|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek9412
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:46, 06 Mar 2018 Temat postu: KTM EXC 520 warto>? |
|
|
Witam wszystkich jestem nowy na forum , chciałbym się dowiedzieć a także prosić o rade w sprawie exc 520... a więc tak sprzedałem swojego starego egs 91r 250 2T i przymierzam się do kupna 520 i teraz pytanko warto ?
Czy przeskok mocy będzie duży?? wyczytałem , że straszna mocna maszyna to jest ,chodź jednak jak pooglądałem filmiki to na swoim staruszku robiłem też dobre podjazdy chodź wiadomo 520 to 4T ale mniejsza... jeśli chodzi o mnie 176cm 80 kg mieszkam w małej wiosce wszędzie pola , lasy , górki , plaża nawet dojazd do pracy jest szutrową drogą.. także mam gdzie polatać a także od czasu w fajny dzień chciałbym śmignąć tym do roboty.. i ile max dać może za taki sprzęt.? bo jakby nie patrzeć troszkę latek już ma..
Niedaleko mnie do sprzedania jest 520 za 10999 bd jechał obejrzeć niedługo z tego co gościu napisał bo moto z serwisu to wymienione :'' Model ten jest w dobrym stanie. Z czynności przygotowawczych jakie były w nim zrobione to:
- wymiana uszczelki pokrywy alternatora i sprzęgła
- Wymiana uszczelniaczy lag
- Wymiana oleju w przednim zawieszeniu
- Wyczyszczona została pokrywa silnika
- Wymiana filtrów oleju
ROk 2001 Silnik pracuje równo. Bardzo ładny dźwięk tłumików. Motocykl ma sprawny rozruch elektryczny. Światła również działają. Posiadamy do tego modelu komplet kierunkowskazów homologowanych które można u nas zakupić. Jeśli chodzi plastiki są również w bardzo dobrym stanie. W cenie motocykla jest drugi komplet plastików bocznych, przedni błotnik i lampa przednia. Napęd i hamulce są również w dobrym stanie. Chłodnica prosta, nie posiada wycieków.''
także prosze o opinnie czy warto dozbierać to 525?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 15:56, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja bym odradzał.
520 podobnie jak 525 to ciężkie sprzęty i na ogół sprawdzą się przy sporych chłopach do których ty chyba nie należysz.
Ja w każdym razie ze swoim męczyłem się w cięższym terenie, za to na przeloty był to świetny sprzęt.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek9412
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:01, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ogólnie mój stary gs ważył 130kg bynajmniej tyle było napisane w papierach i ogólnie było czuć tą wagę , ale czy aż tyle faktycznie to niedąłbym sobie ręki uciąć... od kumpla sx to przy moim starym gs jak rower .. a 525 pisze , że 112 kg na sucho to nie aż tak dużo także nie wiem jak to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 16:54, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ja bym nie skupiał się tak na wadze. Przejedz się najpierw taką 5 setą to sam określisz czy Ci pasuje.
Ja po przesiadce z 525 na 350 też czuje się jak na rowerze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motif
Dołączył: 22 Lip 2017
Posty: 283
Przeczytał: 1 temat
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 3/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 17:06, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
ja mam 500exc i moc co prawda jest spora ale nikt nikomu nie karze odkręcać manetki do oporu. Nie jest to tak wcale że tylko dotkniesz gazu i dzida, 500tki maja właśnie dobry dół i mozna spokojnie sie bujać na dwójce bez szaleństw a on i tak wyjecdzie wszedzie jak traktor:) Fakt że na ciasnych szlakach czuć wagę trochę i jego słoniowatość w manewrach ale za to masz fajny dual sport i na droge i do lasu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek9412
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:20, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Oczywiscie , że pojade i się przejade oczywście jak chłop da =) wtedy bd mógł się określić.
To teraz jeżeli możecie mi odpisac ile maksymalnie można dać za taki motocykl ?? bo widziałem 525 też już za 11000 niektóre po 10k nawet i tansze ale pewnie do porobienia.... A czy to co wymienił gościu i tutuaj napisałem było by warto tej ceny tutuaj link do moto . ---> po fotkach widac , że dość zadbany , ale nie chce jechać i się rozczarować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Janek9412 dnia Wto 17:36, 06 Mar 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek9412
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:36, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 17:51, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Rożnica pomiędzy RFS 520 a 525 szczególnie po 2005 roku to nie tylko silnik.
11 tys trochę sporo wg mnie za stare 520
Sam rfs - bez przesady to nie potwór ja maiłem exc400 - a buda jest ta sam co w 525 a mam 164 cm wzrostu i dawałem radę.
525 - wyraźnie jest mocniejszy od 400 - ale moc oddaje liniowo wg mnie (kilka razy latałem i 450 i 525) .
Możesz jeszcze poszukać Bety rr chyba do 2009 miała też silnik rfs
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 18:15, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Nie znam technicznych szczegółów, ale miałem 525 2003 i tam wiele części (jak nie większość) była z 520. Różnica chyba tylko w przednich lagach.
Jak dla mnie to to ogłoszenie, jest dla specyficznego klienta, bo osobiście też by nie dał dychy za 520
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pajka
Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: W-M
|
Wysłany: Wto 18:30, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Według mnie ponad 10 000 za moto z 2001 roku to kosmos...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Janek9412
Dołączył: 29 Sty 2018
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 18:33, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
coraz bardziej sie przekonuje , że to za dużo ogólnie nie mogłem znaleźć nic w dobrym stanie chodzi o 525 , 520 do 10k szukam moto z rozrusznikiem a co godnego polecenia jeszcze do 10k ?>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tomokat
Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Podkarpacie
|
Wysłany: Wto 18:40, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Silnik przez te wszystkie lata praktycznie się nie zmienił. Są różnice typu: demontaż uszczelniaczy na wałku rozrządu od pompy wody bez zdejmowania pokrywy( oczywiście można wymienić na nowszy), inne sprzęgło (które i tak hałasuje jak stare:)) pojedynczy kolektor zamiast dwóch itd. Największa różnica moim zdaniem to zawias.
Co do tego egzemplarza to tam niczego specjalnego nie zrobiono, bo jak uznać chwalenie się wymianą filtrów oleju przecież to zwykła czynność przy wymianie oleju.
Końcówka tłumika z nowszego modelu tylko czy to jest dobrze dosztukowane? Obręcze są czarne teraz też pytanie czy oryginał czy pomalowane jakims sprayem Opony do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 18:50, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Janek9412 napisał: | coraz bardziej sie przekonuje , że to za dużo ogólnie nie mogłem znaleźć nic w dobrym stanie chodzi o 525 , 520 do 10k szukam moto z rozrusznikiem a co godnego polecenia jeszcze do 10k ?> |
Nie jeździłem na egs, ale wydaje mi się że przeskok techniczny i tak będzie spory cokolwiek wybierzesz. Poluj na w miarę świeże 250 lub 350
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:04, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
zalezy gdzie chce jeździc 250tka na przeloty to nie najlepszy pomysł
do 10 tysiecy tez nic nowszego sie nie kupi, a jak zacznie sie szukac za 13 thysiecy moto na wtrysku to sie skonczy niezłym trupem...
co do 520 za 11 tysiecy - moim zdaniem to gruba przesada nawet jak ładny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 21:48, 06 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
[quote="henio12323"]zalezy gdzie chce jeździc 250tka na przeloty to nie najlepszy pomysł
Może i racja, ale to też dużo zależy od ekipy z którą się bryka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|