|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:15, 21 Mar 2016 Temat postu: Ktm excf 250 problem |
|
|
Witam ,
ktm po prawie 2 godzinnej jeździe zgasł(w międzyczasie był gazowy i odpalany) i juz później nie palil ani na kopke ani na przycisk, wszystko chodziło dobrze aż do momentu jak na chwile go zgasilem. Jak moto ostyglo po godzinie to udało się za 30 kopnięciem go odpalić i zgasł sam po sekundzie i takie buuuu, to samo na pycha. Co robić?
https://www.youtube.com/watch?v=d_jqhC-lAaQ
W linku filmik jak to wygląda. Prosiłbym o pomoc. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 20:43, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
hej
problem z paliwem , FI miga? w manualu masz podane co oznaczają mignięcia, no i sprawdź filterek paliwa i bezpieczniki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:03, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki kristof za odpowiedź, bezpiecznik w porządku Fi mruga w momencie jak słychać takie pstrykniecie pod siedzeniem jakby spręzynka i wtedy świeci, ale raczej nie miga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez dawidos107 dnia Pon 21:09, 21 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:10, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ile razy? są mignięcia krótkie i długie , może być np 3x długie + 3x krótkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
HaardRock
Dołączył: 27 Sty 2015
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 21:22, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo w EXC 500 z 2016r, w tym modelu filterek paliwa jest w szybko złączce, nie wiem jak sprawa wygląda u Ciebie, ale to raczej na 100% filterek paliwa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:01, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki za zainteresowanie, należy go wymienić czy tylko wyczyścić ? Pozdro !
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Pon 23:43, 21 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
wymienić, kosztuje grosze, mam po 16zł sztuka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sai
Dołączył: 14 Lip 2015
Posty: 111
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:49, 22 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Na tym filmiku nie słychać żeby pompa paliwa pracowała, moim zdaniem tam jest problem. Jak się filterek zapycha to najpierw zaczyna przerywać na obciążeniu na wysokich obrotach, tutaj stało się to nagle wiec moim zdaniem pompa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:45, 25 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Koledzy zmiana filtra paliwa niestety nic nie dała, jakiś inny pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Sob 10:22, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
A sprawdzałeś luzy zaworowe? Może warto do nich zajrzeć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:37, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
ale wczesniej nie było zadnych oznak nie palenia, czy jakiegoś strzelania z wydechu, natomiast teraz jak pokope go z 20razy to zdazy mu sie strzelić z wydechu no ale motocykl nie odpala...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:56, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
świeca ? pomyłka wtrysk
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szo dnia Sob 14:59, 26 Mar 2016, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 15:00, 26 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
sprawdź zasilanie pompy, nie wiem czy w tych modelach tak działa, ale odłącz wężyk za pompą , zakręć rozrusznikiem i zobacz czy benzyna leci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dawidos107
Dołączył: 19 Wrz 2014
Posty: 150
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 19:15, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Więc tak pompa jak i jej zasilanie działa, iskrownik jest sprawny cewka również a iskry nie ma, fajka kabel WN tez git iskra jest bardzo słaba lub jej nie ma.Wiekszosc instalacji sprawdzona i wszystko połączone, jakieś pomysły ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Wto 21:14, 29 Mar 2016 Temat postu: |
|
|
Jak słaba iskra to pozostaje Ci podmienić cewkę zapłonową no i stator(u mnie trzymał te książkowe parametry a moto ni paliło i koniec zmieniłem stator i od strzała.Stator dałem do naprawy,przewinięto cewkę i wrócił na swoje miejsce.Działa do dziś (2,5 roku jak na razie)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|