrafi sponiewierać, ale i odwdzięczyć się przy płynnej jeździe
jak masz jakieś konkret pytania - pisz na pm
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|