|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VenomSnake
Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:01, 03 Lip 2017 Temat postu: KTM EXC 520/525 CO I JAK? |
|
|
Witam serdecznie !
Za rok mam zamiar zmieniać motocykl własnie na taką bestie (KTM EXC 520/525)
(Sam śmigam Betą RR90 )
I mam parę pytań:
Jakie roczniki polecacie? tak do 2007?
Które roczniki omijać oraz które mają ten SILNIK RFS? ( i opinia o tym silniku)
I pytanie co do wytrzymałości słyszałem że bardzo dobra jak się dba
Czy przy mojej jezdzie w weekendy lekko - średnei jazdy ( nei jestem jakiś profesjonalsitą więc nie wykorzystam tej całej mocy jeszcze) długo będzie mi służyła taka maszyna? Oczywiście dbam o sprzęt (filtry,oleje, i zawory będą wymieniane/regulowane itd) Moja jazda nie jest jakaś zabójcza raz na jakiś czas przycisnę takiemu ogółem spokojna jazda.. Co sądzicie ? Ktoś posiada i może coś powiedzieć na ten temat ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 14:31, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
wszystko jest juz napisane na forum na temat tych silników i znajdziesz wszystkie odpowiedzi na swoje pytania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 15:25, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Osobiście odradzam przesiadkę z 90 na 520 z oczywistych względów...
Istnieją mniej bolesne i tańsze sposoby samobójcze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:43, 03 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
silniki rfs były montowane od poczatku czyli okolic 2000 roku do 2007 roku w modelach enduro. im nowsze tym lepsze ale róznice nie sa duze. silniki sa idiotoodporne czyli wlejesz kiepski olej to i tak polatasz. zapomnisz wyregulowac zawory - to i tak pojeździsz, ttylko to traktory, zawory dolotowe lecą szybko, juz nie kupisz praktycznie fajnej sztuki - wszystkie opinie o niezawodnosci były ale 5-7 lat temu. teraz to raczej dojeżdzone sztuki.ale jak kazde w tych roczniakch. także nic nadzwyczajnego. no i tez 500tki to tak nie bardzo polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VenomSnake
Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:18, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
VenomSnake
Dołączył: 03 Lip 2017
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:30, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
Z góry przepraszam za nadal poruszanie tego postu ale ktoś mógłby podać linka do kilku tematów o tych silnikach RFS i ktm exc 520/525 I zmykam nie będe spamił ! Z góry dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 10:34, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
VenomSnake napisał: | Czy lepiej EXC 250 2t kupić? Myślę nad tym KTM bo bardzo żywotne Widziałem jak gościu wystawił KTM EXC 520 5 lat nic nie robil i chce 11k.....I jesacze niby IDEALNIE DZIAŁA |
To jak nic nie robil 5 lat to kapitalny remont calego motoru nie tylko silnika trzeba zrobic
Chyba ze stal ciagle w garazubale ibto ma zly wplyw na takie moto, wilgoc zrobi swoje w tym czasie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:35, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
i 2T to zadne rozwiązanie problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 17:46, 04 Lip 2017 Temat postu: |
|
|
na początek max 250 4t
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez amek721 dnia Wto 17:46, 04 Lip 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|