|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fawinyl
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drawsko Pomorskie
|
Wysłany: Nie 14:29, 06 Mar 2016 Temat postu: KTM EXC350 |
|
|
Witam.
Mam pytanie czym różni sie silnik pomiędzy 350SX-F a EXC?
Czy jest jakiś w miarę prosty sposób aby wykrzesać parę koni z 350exc?
Zestaw Big Bore kit?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:51, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
zanim zaczniesz bawić się w big bory zmień lub zmodyfikuj oryginalny wydech
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 17:11, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy w 350 efekty zastosowania big bore będą takie same ale... u znajomych w 250/280tkach korby sypia się po jednym tłoku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:01, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
kup 450
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kiełek
Dołączył: 01 Sie 2015
Posty: 133
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piotrków Tryb.
|
Wysłany: Nie 19:22, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Myślę, że w 350 skutki wkładania big bora będą podlone, dół silnika jest podobny jak w 250.
Odnośnie różnic miedzy sx a exc pewnie sporo ma do powiedzenia Kristof, on przerabiał w druga stronę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kiełek dnia Nie 19:25, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 19:52, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:59, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Załóż kompletny dedykowany wydech Akrapa, różnica będzie spora. Pod taki wydech możesz jechać na strojenie żeby dodatkowo stworzyli ci nowe mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fawinyl
Dołączył: 31 Gru 2013
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Drawsko Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:55, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Spidi napisał: | Panowie pytanie było bardzo konkretne więc pewnie kolega Fawinyl ma jakieś powody dlaczego kombinuje tak a nie inaczej. Z tego co kojarzę to jeździ/jeździł w szybkich rajdach typu "baja" więc zapewne wie co robi i o co pyta... |
Dziękuje Spidi.
Wydech akrapa jest, moto fanie nawet się zbiera na przełożeniach 13/48, ale na ostatnim biegu dostaje zadyszki, i z tego powodu szukam rozwiązania które dało by więcej mocy w górnym zakresie obrotów. Jeździłem 350SX-F i na wyższych obrotach jest zdecydowanie bardziej żwawy niż EXC.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Nie 21:39, 06 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Na 4t się nie znam ale... zwiększenie pojemności (bez ruszania reszty silnika) przeważnie daje zmianę mocy w dolnym i średnim zakresie obrotów, u góry jest tylko minimalna różnica (SX 125 vs 150 - u góry są 3 konie więcej, podobnie sytuacja ma się z EXC 125/200 i 250/300 - te większe pojemności mają dużo lepsze doły).
Jeżeli bardzo zależy Ci na mocy z tego co pamiętam jakaś Holenderska firma produkuje do KTMów dodatkowe wtryskiwacze. Rozwiązanie jest takie jak w nowych Kawach - jeden wtrysk za filtrem powietrza, drugi za przepustnicą. Do tego dochodzi nowy ECU i program.
Można chyba też kombinować ze częściami z SX/XC (moduł, wał?, sam musisz poszukać [link widoczny dla zalogowanych]) ale pewnie efekt będzie taki że to co dostaniesz u góry zgubi się na dole (fizyka). Możesz też dać głowicę na porting/flow żeby poprawić fabryczne niedoróbki i spasować niektóre rzeczy (Woryna robi głowice w crossówkach, ścigaczach i żużlu).
Ogólnie zabawy i rzeczy, które można zrobić jest dużo, tak samo z kosztami. Nie wiem czy nie lepiej... 450.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Nie 21:39, 06 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|