|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:49, 02 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
jak juz robisz na "porządnie" wydechowe zawory przed docieraniem warto przeszlifować, firmy zajmujace sie takimi rzeczami biorą za to "na piwo" a masz geometrie zaworu praktycznie jak nową. 2 temat to przy docieraniu zoabcz czy nie bedzie za szerokiego sladu albo w złym miejscu - zwykle i fachowo konieczna jest obróbka gniazd ( frezowanie )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nimago
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 22:30, 02 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info
Oddałem głowice do firmy która się tym zajmuje.
Cylinder i tłok tez poszedł na pomiary do ludzi z doświadczeniem.
Mój poprzedni post był dla tych co się wahają nad rozebraniem góry.
Fakty są takie, że silnik by jeszcze chwile się pokręcił bezproblemowo, w kieszeni zostało by Ok 2k pln
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kaczmar
Dołączył: 20 Wrz 2015
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:12, 02 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
nimago napisał: | Właśnie rozebralem swojego 525 exc z przebiegiem Ok 17kkm i ponad 400 mth. Wyglądał na nieotwierany.
Co się okazało:
Zawory ssące wyklepane, a luz pomiędzy dźwigienka a talerzykiem był ok 0,4mm - wymiana
Zawory wydechowe nie były wyklepane, ale nie trzymały dobrze ciśnienia. - docieranie
Uszczelniacze zaworowe twarde - wymiana
Prowadnice miały już duży luz - do wymiany.
Tłok nie trzymał geometrii, ale na pierwszy rzut oka wyglądał bardzo dobrze - lekko przytarty teflon na części prowadzącej. - wymiana
Pierścienie miały luzy ponad 0.3 mm ponad limit
Cylinder idealny, widoczne ślady po honownicy, mikroryski - tylko honowanie
Łańcuch rozrządu na 5 ząbku od końca
Korbowód bez luzów - został
Mialem nie rozbierać, bo tez mi tak mówili. Wydaje mi się że 200mth by jeszcze wytrzymał, tylko pewnie cylinder byłby do wymiany. |
U mnie przy EXC450 2005r. przy identycznym przebiegu praktycznie dokładnie taka sama sytuacja. Robiłem to samo + wymiana rozrządu bardziej dla pewności. Przebieg raczej pewny, motocykl sprowadzony z zagranicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nimago
Dołączył: 08 Paź 2019
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Sob 17:06, 04 Sty 2020 Temat postu: |
|
|
Łańcuch rozrządu tez poszedł u mnie do wymiany
Moim zdaniem 450 i większe pojemności nie dostają tak po dupie w enduro w sm bardziej.
Mało kto da radę wykorzystać takie moto na 100% w offroad jeśli nie gania po torze, Dlatego takie przebiegi są realne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|