|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CzarekGwiazda
Dołączył: 25 Mar 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:17, 25 Mar 2017 Temat postu: Ktm exc-f 250 2007rok dymi na niebiesko na zinnym silniku |
|
|
Witam,od pewnego czasu jestem posiadaczem ktm-a exc-f 250 z 2007roku.Tydzień temu przeszedł serwis zmianę rozrzadu i ustawianie zaworów,od tamtego czasu na zimnym silniku po dodaniu gazu dymi na niebiesko po rozgrzaniu juz nie dymi.Co mu może być ??.Proszę o pomoc,z góry dziękuję😀
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 14:16, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Uszczelniacze zaworowe na 95%
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CzarekGwiazda
Dołączył: 25 Mar 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:31, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Miał pan podobny przypadek??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:20, 25 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
nie musze miec podobnego przypadku żeby sie orientować w diagnostyce
silnik moze brać olej w zasadzie 3 miejscami
pierscieniami tłokowymi
uszczelniaczami zaworowymi
uszczelką
wymieniłem od najczęstszych opcji
jak tłok sie konczy wyciera - zaczyna brac olej
uszczelniacze podobnie od zyzucia same uszczelniacze sie wycierają, albo ze starosci twardnieją i słabiej uszczelniaja, dodatkowo wycieraja sie zawory oraz prowadnice - luzy szybko uszkadzaja uszczelniacze
uszczelka - to jest opcja raczej tylko teoretyczna, przy dobrze złozonym silniku markowym mała szansa na takie uszkodzenie - ale juz w chinczykach tak sie zdarza.
jednak wazna informacją jest to że moto kopci tylko po rozruchu - wskazuje to własnie na uszczelnaicze - olej po nich spływa do komory spalania - spali, i potem pobiera znikome ilosci których nie widać w spalinach. przy pierscieniach tłokowych - kopcenie sie zwieksza wraz z obrotami i nagrzaniem silnika
uszczelką tez waliło by praktycznie cały czas podobnie
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CzarekGwiazda
Dołączył: 25 Mar 2017
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:30, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
A czy można z tym jeździc czy lepiej nie ryzykować ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 22:28, 27 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
robić, koszty nie są duże a jeżdżenie na palonym oleju nie jets zdrowe dla silnika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Abel
Dołączył: 15 Lut 2017
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Ostrołęka
|
Wysłany: Wto 20:13, 28 Mar 2017 Temat postu: |
|
|
Nie ma na co czekać, zrobić od razu, bo później koszty będą dużo większe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|