|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
immortalll1
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:59, 16 Sie 2011 Temat postu: KTM EXC 530 -wyrzuca czasem płyn chłodniczy |
|
|
Jak w temacie-czasem jak "pokatuję" go po ostrych podjazdach potrafi wyrzucić mi troche płynu (płyn sie gotuje?-nie wiem) przejmować się czy olać sprawę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:17, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
to normalka nie masz się czym przejmować. kontroluj tylko stan (tzn. czy niema za mało tego płynu) i będzie wszystko ok w razie czego minimalnie dolać i będzie ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 21:30, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Podobno wymiana korka chłodnicy pomaga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Wto 22:13, 16 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
tak jak z gaźnikiem op glebie- paliwo leci z przelewów, tak u Ciebie leci z przelewu chłodnicy, chyba, że to duże straty płynu chłodniczego to szukałbym przyczyny dalej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
immortalll1
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:14, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Panowie to około 0.5 litra na 3 godziny to chyba nie za dobrze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:19, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no to troszkę dużo posprawdzaj czy wszystko szczelne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
immortalll1
Dołączył: 18 Cze 2011
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:31, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
z innego forum:
"Z własnego doświadczenia z użytkowania KTM-a:
1. Sprawdzają się jedynie wysokowrzące płyny do chłodnic.
2. Sprawdzić korek chłodnicy, czy jest odpowiedni, typowy motocyklowy ma za niskie ciśnienie upustowe.
3. Kontrola przepustowości chłodnic, niby nagrzewają się równomiernie, ale nie zapewniają wystarczającego strumienia przepływu.
4. Kontrola, czy wirnik pompy jest cały i na swoim miejscu.
5. Sprawdzić kołnierz pod korkiem chłodnicy na wypadek nieszczelności.
6. Poziom płynu nie większy niż 10mm ponad użebrowanie chłodnicy." to juz mój piaty KTM ale takich "niespodzianek" nie miałem w żadnym...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5679
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 21:15, 17 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
immortalll1 napisał: | z innego forum:
"Z własnego doświadczenia z użytkowania KTM-a:
1. Sprawdzają się jedynie wysokowrzące płyny do chłodnic.
2. Sprawdzić korek chłodnicy, czy jest odpowiedni, typowy motocyklowy ma za niskie ciśnienie upustowe.
3. Kontrola przepustowości chłodnic, niby nagrzewają się równomiernie, ale nie zapewniają wystarczającego strumienia przepływu.
4. Kontrola, czy wirnik pompy jest cały i na swoim miejscu.
5. Sprawdzić kołnierz pod korkiem chłodnicy na wypadek nieszczelności.
6. Poziom płynu nie większy niż 10mm ponad użebrowanie chłodnicy." to juz mój piaty KTM ale takich "niespodzianek" nie miałem w żadnym... |
w sumie to standardowa obsługa/sprawdzenie, bez paniki, ja tez miałem 5 katów i nigdy nie miałem problemów, fakt, jak się pokatuje na podjazdach to sie ma prawo zgrzać, ale nie robił bym z tego jakiegoś problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lukaszd7
Gość
|
Wysłany: Pią 8:46, 26 Sie 2011 Temat postu: u mnie dzieje sie tak samo troche wiekszych podjazdów i zara |
|
|
u mnie dzieje sie tak samo troche wiekszych podjazdów i zaraz para idzie nie wiem skad dlatego wczoraj podokrecałem wszystkie weże bo były srednio dokrecone i zobaczymy co dzis bedzie jak wyjade..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:57, 26 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
mozesz tez wymienic korek dla pewnosci
plo litra troche duzo ale jak caly czas dostaje w dupe i co chwile ci kopci to tylko dolewaj i smigaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 9:12, 27 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Wczoraj troche mu odkręcałem troche pary poszło ale to minimalnie i jest ok sprawdze stan na zimnym i mysle ze na zimnym bede dolwał tak zeby w srodku sie żebra zakryły i smigam dalej zobaczymy co bedzie dzis..
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 18:40, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
U mnie jest podobny problem, motor a raczej rozebrane chłodnice leżały prawie miesiąc czasu bo robiłem kapitalny remont, po zalaniu i odpowietrzeniu (tylko na chłodnicy odpowietrzałem) niby wszystko ok, odpaliłem, popatrzyłem pod korek stan ok, więc pojeździłem chwile, dosłownie 5min był motor odpalony i wiadomo bez katowania ok, dzisiaj troche więcej pojeździłem i jak jechałem np. na 4 biegu i na wyższych obrotach (większa prędkość wirnika) to wyrzuca płyn przez rurke upustową przy korku, to normalne ? zapowietrzony czy za dużo płynu i wyrzuca ? powinienem jakoś jeszcze odpowietrzyć ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13871
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:40, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ten układ sam sie powinien odpowietrzac. odpowietrzanie jest praktycznie po to że zalewasz odpowietrzajac srubkami i masz w pełni. inaczej to czasami trzeba po odpaleniu troche dolać
ale co do wyrzucenia - przede wszystkim płynu nie moze byc pod koreczek, serwisówka nawet mówi że płynu powinno byc z 1 cm nad żeberkami. jak wyrzuciło i poziom nad żeberkami sie utrzymuje to jest ok. a jak ubywa ciągle to nie jest ok. albo korek nieszczelny, albo przedmuchy np na uszczelce pod głowicą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:10, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jak sie katuje w miejscu to nie ma siły, zawsze wyleje, albo dobry wiatrak albo zbiorniczek wyrównawczy załatwi sprawe.
Jak wywala płyn podczas jazdy, trzeba szukać awarii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
racesupport
Dołączył: 03 Kwi 2013
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Czw 21:11, 11 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Wcześniej nic takiego mi się nie działo więc teraz nie wiem... wody więcej bo jak dolewałem to weszło z 0.5l. Przedmuchy pod uszczelką pod głowicą można jakoś wyczaić ? raczej z tego co pooglądałem to pod głowicą sucho... do środka może bić czy jak ?
nowa uszczelka, fakt, nieoryginalny tylko z OMP więc będzie pewnie nauczka i ładnie trzebabędzie po uszczeleczke jutro do Aunera taszczyć... i zapinke do rozrządu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez racesupport dnia Czw 21:23, 11 Lip 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|